Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Kritické faktory úspěchu firmy

«»
Přípona
.pdf
Typ
bakalářská práce
Stažené
1 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
6486
Poslední úprava
31.08.2015
Zobrazeno
1 414 x
Autor:
jiri.hosko
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá stanovením kritických faktorů úspěchu v podmínkách firmy AZ servis, s.r.o. Cílem práce je ověřit vhodnost Weckertovy metody pro stanovení těchto faktorů. Teoretická část bakalářské práce je věnována definici kritických faktorů úspěchu a problematice přístupů k jejich klasifikaci. Ve vlastní práci jsou identifikovány kritické faktory úspěchu pro podmínky firmy AZ servis, s.r.o., a jsou stanovena doporučení. Mezi nejdůležitější zjištěné kritické faktory úspěchu firmy patří: nedostatečná propagace, nízká úroveň informovanosti, komunikace uvnitř firmy a rostoucí zadluženost podniku. Aplikaci Weckertovy metody pro stanovení kritických faktorů úspěchu firmy považuji za vhodnou, ale její vypovídací schopnost závisí na kvalitě a kvantitě výchozích informací, které při využití této metody nelze mnohdy dostatečně kvantifikovat.

Klíčová slova:

faktory úspěchu

zaměstnanci

finanční analýza

metodika práce

vlastní práce

Weckertova metoda



Obsah:
  • 1 Úvod -8-
    2 Literární přehled -9-
    2.1 Kritické faktory úspěchu -9-
    2.2 Přístupy ke klasifikaci kritických faktorů úspěchu -10-
    2.3 Faktory úspěchu podniku podle weckerta -13-
    2.3.1 Definice a analýza faktorů úspěchu -13-
    2.3.2 Analýza odbytu podniku -16-
    2.3.3 Určení potřeb zaměstnanců podniku -16-
    2.3.4 Externí a interní problémy omezující úspěch podniku -18-
    2.3.5 Finanční analýza -20-
    3 Cíl a metodika práce -22-
    3.1 Cíl práce -22-
    3.2 Metodika -22-
    3.2.1 Definice a analýza faktorů úspěchu -22-
    3.2.2 Analýza odbytu podniku -22-
    3.2.3 Určení potřeb zaměstnanců podniku -22-
    3.2.4 Externí a interní problémy omezující úspěchu podniku -22-
    3.2.5 Finanční analýza -23-
    4 Vlastní práce -25-
    4.1 Základní charakteristika společnosti -25-
    4.1.1 Založení společnosti -25-
    4.1.2 Historie společnosti -25-
    4.1.3 Organizační a řídící struktura společnosti -26-
    4.1.3.1 Divize společnosti -27-
    4.2 Faktory úspěchu firmy az servis, s.r.o. dle weckertovy metody -29-
    4.2.1 Definice a analýza faktorů úspěchu -29-
    4.2.2 Analýza odbytu podniku -32-
    4.2.3 Určení potřeb zaměstnanců podniku -33-
    4.2.4 Externí a interní problémy omezující úspěch podniku -35-
    4.2.5 Finanční analýza -42-
    4.2.6 Shrnutí výsledků -44-
    4.2.7 Doporučení firmě az servis, s.r.o -46-
    4.3 Hodnocení weckertovy metody -48-
    5 Diskuze -51-
    6 Závěr -52-
    7 Použitá literatura -54-
    8 Seznam tabulek -56-
    9 Seznam obrázků -57-
    10 Přílohy -58-
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše