Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Finanční analýza podniku - SAINT-GOBAIN ADFORS CZ, s.r.o

«»
Přípona
.docx
Typ
analýza
Stažené
4 x
Velikost
0,5 MB
Jazyk
český
ID projektu
6123
Poslední úprava
06.07.2015
Zobrazeno
1 687 x
Autor:
agata.kucova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
O Saint-Gobain

Společnost Saint Gobain je jednou z nejstarších a nejprestižnějších společností ve Francii. Byla založena v roce 1665 za vlády Ludvíka XIV., bankéřem Jean Baptiste Colbertem za účelem výroby skla pro slavný zrcadlový sál na zámku ve Versailles. Dnes je jednou ze sta největších skupin světa.

V současné době Saint-Gobain působí v 64 zemích světa, patří do prvních sto předních průmyslových společností a zaměstnává 195 000 zaměstnanců. Obrat v roce 2011 činil 42,1 miliard EUR.

Jako výrobce, zpracovatel a distributor materiálů (skla, keramiky, plastů, litiny atd.), zpracovává skupina Saint-Gobain suroviny na technologicky pokročilé materiály k použití v našem každodenním životě. Vyvíjí však také nové materiály pro budoucnost.

Strategickou linií skupiny Saint-Gobain je být vedoucím výrobcem na trhu, přinášet inovační řešení k řešení klíčových problémů naší doby - zajistit trvale udržitelný rozvoj, chránit životní prostředí a spořit energie, jedná se o tzv. HABITAT strategii.

Koncern Saint-Gobain je uspořádána do podnikatelských sektorů, přičemž každý sektor tvoří několik aktivit.

Klíčová slova:

finnační analýza

podnikání

trhy

tržby

analýza firmy

rentabilita

likvidita



Obsah:
  • Fakulta podnikatelská 1
    VUt v brně 1
    Obsah 2
    1 Historie a stručný popis analyzované firmy 4
    1.1 Základní identifikační údaje společnosti 4
    1.2 Organizační struktura 6
    1.3 Historie podniku 7
    1.4 O saint-gobain 8
    2 Popis a zhodnocení kvality použitých informačních zdrojů o podniku a výsledcích jeho činnosti 9
    3 Výrobní program firmy, hlavní trhy a zákazníci. vývoj tržeb a odhad tržního podílu celkem a na jednotlivých trzích 10
    3.1 Nabídka adfors zahrnuje oblasti výrobků: 10
    3.2 Jednotlivé výrobky včetně obchodních značek a se stručným popisem výrobku 10
    3.2.1 Z historie 11
    3.2.2 Jednotlivé trhy 12
    3.3 Hlavní trhy a zákazníci 12
    3.4 Vývoj tržeb a tržního podílu společnosti 12
    3.4.1 Celkové tržby v jednotlivých letech 12
    4 Stručná finanční analýza firmy 14
    4.1 Analýza stavových veličin 14
    4.1.1 Horizontální analýza aktiv 14
    4.1.2 Horizontální analýza pasiv 15
    4.1.3 Vertikální analýza aktiv 16
    4.1.4 Vertikální analýza pasiv 17
    4.2 Analýza rozdílových a tokových veličin 18
    4.2.1 Horizontální analýza výkazu zisku a ztráty 18
    4.2.2 Analýza rozdílových ukazatelů 19
    4.3 Analýza poměrových ukazatelů 19
    4.3.1 Ukazatelé likvidity 19
    4.3.2 Ukazatelé zadluženosti 20
    4.3.3 Ukazatelé aktivity 20
    4.3.4 Ukazatelé rentability 20
    4.3.5 Provozní ukazatelé 21
    4.3.6 Poměrové ukazatelé obsahující cf 21
    4.4 Analýza soustav ukazatelů 22
    5 Souhrnné hodnocení finanční a obchodní situace firmy 23
    6 Návrhy na opatření ke zlepšení finanční situace firmy 24
    7 Seznam použité literatury 25
    8 Přílohy 26
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše