Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Analýza marketingového mixu

«»
Přípona
.docx
Typ
analýza
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2652
Poslední úprava
17.12.2013
Zobrazeno
1 871 x
Autor:
leonek
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Historie firmy
Existence firmy Zepter se datuje od roku 1965. Založil ji pan Philip Zepter v Německu . Firma Zepter vyrábí, prodává a po celém světě distribuuje exkluzivní, vysoce kvalitní kuchyňské nádobí , kosmetiku a domácí spotřebiče formou přímého prodeje prostřednictvím svých zástupců.
Od svého založení se firma Zepter snaží zlepšit životní styl lidí na celém světě a stát se nezbytnou součástí jejich každodenního života. Za posledních několik desítek let se Zepter stal nadnárodní firmou, která prodává zboží prostřednictvím svých společností ve více než 40 zemích na pěti kontinentech po celém světě.
Původně se výrobky firmy Zepter prodávaly v běžných maloobchodech a obchodních domech. Ukázalo se, že běžný způsob prodeje nebyl v případě těchto výrobků efektivní. Nikdo nemohl zákazníkům poskytnout potřebné informace o řadě způsobů použití, o jedinečných vlastnostech výrobků, o jejich kvalitě a dlouhé životnosti. Optimální cestou, jak tyto informace zákazníkům předat, se ukázaly tzv. domácí prezentace. Jejich úspěch vedl ke stažení výrobků Zepter ze všech běžných obchodů. Od roku 1980 se tyto výrobky prodávají výhradně cestou zmíněných domácích prezentací, na kterých poradci předvádějí výrobky a nabízejí je zákazníkům ke koupi.

Zepter dnes
Fenomenální úspěch firmy rychlo přerostl hranice Německa - proto prodej a výroba se rozšířily do celého světa. V současné době má firma Zepter 30 vlastních designérských a výrobních závodů v Německu, Itálii a Švýcarsku a své výrobky prodává do více než 100 zemích světa. Jinými slovy: společnost Zepter je dnes jedním z největších výrobců kuchyňských potřeb z ušlechtilé oceli na světě. V České republice působí Zepter od roku 1991.

Klíčová slova:

marketing

finance

řízení

swot

analýza

Zepter



Obsah:
  • Historie firmy
    Zepter dnes
    Strategie firmy a budoucnost
    Stručná charakteristika analyzovaného produktu
    Charakteristika cílového trhu výrobku
    Analýza cenové politiky
    Organizace distribučního systému
    Strategie komunikační politiky
    vyhodnocení strategie marketingového mixu a její úspěšnosti
    Použitá literatura a elektronické zdroje
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše