Podnikatelský záměr z předmětu Management a marketing - hromadná přeprava osob
«»
Popis:
1 Popis případu
Společnost StarTrans s.r.o. má být založena za cílem poskytování služeb v oblasti hromadné přepravy osob. Hlavní činnost společnosti je plánována jako poskytování služeb k smluvní přepravě, zvláště pak firmní odvoz zaměstnanců. Cílem společnosti je vytvořit si na trhu stabilní místo a zajistit kvalitní přepravu osob s přiměřeným ziskem tak ,aby byla zajištěna budoucí expanze.
2 Zahajovací stav společnosti a údaje vstupních veličin
2.1 Obecné Informace
2.1.1 Právní úprava podnikání
Právní forma společnosti StarTrans ,je investory schválena, jako společnost s ručením omezeným.Na založení této společnosti se domluvili čtyři investoři.Bylo stanoveno ,že každý z investorů vloží základní vklad 500 000 Kč. Výplata vkladu je dle obchodního zákoníku a v budoucnosti může být upravena ,jednohlasným hlasováním investorů. Společnost bude pravidelně vyplácet odměny členům statutárních orgánů. Společnost bude vyplácet Investorům podíl na zisku ve výši 40 % čistého zisku celkem tedy:(každému ze společníků 10 %). Tato částka by měla stačit investorům k pokojnému životu a zároveň dopřát firmě dostatek kapitálu na rozvoj. Rezervní fond se bude tvořit dle zákona , ve výši 10 % čistého zisku, a to až do hodnoty 15% základního kapitálu.
Klíčová slova:
informace
analýza
přeprava osob
trh
podnikání
marketing
finance
komunikace
Obsah:
- 1 Popis případu 3
2 Zahajovací stav společnosti a údaje vstupních veličin 3
2.1 Obecné Informace 3
2.1.1 Právní úprava podnikání 3
2.1.2 Podmínky zákonem stanovené k udělení živnosti 3
2.1.3 Majetek a místo podnikání 3
2.1.4 Dopravní prostředky 4
2.1.5 Servis 4
2.1.6 Personální zajištění chodu společnosti 4
2.1.7 Základní popis služeb 4
2.1.8 Charakteristika provozovaných autobusových linek 5
3 Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí 5
3.1 Analýza vlivu světové ekonomiky příležitosti a hrozby 5
3.1.1 Vývoj kurzu amerického dolaru k české koruně 5
3.1.2 Cena ropy na světových trzích 6
3.2 Analýza vlivu Evropské unie příležitosti a hrozby 6
3.2.1 Ekonomické a tržní 6
3.2.2 Právní 7
3.3 Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie 7
3.3.1 Vývoj kurzu české koruny k Euro 7
3.3.2 Vývoj daně z příjmu právnických osob v ČR (procenta) 8
3.3.3 Silniční daň 8
3.3.4 Míra inflace vyjádřená přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen 9
3.3.5 Vývoj HDP v ČR 10
3.3.6 Vývoj průměrné mzdy v ČR 11
3.3.7 Vývoj ceny motorové nafty v ČR 11
4 Analýza odvětví 11
Ekonomická charakteristika odvětví 11
4.1 Mezioborové srovnání přepravních výkonů osobní dopravy 11
4.1.1 Mezioborové srovnání přepravních výkonů osobní dopravy rok 2009 12
4.1.2 Vývoj veřejné autobusové dopravy v ČR 13
4.1.3 Veřejná autobusová doprava v pražském regionu (tis. osob) 14
Přeprava cestujících ve veřejné autobusové dopravě - Hl. m. Praha (tis. osob) 15
4.1.4 Souhrnný přehled o autobusové dopravě za rok 2009 16
4.1.5 Vývoj tržeb a nákladů v osobní dopravě 17
4.2 Analýza trhu 18
4.2.1 Charakteristika trhu 18
4.2.2 Segmentace trhu - cílové skupiny 18
4.2.3 Vliv značky 18
4.3 Příležitosti a ohrožení z analýzy objektivních faktorů 19
4.3.1 Příležitosti 19
4.3.2 Ohrožení 19
5 Subjektivní faktory 20
5.1 Silné a slabé stránky 20
5.2 Konkurenční výhoda 20
5.3 Hodnocení tržní pozice 21
6 SWOT analýza společnosti - matice 21
7 Návrh marketingové strategie 21
7.1 Tržní cíle podniku 22
7.2 Marketinkové cíle 22
7.3 Distribuční strategie 23
7.4 Komunikační strategie 23
8 Finance - finanční cíle 24
8.1 Investice a jejich kryt 24
8.2 Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu 25
8.3 Výpočet bodu zvratu - kalkulace
8.4 Proforma výsledovka 2009 - 2014
8.5 Proforma rozvaha
8.6 Hodnocení výsledku - ukazatele tržní úspěšnosti
9 Závěr
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.