Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Marketing středověkého hradu ve 21. století

«»
Přípona
.pdf
Typ
diplomová práce
Stažené
0 x
Velikost
2,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
6803
Poslední úprava
19.10.2015
Zobrazeno
1 341 x
Autor:
blackmagic
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

V dnešním uspěchaném světě je snad téměř každý člověk pracovně velmi vytížený a má poměrně málo volného času. Z tohoto důvodu si asi každý z nás dobře rozmyslí, jak a kde své volno stráví a do čeho svůj drahocenný čas i peníze investuje. Možností je určité spousta a vždy záleží na povaze, zájmech a také finančních možnostech každého jednotlivce. Program volného času samozřejmě ovlivňuje i životní etapa, ve které se konkrétní člověk aktuálně nachází. Jistě se tak bude lišit náplň volného času u školou povinného dítěte, kde program prázdninového případně jiného mimoškolně tráveného času během roku určují především rodiče. Úplné odlišným způsobem bude svůj čas trávit mladý pracující člověk bez závazků a zcela jisté se bude lišit u rodin s malými dětmi.

Návštěva nějaké zajímavé kulturní památky na území České republiky nebo třeba i někde za hranicemi našeho státu může ale podle mého názoru být velkým zážitkem pro každého bez rozdílu věku. pohlaví a zájmů. Nejenže tak můžeme strávit příjemný den. ale ještě se můžeme dozvědět spoustu zajímavostí z důležitých mezníků lidské historie.

Historických objektů a jiných památek můžeme na celém území našeho státu najít velmi mnoho. Některé z nich jsou natolik známé a obdivované, že ani mnozí zahraniční turisté neváhají podniknout dalekou cestu, aby je mohli navštívit. Některé jiné památky mají naopak pouze lokální charakter a význam, a proto je kolikrát znají jenom lidé žijící v jejich blízkém okolí nebo skuteční milovníci historie a turističtí nadšenci. Tato skutečnost jim ale ani trochu neubírá na jejich kouzlu a určité se vyplatí se na ně zajet podívat a něco málo se o nich dozvědět.

Klíčová slova:

marketing

hrad

středověk

kulturní dědictví

distribuce

reklama

produkt

cena

výzkum



Obsah:
  • Obsah -7-
    Úvod -10-
    Teoretická Část -13-
    1 Marketing -13-
    2 Kulturní dědictví -14-
    2.1 Nemovité památky -15-
    3 Marketing kulturních památek -16-
    4 Segmentace zákazníku kulturních památek -17-
    5 Marketingový mix kulturního dědictví -21-
    5.1 Produkt -21-
    5.2 Cena -22-
    5.3 Distribuce -23-
    5.4 Marketingová komunikace -24-
    5.4.1 Reklama -25-
    5.4.2 Public relations -27-
    5.4.3 Podpora prodeje -29-
    5.4.4 Direct marketing -30-
    5.4.5 Osobní prodej -30-
    6 Sponzoring -31-
    7 Podnikání v oblasti kultury -33-
    7.1 Fundraísing -34-
    Praktická Část -35-
    8 Horní hrad -35-
    8.1 Historie hradu -35-
    8.2 Současnost hradu -43-
    8.3 Majitel hradu -47-
    9 Marketingový mix Horního hradu -49-
    9.1 Produkt -49-
    9.2 Cena -59-
    9.3 Distribuce -63-
    9.4 Marketingová komunikace -64-
    10 Marketingový výzkum — povědomí o objektu Horního hradu -68-
    11 Doporučení -79-
    Závěr -81-
    Literatura -84-
    Seznam tabulek a obrázků -87-
    Příloha -88-
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše