Profil návštěvníka Zámku Slavkov - Austerlitz
«»
Popis:
1 Úvod a cíl práce
Kultura tvoří nedílnou součást cestovního ruchu. Kulturní atraktivity jsou jedním z lákadel, pro která jsou lidé ochotni cestovat.
Aktuální hospodářský cyklus, kdy se ekonomika ocitla v důsledku celosvětové finanční krize v recesi, může představovat nečekaně pozitivní potenciál pro všechny naše kulturní památky. Ty se totiž z důvodu snížených volných finančních prostředků domácích turistů mohou stát výhodnější alternativou před cestou za zahraničními památkami.
Poznávání českých, moravských a slezských kulturních atraktivit neskýtá jen estetický zážitek, ale je rovněž propojeno s poznáváním naší vlastní bohaté historie. Kultura v tomto případě funguje jako prostředek ke zvyšování vzdělanosti národa. A je to prostředek velice nedoceněný zvláště u národa, který v posledních letech tráví svůj volný čas mnohem raději v nákupních centrech nejrůznějšího charakteru.
Klíčová slova:
zámek
organizace
provoz
marketing
průzkum
koncepce
segmentace
marketingový mix
realizace
Obsah:
- 1 Úvod a cíl práce -7-
2 Zámek Slavkov - Austerlitz -8-
2.1 Historie -9-
2.2 Současnost -11-
2.2.1 Prohlídkové trasy -11-
2.2.2 Kulturní a společenské akce -13-
2.3 Organizace provozu -15-
2.3.1 Právní forma -15-
2.3.2 Organizační struktura -15-
2.3.3 Otevírací doba -17-
2.3.4 Financování -17-
3 Marketingový průzkum -18-
3.1 Vyhodnocení dotazníku -19-
3.2 Profil návštěvníka -42-
3.3 Sekundární data -42-
4 Marketingová koncepce -45-
4.1 Mise a marketingový cíl -46-
4.2 Marketingová analýza -46-
4.3 Segmentace trhu a výběr strategie -48-
4.4 Marketingový mix -49-
4.5 Realizace a kontrola -52-
5 Shrnutí a závěr -53-
Zdroje -55-
Přílohy -60-
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.