Rozdílnost strategie na spotřebním a průmyslovém trhu
Seminární práce15 s. / 4. roč. / docx
V této práci bych Vás chtěla seznámit zejména s pojmy, které se týkají průmyslového a spotřebního trhu. Mojí prací bych ráda poukázala na specifika a charakteristiky těchto trhů, dále pak hlavní faktory ovlivňující chování spotřebitele, vlivy působící na odběratele a na chování průmyslového zákazníka, kupní chování organizací, kupní rozhodnutí u průmyslového zákazníka a spotřebitele. Touto prací bych chtěla přiblížit problematiku rozdílnosti strategie na spotřebním a průmyslovém trhu. 1. ÚVODZák...
|
|
0,1 |
3x |
|
Odborná studentská esej na téma Globalizace a trendy v podnikání
Esej16 s. / 4. roč. / pdf
Předmětem této práce je globalizace a trendy v podnikání. Práce je rozdělená na čtyři části, které se budou navzájem doplňovat a prolínat.První část je zaměřena na poznatky z přednášky na téma: Soudobé trendy a megatrendy v rozvoji podnikání, kde budou představeny základní oblasti, ve kterých se globalizace projevuje.V druhé části budou představeny pohledy jiných autorů na globalizaci a současné podnikatelské trendy. Pozornost bude věnována samotnému pojmu globalizace a jejímu dopadu na ekonomik...
|
|
0,7 |
3x |
|
Růstové faktory a modely podnikání ve velkých podnicích
Semestrální práce65 s. / 4. roč. / pdf
Dnešní podnikatelské prostředí je spojeno se silným konkurenčním bojem o zákazníka a tržní postavení. Podmínky se zostřují, a jen ty nejlepší a nejsilnější podniky dokáží v takovémto prostředí přežít. Jedním z předpokladů pro udržení tržní pozice jsou právě růstové faktory. Mezi hlavní růstové faktory se řadí například inovace, investice do výzkumu a vývoje, investice do nových zařízení, vývoj nových výrobků, neustálé mapování trhu a hledání nových tržních segmentu a mezer na trhu, ale také vzta...
|
|
5,8 |
0x |
|
Strategické rozhodování v elektronickém obchodování související s konkurenčním prostředím v souvislosti s globalizací a jeho efekty
Semestrální práce17 s. / 3. roč. / doc
1 Úvod a cíl práce1.1 ÚvodGlobalizace je široký pojem. Zasahuje do všech oblastí obchodu a znatelně rozšiřuje konkurenci. Každá firma proto musí mít v tomto světě výhodnou strategii. To platí i pro elektronický obchod. V závislosti na současné akceptaci elektronického obchodu, bych řekla, že to platí dvojnásobně.1.2 CílMým cílem bude prozkoumat oblast strategie elektronického obchodu, který je ovlivněn konkurenčním prostředí v závislosti na globalizaci. Na úvod si vymezím teoretic...
|
|
0,1 |
0x |
|
Aktivní politika zaměstnanosti ve vybraném regionu. Formy aktivní politiky zaměstnanosti v regionu. Regionální programy
Seminární práce17 s. / 4. roč. / doc
Aktivní politika zaměstnanosti je jednou ze dvou součástí státní politiky zaměstnanosti, druhou část tvoří pasivní politika zaměstnanosti. Je vždy lépe řešit problémy aktivní politiky zaměstnanosti, protože tak můžeme předcházet ekonomickým dopadům na nezaměstnanou část populace. Vytváření nových pracovních míst či předložení regionálních programů, by mělo být součástí státní politiky, která by se měla zaměřit především na strukturálně postižené regiony s vysokou mírou nezaměstnanosti.V této sem...
|
|
0,3 |
0x |
|
Mikroekonomie - Doplňující text ke studiu mikroekonomie na magisterském stupni
Studijní materiál113 s. / 4. roč. / doc
ÚvodCo by mělo přinést magisterské studium mikroekonomie oproti bakalářskému? Odpověď na tuto otázku velmi úzce souvisí s tím, jak chápeme smysl a význam mikroekonomické teorie. Pokud přijmeme názor, že mikroekonomická teorie umožňuje vidět nejvýznamnější (určující) aspekt společenského dění, vývoje společnosti a našeho místa v těchto procesech, vyplývá z toho následující:Cílem magisterského studia je pozvednout úroveň chápání toho, co se ve společnosti odehrává a našeho místa v tomto dění tak, ...
|
|
1,1 |
2x |
|
Prezentace na Inovační a procesní management - podnik RegioJet
Prezentace27 s. / 5. roč. / ppt
Stručně o společnosti• Společnost RegioJet a.s. je dceřinou společností STUDENT AGENCY, která byla založena Radimem Jančurou, aby mohl realizovat svůj sen a vstoupit na trh s železniční dopravou.• Samotné začátky společnosti nebyly vůbec jednoduché a ve výsledku se společnost RegioJet a.s. stala prvním soukromým dopravcem v České republice.„Na kolejích je ta největší díra na trhu - černá díra, od toho také zkratka ČD. Za dvacet let od revoluce se změnilo téměř vše, autobusy jsou nádherné, MHD sk...
|
|
2,6 |
3x |
|
Semestrální práce z předmětu Inovační a procesní management
Semestrální práce21 s. / 5. roč. / docx
Pro zpracování semestrální práce z předmětu Inovační a procesní management jsme si vybrali společnost RegioJet, která poskytuje služby v osobní dopravě na železnici. Popíšeme zde proces inovací v oblasti těchto služeb. Společnost RegioJet a.s. je provozovatelem osobní dopravy na železniční síti v České republice. Služba byla pravidelně zavedena 26. září 2011, kdy na trať vyjely první linky pravidelné osobní dopravy. Vstup této společnosti znamenal zcela jistě převrat v oblasti železničního cesto...
|
|
0,1 |
3x |
|
Semestrální práce z předmětu Marketing - Jogurt Activia
Semestrální práce24 s. / 3. roč. / docx
ÚvodZa předmět marketingové analýzy jsme si zvolili jogurt Activia. Nejprve představíme produkt jako takový, dále značku Activia a prodejce Danone, jeho cíle a strategie. Dále představíme podobu českého trhu s jogurty. Poté se podíváme na námi provedené situační analýzy - marketingový mix, analýzu konkurence, Porterův model pěti sil, analýzu PESTLE a další. Poslední částí práce je dotazníkové šetření, ve kterém se spotřebitelů ptáme na jejich povědomí o Activii, jejich spokojenost s tímto produk...
|
|
0,2 |
6x |
|
Cílová inflace v ČR: Vhodná strategie pro rozvíjejíci se tržní ekonomiku ?
Bakalářská práce50 s. / 3. roč. / pdf
Tato bakalářská práce se snaží odpovědět na otázku, zdali je měnově politickýrežim cílování inflace vhodnou strategií pro rozvíjející se tržní ekonomiku. Úvodní částpráce je věnována představení základních charakteristik této měnové strategie adosavadních zkušeností cílujících zemí. Vhodnost této strategie pro rozvíjející se tržníekonomiku je testována na základě zkušeností inflačního cílování v České republice.Zvolenými kritérii pro posouzení jsou plnění inflačních cílů, vývoj úrovně inflace a ...
|
|
0,4 |
0x |
|
Analýza Restaurace a hotelu Dělnický dům a stanovení možných kroků konkurenta prostřednictvím metody ACH
Seminární práce34 s. / 5. roč. / pdf
Možnost zjistit nebo alespoň předpovědět chování konkurence na trhu patří v dnešní době mezi velmi cennou výhodu. K tomu jsou využívány metody konkurenčního zpravodajství. Cílem této seminární práce je prostřednictvím metody analýzy konkurenčních hypotéz stanovit možné budoucí kroky vybraného konkurenčního podniku v horizontu 6 měsíců. V úvodu práce je uvedeno schéma KIT pro vybraný podnik. Jedná se o restauraci, hotel a kulturní centrum Dělnický dům Odry. Jako nejbližší konkurent byla zvolena p...
|
|
1,6 |
1x |
|
Strategie vztahů se spotřebitelem, jejich navázání, strukturování a rozvíjení
Seminární práce38 s. / 4. roč. / doc
1. ÚVODKaždý z nás se rozhoduje na základě jiných kritérií, jiného vkusu a jiných motivů. Jde o to porozumět tomu, co se děje okolo nás i v nás, a dokázat to ovládnout. Každý z nás se pokouší formulovat si otázky týkající se světa kolem něho, porozumět prostředí kolem sebe i sobě samému a rozhodovat o tom, jak žít vlastní život. Svět spotřebního chování - svět, ve kterém všichni žijeme, ovlivňuje nás a my zpětně působíme na to, co „nabídne“ on nám, jak dokáže uspokojit naše potřeby, aby nešlo je...
