Vypracované státnicové otázky - Řízení lidských zdrojů
Státnicové otázky17 s. / 3. roč. / pdf
1, Lokální i mezinárodní trendy ovlivňující řízení lidských zdrojů1. Globalizace.Populace ve vyspělých ekonomikách klesá, nabývá význam imigrace, prostředí mnoha zemí se stává multietnické a multikulturální. Toto prostředí bude mít i svou paralelu ve firmách. Je známo, že země. které se relativně úspěšně vyrovnávají s multietnickým a multikulturálním prostředím, patří k rozvíjejícím se ekonomikám s velkým potenciálem do budoucna. Dokonce se očekává, že Japonsko bude nutně čelit tomuto fenoménu a...
|
|
0,5 |
1x |
|
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci - souhrn z přednášek
Přednášky72 s. / 3. roč. / docx
BOZP - BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI= soubor opatření - technických, organizačních, výchovných s cílem snižovat počet ohrožení či poškození zdraví a životů lidí, životního prostředí, majetku (V TESTU)= souhrn individuálních práv a povinností zaměstnanců a zaměstnavatelů ve vztahu k výkonu konkrétní činnosti na pracovišti - práva a povinnosti - v zákonech, v zákoníkách práce, v pracovní smlouvě, …Vnitřní faktory ovlivňující BOZP• Obor činnosti podniku• Velikost podniku• Systém řízení podn...
|
|
7,9 |
1x |
|
Vypracované otázky na předmět Bezpečnost a ochrana zdraví při práci
Vypracované otázky16 s. / 3. roč. / pdf
1. Co je to BOZP?Systémy řízení BOZP v organizaci mají pět hlavních oblastí, které jsou sestaveny podle mezinárodně akceptovaného Demingova cyklu „plánuj, organizuj, zkontroluj, zaveď (udělej)“, což je základ systémového přístupu k řízení. Tento cyklus se stále opakuje a sleduje trvalé zlepšování.Systém řízení BOZP tvoří politika, řízení organizace, řízení plánování a realizace, hodnocení a akce směřující ke zlepšení řízení.2. Jaké body má politika BOZP?Politika musí:a) odpovídat povaze a rozsah...
|
|
0,1 |
0x |
|
Soubor přednášek z předmětu Nové trendy v personalistice
Přednášky52 s. / 3. roč. / docx
Strategie řízení lidských zdrojůKoncept, který slouží jako východisko pro zkoumání lidských zdrojů a postupů; Výchozí pojetí současného řízení LZ, používají ho pro různé postupy ŘLZ a jejich organizaceTest, strategie je:Strategické řízení lidských zdrojůVstupy - lidé (vložené prostředky a další zdroje)Strategický cíl - např. růst tržní hodnoty akciíPodnikatelské prostředí• Řízení je odvozené od strategie LZ a ta je odvozena od strategie (postup dosažení cíle)• Zainteresovaná strana - jakákoliv o...
|
|
1,9 |
2x |
|
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / doc
1 Koncepce mezinárodního marketingu, specifika mezinárodního marketinguMezinárodní marketing• Podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích.• Cílem mezinárodní marketingové strategie je vytvářet maximální hodnotu pro firemní partnery díky optimalizaci firemních zdrojů a vyhledávání podnikatelských příležitostí na mezinárodních trzích.Specifika mezinárodního marketingu• sociálně-kulturní odlišnosti• existence globálních marketingových sítí• obch...
|
|
0,4 |
2x |
|
Vypracované otázky z předmětu Základní odborná příprava
Vypracované otázky48 s. / 3. roč. / docx
a) Principy požární bezpečnosti staveb - požární odolnost, požární úsekSchopnost stavby bránit ztrátám na majetku, zdraví osob, zvířat, požárně bezpečnostní zařízení - eps, požární klapky.Požární odolnost je doba po kterou si při vzniku požáru budova udrží konstrukční vlastnosti, udává se v minutách. Požární úsek je prostor z kterého se po některou dobu nedostane požár, požárně dělící konstrukce - protipožární dveřeb) průzkum a opatření prováděná na místě nehody, rizika spojená s dopravními neho...
