Popis:
SWOT analýza - firma Zepter International
Úvod - základní charakteristika firmy Zepter International
Společnost Zepter International vyrábí, prodává a po celém světě distribuuje exkluzivní, vysoce kvalitní spotřební zboží formou přímého prodeje prostřednictvím svých zástupců čítajících více než 120 000 osob, a také v maloobchodních prodejnách.
Od svého založení se Zepter snaží zlepšit životní styl lidí na celém světě a stát se nezbytnou součástí jejich každodenního života. Za posledních několik desítek let se Zepter stal nadnárodní firmou, která prodává zboží prostřednictvím svých společností ve více než 40 zemích na pěti kontinentech po celém světě.
Úspěch společnosti ZEPTER nelze přičítat pouze jejím inovačním produktům, ale také motivovaným prodejním zástupcům, kteří výrobkům věří a šíří nadšení pro ně mezi ostatní.
Více než 60 000 000 lidí za rok se zúčastní alespoň jedné prezentace Zepter. Doposud bylo prodáno více než 600 000 000 produktů.
Společnost Zepter je hrdá na svou síť vysoce kvalifikovaných prodejních zástupců, manažerů a konzultantů, kteří produkty dokonale znají a jsou schopni vyhovět svým klientům.
Zepter neustále proniká na nové trhy a zlepšuje a vyvíjí své produkty pomocí stovek profesionálů nejrůznějších profesí a zdrojů, aby mohl i nadále uspokojovat své zákazníky.
Společnost Zepter má po celém světě neuvěřitelných přes 300 000 m2 obchodní plochy.
Přes 65 000 000 spokojených uživatelů produktů Zepter dokazuje, že bez ohledu na to, kde značku Zepter uvidíme, můžeme si být jisti, že znamená KVALITU, STYL a HODNOTU!
Klíčová slova:
swot
analýza
marketing
podnik
prezentace
produkt
přímy prodej
Obsah:
- SWOT analýza - firma Zepter International
Vnitřní prostředí
Slabé stránky
Matice SWOT analýzy
Portfolio analýza
Hmotné zdroje:
Nehmotné zdroje:
BCG matice
Závěr: