Marketing zámku Vrchotovy Janovice
Popis:
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je marketing Zámku Vrchotovy Janovice.
Zámek Vrchotovy Janovice je jednou z mimopražských poboček Národního muzea.
Úvodní část je zaměřena na analýzu historie zámku z pohledu jejího potenciálu využitelného pro marketingové strategie. Důležitým měřítkem úspěšného marketingu je návštěvnost zámku, proto se další část věnuje návštěvnosti. Práce se zaměřuje na aplikace marketingových nástrojů a analyzuje marketing zámku metodou SWOT. Nedílnou součástí je i dotazování týkající se projektu „ Řetězové provádění“ a celkového povědomí o známosti zámku u veřejnosti.
Diplomová práce si klade za cíl zhodnotit marketingový potenciál zámku Vrchotovy Janovice a jeho parku, posoudit jeho současné marketingové nástroje a vytvořit návrh na zlepšení do budoucna.
Klíčová slova:
Zámek Vrchotovy Janovice
Park Vrchotovy Janovice
Národní muzeum
Arts marketing
Řetězové provádění
Obsah:
- 1 Úvod -1-
1. 1 Úvodní slovo -1-
1. 2 Cíl práce -1-
1. 3 Zdroje a základní informace k práci -2-
2 Představení zámku Vrchotovy Janovice -3-
2. 1 Zámek Vrchotovy Janovice a jeho poslání -3-
2. 2 Přístupnost zámku a vztahy s okolím -3-
2. 3 Historie zámku Vrchotovy Janovice -5-
2. 4 Historie a údržba zámeckého parku Vrchotovy Janovice -6-
2. 5 Národní muzeum a jeho cesta do zámku ve Vrchotových Janovicích -9-
3 Návštěvnost zámku Vrchotovy Janovice -11-
4. Aplikace marketingových nástrojů zámku Vrchotovy Janovice -14-
4. 1 Produkt -14-
4. 2 Zhodnocení produktu zámeckých expozic -16-
4. 2. 1 Šlechta a Sidonie Nádherná -18-
4. 3 Zámecký park -21-
4. 4 Svatba -24-
4. 5 Piknik -26-
4. 6 Řetězové provádění -26-
4. 7 Doplňkové služby -29-
4. 8 Distribuce -31-
4. 9 Cena -34-
4. 10 Komunikační mix -35-
4. 11 Public Relations - Publicita -36-
4. 11. 1 Pochod - Praha - Prčice -36-
4. 11. 2 Stezka Sidonie Nádherné -37-
4. 12 Reklama -38-
4. 12. 1 Tištěná reklama -39-
4. 11. 2 Outdoorová reklama -41-
4. 13 Spolupráce -42-
4. 13. 1 Mikroregion Džbány -42-
4. 13. 2 Turistická informační centra -43-
4. 13. 3 Cestovní kanceláře a cestovní agentury -44-
4. 14 Lidé -44-
5 Internetový marketing -47-
6 Dotazování -50-
6. 1 Dotazníkové šetření - respondenti učitelé základních škol -50-
6. 2 Dotazníkové šetření - respondenti žáci základních škol -60-
7. Analýza prostředí -69-
7. 1 Makroprostředí -69-
7. 2 Mikroprostředí -70-
7. 3 Vnitřní prostředí -70-
7. 4 Metoda SWOT -70-
7. 4. 1 Silné stránky -72-
7. 4. 2 Slabé stránky -72-
7. 4. 3 Příležitosti -73-
7. 4. 4 Hrozby -73-
8 Závěr -74-
9. Seznam použité literatury a pramenů -77-
10 Přílohy -80-
SEZNAM OBRÁZKŮ -85-
SEZNAM TABULEK -87-
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.