|
|
1,6 |
4x |
|
Vypracované státnicové otázky ze Strategického managementu
Státnicové otázky41 s. / 3. roč. / doc
1. Management změnyZměny jsou nevyhnutelným projevem reality. Změna je jedinou jistotou. Taylorovské období managementu - první desetiletí dvacátého století- o něj se opírají současné přístupy managementu - nedostatky: nedostatečná pružnost a adaptabilitaNedostatky v řízení - běžné systémy řízení jsou statické- lidé se změnám brání, nové v sobě nese riziko neúspěchuZákladní pojmy:Změna/inovace = posun prvků ekonomického organismu nebo vztahů mezi nimi- změny věcné (výrobky, technologie) x změny ...
|
|
0,2 |
5x |
|
Vypracované státnicové otázky - Management řízení lidských zdrojů
Státnicové otázky41 s. / 3. roč. / pdf
1. Personální řízení, jeho úkoly, funkce a činnosti, personální útvar, personální politika a strategieŘízení lidí je neodmyslitelnou součástí práce každého manažera. Proto je úkolem personálního útvaru zajistit dostatečnou průpravu pro vedoucí pracovníky.Strategie personální práce vychází ze strategie firmy (cílevědomě a aktivně podporuje plnění hlavních cílů firmy).Personální práce má za úkol zajistit kvantitativní a kvalitativní personální obsazení. Kvalitní a pružně reagující a výkonný person...
|
|
0,5 |
3x |
|
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie
Prezentace26 s. / 3. roč. / ppt
Cena - kontraktační mix• Cena představuje množství peněžních jednotek požadovaných za produkt - není neměnná, dá se s ní pružně pracovat.Ceny jsou záležitostí prodejce a zákazníka. Navrhovaná cena pro zákazníka musí být v souladu s cenovou politikou podniku. Cenovou politika podniku ovlivňují interní ( náklady) a externí (konkurence) faktory. Zahrnuje všechna rozhodnutí, na trh zaměřené kroky, které se promítají do stanovení ceny produktu. Zákazník musí být s účtovanou cenou spokojen a tato cena...
|
|
0,7 |
0x |
|
Základní odborná příprava členů jednotek sborů dobrovolných hasičů
Studijní materiál140 s. / 3. roč. / docx
Cílem této publikace je napomoci čtenáři orientovat se v základních otázkách potřebných pro výkon činnosti v jednotce sboru dobrovolných hasičů. Není klasickou učebnicí, ale slouží především pro výuku a následné opakování látky.Organizace požární ochrany v České republicePožární ochranu všeobecně lze rozdělit do dvou, často velmi úzce spojených, oblastí a sice do oblasti represe a do oblasti prevence.Požární prevenceTato oblast požární ochrany má za úkol především předcházet vzniku požárů a pomo...
|
|
4,0 |
0x |
|
Studijní opora ke komplexu studijních předmětů a tematických okruhů
Skripta46 s. / 1. roč. / pdf
Obecná pedagogika se zásadním způsobem podílí na profilu absolventa oboru Soci-ální pedagogika se zaměřením na etopedii ve studijním programu Specializace v pedagogice. Vybavuje jej nezbytnými základními poznatky pro rozvoj optimálního pedagogického myšlení pro fungování ve výchovně vzdělávací praxi výchovných a sociálně pedagogických zařízeních. Jako metadisciplína je základním fundamentem pro veškeré specializace v pedagogice.Mají-li si studenti kromě poznatků osvojit i způsob myšlení, neboť p...
|
|
1,1 |
1x |
|
Biologie mládeže - Učební pomůcka pro kombinované studium specializace v pedagogice
Studijní materiál53 s. / 1. roč. / doc
1 Biologie člověka a jiné vědní obory, zabývající se člověkemKlíčová slova: definice zdraví, biologie, anatomie, fyziologie, biologie člověka, fylogeneze, ontogeneze, dědičnost1.1 Zdravotní stav obyvatelstva ČRA. SCHOPENHAUER: „Zdraví není všechno, ale všechno neznamená nic, nedruží-li se k němu zdraví“• varovné statistické ukazatele a jejich příčiny,• faktory, ovlivňující zdraví populace ČR. Obyvatelé ČR umírají o 6 - 7 let dříve, než obyvatelé vyspělých evropských zemí. V Evropě zaujímá ČR pře...
|
|
1,3 |
3x |
|
Soubor přednášek z předmětu Projektové řízení - Project management
Přednášky60 s. / 3. roč. / docx
Projektové řízení - Project ManagementCo je projekt?Časově omezená aktivita, kterou děláme za účelem vytvoření nějakého produktuZměnaCharakteristiky projektu:• Jedinečnost• Komplexnost• Omezený čas a zdroje• RizikoTrojimperativ projektu• Výstup• Náklady• Omezení časem+ rizika a benefity (PRINCE2)Do trojúhelníku vstupuje také kvalitaPoject Management - projektové řízení• Soubor znalostí, dovedností, technik a nástrojů, které využíváme k dosažení výsledků projektu• Znaky:o Systematický přístupo Vě...
|
|
3,9 |
0x |
|
Přednášky z předmětu Mezinárodní obchodní operace
Přednášky44 s. / 3. roč. / doc
Vývozní a dovozní obchodní operace• Každá operace unikátní svým místem, časem, komoditou,... • Fáze obchodní operace:• Přípravná• Kontraktační• Realizační• Finalizační1) Přípravná fáze• Obchodní metoda představuje způsob, jakým se zboží prostřednictvím směny dostane od výrobce ke konečnému spotřebiteliObchodní metodyVolbu metody ovlivňují:• Povaha zboží:• Výrobky investiční povahy - přímá obchodní metoda • do vztahu mezi prodávajícím a kupujícím nevstupuje další subjekt• pouze jedna kupní smlouv...
|
|
0,4 |
2x |
|
Studijní materiál ku předmětu Úvod do pedagogiky
Studijní materiál56 s. / 1. roč. / pdf
Pedagogika jako vědecká disciplínaTermín pedagogikaTermín pochází z antického Řecka, kde byl slovem paidagógos označován otrok, který pečoval o syna svého pána, doprovázel jej na cvičení a do školy. Tento výraz se přesunul do antické latiny - jakožto paedagogus s posunutým významem otrok - učitel, vychovatel.- pais=dítě, aigen=vésti- základy tomuto oboru jako systematické vědě o výchově mládeže i dospělých položil svými pedagogickými spisy Jan Amos Komenský- je úzce spojena s ostatními vědními o...
|
|
0,9 |
4x |
|
Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě
Prezentace21 s. / 3. roč. / pptx
Nový produkt • = výrobek úplně nový, který ještě na trhu není, nebo který je určitým způsobem vylepšený neboli zdokonalenýZa nový výrobek považujeme:
•
Zcela nové výrobky
•
Nové výrobkové řady
•
Rozšíření existujících výrobních řad
•
Vylepšení a revize stávajících výrobků
•
Přemístění
•
Snížení nákladůProces vývoje nového produktu - etapy
•
Tvorba nápadů
•
Hodnocení a třídění nápadů
•
Koncepční řešení nového výrobku a jeho testování
•
Vypracování marketing...
|
|
0,3 |
0x |
|
Mezinárodní obchod a marketing - vypracovaný okruh ke státnicím
Státnicové otázky90 s. / 3. roč. / doc
1. Základní koncepce mezinárodního marketingu, vývozní marketing, globální marketing, interkulturní marketing.-charakter české ekonomiky → nutnost zapojit se do mezinárodního obchodu• malý vnitřní trh• omezenost přírodních zdrojů• omezenost kapitálových zdrojů• vysoký stupeň specializace průmysluMezinárodní marketing= filozofie podnikání, konkrétní strategie firmy• podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích• cílem mezinárodní marketingové st...
|
|
1,3 |
4x |
|
Vypracované státnicové otázky - Mezinárodní marketing
Státnicové otázky13 s. / 3. roč. / doc
Definice mezinárodního marketingu, koncepce mezinárodního marketingu, vývozní koncepce, mezinárodní marketingové řízení (interkulturální marketing), specifika mezinárodního marketingu.Definice - podnikatelská filosofie, jejímž cílem je uspokojování potřeb a zákazníků na mezinárodních trzích. Cílem mezinárodní marketingové strategie je vytvářet maximální hodnotu pro firemní partnery díky optimalizaci firemních zdrojů a vyhledávání podnikatelských příležitostí na mezinárodních trzích.Vývozní marke...
|
|
0,2 |
3x |
|
Vypracované zkouškové otázky z předmětu Projektové řízení
Vypracované otázky13 s. / 3. roč. / docx
1. Základní charakteristika projektu (rozdíly oproti procesu), resp. projektového řízení oproti operativnímu řízení firmy.- projektové řízení: souhrn aktivit spočívající v plánování, organizování, řízení a kontrole zdrojů společnosti s relativně krátkodobým cílem, který byl stanoven pro realizaci specifických cílů a záměrů- projekt: jakýkoli jedinečný sled aktivit a úkolů, který má dán specifický cíl, jenž má být jeho realizací splněn, definováno datum začátku a konce uskutečnění, stanoven rámec...
|
|
0,5 |
1x |
|
Studijní opora předmětu Perspektivní technologie
Studijní materiál43 s. / 2. roč. / pdf
V posledních desetiletích došlo k výrazným změnám v technologii obrábění. Tyto změny výrazným způsobem ovlivnily ekonomiku výroby, konstrukci obráběcích strojů a ekologii strojírenské výroby.Mezi základní vývojové trendy technologie obrábění patří především: Minimalizace výrobních nákladů, zvyšující se požadavek na kvalitu povrchu (povrchové plochy a povrchové vrstvy), přesné obrábění - zvyšují se nároky na všechny dokončovací operace (technologie obrábění je především dokončovací technologií), ...
|
|
1,6 |
0x |
|
Vypracované zkouškové otázky z Marketingu
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / pdf
1. Charakteristika marketingově řízené firmy (př. Starbucks)- řízení na základě cílů, plánování, organizaci a kontrolu všech aktivit zaměřených na odbyt, nástroje odbytové politiky a infrastrukturu tak, aby byla uspokojena poptávka na stávajících i potenciálních trzích při současném dosažení podnikových cílů a s ohledem na konkurenční vztahyMarketingově orientovaná firma:• Získává zákazníky k tomu, aby se spolupodíleli na koncipování produktu
•
Dokáže lépe identifikovat výnosnější zákazníky a...
|
|
1,1 |
2x |
|
Vypracované státnicové otázky z Managementu
Státnicové otázky58 s. / 3. roč. / doc
1) Pojetí managementuManažerská práce spočívá ve vymezení zákl. manažer. aktivit:1) Průřezové činnosta. rozhodováníb. organizováníc. řízení lidských zdrojůd. komunikováníe. práce s informacemi2) Činnosti naplňující fáze mngmta. plánováníb. implementacec. kontrolamanagement - nejobecněji lze charakterizovat jako souhrn všech činností, které je třeba udělat, aby byla zabezpečena funkce organizacemanager - samostatná profese, kdy pracovník na základě zvolení, jmenování, pověření či ustavení nebo zm...
|
|
0,8 |
0x |
|
Case study - Marketingový audit společnosti a návrh inovace
Studijní materiál17 s. / 3. roč. / pdf
Kdo jsme?Jsme tradiční pánské kadeřnictví a holičství. Staráme se o vzhled našich zákazníků více než jeden rok a naši provozovnu naleznete v centru Prahy na Karlově náměstí. O zákazníky se zde starají až 4 barbeři, kteří jsou ochotni poskytnout ty nejlepší služby, které nabízíme. Snažíme se pro každého zákazníka udělat maximum. A všichni zaměstnanci se ztotožňují s naším sloganem:P&J Barbershop: Místo, kde elegance získává podobu.Hlavním předmětem podnikání je poskytování holičských a kadeřn...
