Popis:
1 Popis případu
Papas Café s.r.o
Jedná se o nově založenou kavárnu v centru Prahy. Veškeré vybavení, stroje a zařízení jsou již v provozu. Kapacita kavárny je pro 40 osob a do budoucna počítáme s rozšířením o zahrádku, což je dalších 40 míst k sezení.
Odvětvová klasifikace ekonomických činností (OKEČ)
Předmětem odvětvové klasifikace ekonomických činností jsou všechny pracovní činnosti vykonávané ekonomickými subjekty a jsou určované jejich vývojem. Obecně je činnost dána kombinací práce, výrobní techniky, informační sítě, materiálů, výrobků a vede k vytvoření specifických výrobků nebo výkonů (služeb). Každá položka zahrnuje seskupení stejnorodých činností na příslušném stupni třídění.
Dle OKEČ restaurační služby spadají do pohostinství a stravování,konkrétně: Oddíl 55 zahrnuje různé možnosti krátkodobého ubytování a stravování. Přísluší sem provoz hotelů, penzionů, turistických ubytoven, vysokoškolských kolejí, domovů mládeže, restaurací apod.
Společné stravování je činnost spojená s výrobou, prodejem a spotřebou jídel a nápojů pro zákazníky mimo domácnosti a mnohdy i mimo místo trvalého bydliště. Společné stravování je specifická oblast lidské činnosti, jejímž obsahem je výroba pokrmů a nápojů určená v převážné míře k bezprostřednímu prodeji a k bezprostřední konzumaci.
Klíčová slova:
společnost
plán
produkty
objektivní faktory
analýza
prodej
Obsah:
- 1 Popis případu
2 Současná situace společnosti a vstupní údaje
2.1 základní informace
2.2 produkty společnosti
2.3 charakteristika hlavních produktů
2.4. prodej
2.6. marketing - situační analýza
3. Objektivní faktory - analýza vnějšího
3.1. Analýza vlivu světové ekonomiky příležitosti a hrozby
3.2. Analýza vlivu Evropské unie-příležitosti a hrozby
3.3. Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie
3.4.Analýza odvětví
3.5. Analýza trhu
3.6 Příležitosti a ohrožení z analýzy objektivních faktorů jejich vliv na podnikání firmy
4 Subjektivní faktory
4.1 Silné a slabé stránky
4.2 Konkurenční výhoda
4.3 Hodnocení tržní pozice
5. SWOT analýza společnosti - matice
6. Umisťovací strategie
7. Návrh marketingové strategie
7.1.Tržní cíle podniku
7.2.Marketinkové cíle
8.Finance - finanční cíle
8.1. Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu, kurz Kč, daně, úvěr, vliv inflace, vývoj mezd, cen surovin, materiálu, energií
8.2. Výpočet bodu zvratu - kalkulace FN
8.3. Proforma výsledovka 2007 - 2013
8.4. Proforma rozvaha
8.5. Hodnocení výsledku - ukazatele tržní úspěšnosti