|
|
1,4 |
2x |
|
Studijní skriptum na předmět Matematika
Skripta65 s. / 3. roč. / pdf
Toto skriptum bylo napsáno s cílem usnadnit studentům prvního ročníku MÚVS ČVUT zorientovat se v předmětu Matematika, vymezit nejdůležitější pojmy nutné pro zvládnutí předmětu a načrtnout okruh úloh, které je třeba zvládnout. Předpokládáme přitom, že skriptum bude používáno jako doplňková literatura k přednáškám a cvičením, kde se studenti podrobně seznámí se všemi postupy a metodami, jichž je k řešení úloh třeba. Nemůže jim nahradit - a ani si takový cíl neklade - souvislý výklad přednášek ani ...
|
|
0,4 |
2x |
|
Shrnutí kapitol z předmětu Marketing inovací
Poznámky13 s. / 3. roč. / docx
1. Kapitola: Tržní hospodářství, marketing a jeho úloha v podnikuShrnutí kapitoly • Marketing je v dnešním prostředí nutností. Mnoho lidí nechápe jeho podstatu a přestavuje si pod tímto pojmem umění prodat to, co bylo vyrobeno, případně reklamu. • V této kapitole byla vysvětlena podstata marketingové koncepce (marketingového směnného procesu). • Marketingová koncepce je založena na důrazné orientaci na zákazníka a jeho potřeby. • Klíčové kompetence marketingu, mimo již zmíněné potřeby, zahrnují ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci - otázky a odpovědi z opory
Studijní materiál11 s. / 3. roč. / pdf
1) SYSTÉM ŘÍZENÍ BOZPa. Co je to BOZP?BOZP - bezpečnost a ochrana zdraví při práci.Jedná se o soubor opatření - technických, organizačních, výchovných s cílem snižovat počet ohrožení či poškození zdraví a životů lidí, životního prostředí a majetku. Dále se jedná o soubor individuálních práv a povinností zaměstnanců a zaměstnavatelů ve vztahu k výkonu konkrétní činnosti na pracovišti.b. Jaké body má politika BOZP?Politika BOZP - schválená vrcholovým vedením organizace, musí jasně uvádět celkové c...
|
|
0,2 |
2x |
|
Časté otázky z Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Vypracované otázky11 s. / 3. roč. / doc
CO JE TO BOZP?• Soubor opatření - technických, organizačních, výchovných s cílem snižovat počet ohrožení či poškození zdraví a životů lidí, životního prostředí a majetku.• Soubor individuálních práv a povinností zaměstnanců a zaměstnavatelů ve vztahu k výkonu konkrétní činnosti na pracoviště.JAKÉ BODY MÁ POLITIKA BOZP?• Musí odpovídat povaze a rozsahu rizik BOZP organizace• Musí obsahovat závazek k trvalému zlepšování• Musí přinejmenším plnit požadavky příslušné platné legislativy BOZP a jiné po...
|
|
0,1 |
0x |
|
Nákladové řízení a cenová strategie
Skripta233 s. / 3. roč. / pdf
Účinné řízení je nutno uplatňovat ve všech oblastech podnikové ekonomiky, oblasti nákladů a cen nevyjímaje. K tomu, abychom mohli účelně ovlivňovat náklady, si musíme nejdříve definovat jejich věcný obsah a na základě toho pak provést jejich klasifikaci. Různá pojetí nákladů tak vedou k různým klasifikacím, a tudíž i různým způsobům nákladového řízení. V podnikové praxi je k nákladovému řízení využíváno zejména účelové členění nákladů (ve vztahu k výkonům, k místu vzniku nákladů, resp. k místu o...
|
|
7,1 |
1x |
|
Obecná psychologie a psychologie osobnosti
Studijní materiál125 s. / 3. roč. / docx
1. Předmět psychologieStudijní cílePo prostudování této kapitoly porozumíte tomu, že ke studiu psychiky lze přistupovat z různých úhlů pohledu, a proto se v psychologii setkáváme s tzv. psychologickými směry a psychologickými školami. Dále se seznámíte s názvy a zaměřením jednotlivých psychologických oborů.Požadované vstupní znalostiNež začnete studovat tuto kapitolu, měli byste vědět, že se psychologie zabývá vědeckým studiem lidské psychiky a lidského chování.Předmětem psychologie je vědecké z...
|
|
2,3 |
1x |
|
Zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Studijní materiál84 s. / 3. roč. / pdf
Tento studijní text vznikl jako studijní opora pro předmět Zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, který je zařazen jako povinně volitelný ve studijním programu Ekonomika a management pro studijní obor Personální management v průmyslových podnicích.V předmětu Zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci získají studenti základní poznatky o právních a ostatních předpisech k zajištění BOZP a PO v podniku, jakož i o jiných požadavcích z oblasti BOZP a PO, a využívat je pro praktickou potřeb...
|
|
1,4 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z Marketingu
Státnicové otázky35 s. / 3. roč. / doc
1. Podstata, pojetí a funkce marketinguI. koncept marketingu - vysvětlení pojmu, definice, chyby z hlediska chápání marketinguII. vývoj marketingu - vývoj, potřeba u násIII. základní podnikatelské filosofieIV. shrnutíI. Koncept marketinguOtázky pro podnik:1. Bude trh schopen absorbovat to, co podnik vyrobil?2. Budou spotřebitelé akceptovat cenu stanovenou podnikem?3. Je mezi spotřebitelem a podnikem vybudován takový vztah, který napomáhá realizovat produkci podniku?Marketing- most spojující výro...
|
|
0,3 |
3x |
|
Souhrn z Marketingu ke zkoušce
Studijní materiál68 s. / 3. roč. / docx
Řízení strategické změny- Strategická změna: Organizační příprava na zavedení strategie- nutné znát organizační možnosti podniku, popř. bariéry, které by mohly zavedení strategie komplikovat- schopnost podniku splnit strategické úkoly závisí na 3 základních organizačních předpokladech:o koordinace VP jednoteko motivace pracovních skupin i jednotlivců splnit strategický úkolo technické a manažerské schopnosti řešit problémy a koordinovat řešení- Řízení změny: Rekonfigurace operačních procesů- zam...
|
|
0,2 |
0x |
|
Přednášky z předmětu Marketing
Přednášky70 s. / 3. roč. / rar
Marketing je:• Druh podnikatelské filosofie• Práce s trhem• Tvorba reklamy a zviditelnění na trhu• Tržně orientovaný způsob řízení podnikatelského subjektu• Taková aktivita, kteá je zaměřena na uspokojování lidských potřebZabývá se:• Výzkumem trhu• Cenovou politikou• Segmentací trhu• Finančním řízením trhu• Reklamou• Promotions• Návrhem a vývojem produktuJe vhodný pro:• Velké podniky• Střední podniky• Státní a družstevní podniky• Soukomé podnikatele a živnostníkyZemě vzniku pojmu:• USAPRODUKTY: ...
|
|
11,0 |
0x |
|
Soubor přednášek z Psychologie
Přednášky60 s. / 3. roč. / docx
Předmět duševní hygiena • Duševní hygiena (DH) je obor psychologie, který se zabývá rozvojem a podporou (nejen) duševního zdraví. Jedná se o soubor poznatků o způsobu života a chování, které umožňují zachovat si a udržet psychosomatické zdraví.• DH se uplatňuje především v prevenci psychických poruch a nemocí: zahrnuje zásady životosprávy, jednání s lidmi, řešení konfliktů a životních situací, zvládání emocionálního napětí, stresových situací, psychických zátěží apod.Duševní hygiena je systém pr...
|
|
4,0 |
0x |
|
Studijní opora z Marketingu
Studijní materiál64 s. / 2. roč. / pdf
Držíte v ruce studijní materiál k předmětu Marketing, který vám bude sloužit v obou formách studia (denním i distančním) v rámci bakalářského studijního programu Management a ekonomika, obor Řízení a management průmyslového podniku a Personální management v průmyslových podnicích.Předmět Marketing si klade za cíl jednak seznámit studenty s podstatou marketingu, marketingovou koncepcí a filozofií, jednak je naučit používat marketingové postupy a nástroje při řízení organizací a institucí. Tematic...
|
|
1,0 |
1x |
|
Souhrn výpisků z předmětu Ekonomická statistika - ke zkoušce
Poznámky8 s. / 3. roč. / docx
Náhodná Veličina - pokus od pokusu se mění náhodným vlivem (výška)Náhodný vektor - libovolná, uspořádaní n-tice náhodných veličin (objem stromu)Rozdělená pravd.náh.vel - pravidlo, které přiřazuje každé hodnotě či intervalu hodnot pravděpodobnost, že nabude této hodnoty či intervalu (spojitá-počty,četnosti a diskrétní-hodnoty v intervalu)DISKRÉTNÍ NV 1 x má právě 1 p P funkce (hustota P;p(x)≥0,∑p(x)=1); každá hodnota má právě 1 p; tabulky. Distribuční fce-P, že NV nabude hodnoty menší jak x; F(x)...
|
|
0,7 |
0x |
|
Vypracované otázky ze zkoušky z předmětu Marketing
Vypracované otázky8 s. / 3. roč. / doc
Marketing = správné zboží správným zákazníkům ve správný čas na správném místě za správnou cenu a za přispění správné propagace3 základní koncepce marketingu:- cílená orientace ne zákazníka- marketingové úsilí všech zaměstnanců- tvorba zisku musí být cílevědomáOrientace průmyslových zákazníků- na fakta o výrobcích- na značku a image- na jistotu- na osobní poznání5 konkurenčních sil podle Portera- potenciální noví konkurenti- dodavatelé- kupující- náhradní (nové) výrobky = substituty- konkurenti ...
|
|
1,4 |
0x |
|
Vypracované otázky ze zkoušky z Marketingu
Vypracované otázky8 s. / 3. roč. / doc
Marketing = správné zboží správným zákazníkům ve správný čas na správném místě za správnou cenu a za přispění správné propagace3 základní koncepce marketingu:- cílená orientace ne zákazníka- marketingové úsilí všech zaměstnanců- tvorba zisku musí být cílevědomáOrientace průmyslových zákazníků- na fakta o výrobcích- na značku a image- na jistotu- na osobní poznání5 konkurenčních sil podle Portera- potenciální noví konkurenti- dodavatelé- kupující- náhradní (nové) výrobky = substituty- konkurenti ...
|
|
1,4 |
0x |
|
Kompletní výpisky na předmět Ekonomická statistika
Poznámky390 s. / 3. roč. / pdf
1. Rozdělení pravděpodobností NV• NÁHODNÁ VELIČINA je taková veličina, jejíž hodnota se pokus od pokusu mění působením náhodných vlivů (např. výška stromu).• NÁHODNÝ VEKTOR je libovolná uspořádaná n-tice náhodných veličin (např. výška stromu, tloušťka stromu, délka koruny, objem stromu).• Rozdělení pravděpodobnosti náhodné veličiny - pravidlo, které každé hodnotě (pogr. kažďému intervalu hodnot) přiřazuje pravděpodobnost, že náhodná veličina nabude této hodnoty (popr. hodnoty z tohoto intervalu)...
|
|
18,8 |
0x |
|
Pedagogická psychologie - studijní text
Studijní materiál83 s. / 1. roč. / pdf
Vážené a milé studentky a studenti programu Specializace v pedagogice,následující text si klade za cíl pomoci Vám v orientaci v problematice pedagogické psychologie. Navazuje na předchozí studijní materiály z obecné psychologie a psychologie osobnosti, které máte k dispozici na intranetu MÚVS ČVUT. Text představuje písemnou podporu pro společná setkávání při přednáškách a seminářích, kdy budou základní poznatky doplňovány powerpointovými prezentacemi, testy, cvičeními a případovými studiemi.Před...
|
|
1,7 |
0x |
|