|
|
0,5 |
0x |
|
Institucionální rámec evropské integrace - prezentace
Prezentace39 s. / 1. roč. / ppt
Stručná anotace předmětu- Tento kurz navazuje na bakalářský kurz, který detailně pojednával o institucích Evropské unie, rozhodovacích procedurách a jednotlivých politikách a oblastech spolupráce v EU. Kurz rozšiřuje získané poznatky ve směru empirickém i teoretickém.- Popíšeme nejaktuálnější vývoj institucionálního rámce evropské integrace. Budeme sledovat soudobý reformní proces od jeho počátku na přelomu tisíciletí, přes neúspěšnou Smlouvu o Ústavě pro Evropu až po současnou Lisabonskou smlou...
|
|
0,5 |
4x |
|
Model IS-LM, trh finančních aktiv a inflační očekávání
Studijní materiál17 s. / 5. roč. / pdf
Standardní model IS-LM má dva zásadní nedostatky, díky nimž si udržuje některé dosti problematické charakteristiky keynesiánské makroekonomie. První spočívá v tom, že pracuje s jedinou úrokovou sazbou, což neodpovídá podmínkám skutečné ekonomiky. Ve skutečné ekonomice existuje množství úrokových sazeb na různé druhy finančních aktiv. Růst úrokové sazby na jeden typ finančního nemusí vůbec znamenat všeobecný růst úrokových sazeb u ostatních typů finančních aktiv. V daném časovém okamžiku se někte...
|
|
0,3 |
0x |
|
Zaměstnavatelské penzijní fondy – možnosti reformy důchodového systému ČR
Bakalářská práce44 s. / 3. roč. / pdf
1. ÚvodVývoj obyvatelstva patří mezi dlouhodobé procesy. V posledních patnácti letechprochází Česká republika velmi prudkým vývojem. Nejenže započala cestu odcentrálně plánované ekonomiky k tržnímu hospodářství, ale změna politickéhorežimu započala reformy a změny snad v každém odvětví lidského konání.Změnami prošly všechny vědní disciplíny, celá společnost, politika i občanénašeho státu.Hluboký pokles porodnosti a stabilně se zlepšující úmrtnostní poměry se spolus poměrně intenzivní migrační vý...
|
|
0,3 |
1x |
|
Vývoj mezd v letech 2009-2013. Region Karlovarský kraj.
Seminární práce31 s. / 4. roč. / doc
Seminární práce se zabývá vývojem mezd v Karlovarském regionu v období let 2009 až 2013 a je zaměřena zejména na důležité faktory, ovlivňující vývoj mezd na daném území. V práci je nejen popsána charakteristika vymezeného regionu, vývoj mezd ve vybraných oblastech ale jsou zde hlavně vytyčeny konkrétní faktory a problémy s nimi souvisejícími, které se dané problematiky dotýkají. V neposlední řadě práce pojednává o fungování státní politiky zaměstnanosti, její nástroje a vliv na snižování nezaměs...
|
|
0,6 |
0x |
|
Dějiny diplomacie - Izrael ve druhé polovině 20. století
Seminární práce16 s. / 2. roč. / odt
Televize, noviny a další sdělovací prostředky nás velmi často přímo "bombardují" zprávami o nepokojích, násilnostech či dokonce válečných konfliktech v oblasti Středního východu. Problémy tohoto regionu lze roztřídit do několika základních skupin a tato práce by se měla zaměřit na problematiku arabsko-izraelských vztahů a příčiny dnešního stavu. Proto nás bude zajímat především Stát Izrael a státy s ním sousedící (Egypt, Jordánsko, Sýrie, Libanon). Jádrem dnešní konfliktní situace je historické ...
|
|
0,1 |
2x |
|
OKNAPLAST spol. s r.o. - Optimalizace zásob v organizaci
Semestrální práce21 s. / 3. roč. / pdf
Jako téma našeho projektu jsme si zvolili „Optimalizaci zásob v organizaci“. Naše firma se nazývá OKNAPLAST spol. s r.o. vyrábějící plastová, hliníková, dřevěná okna a dveře. Firmu jsme si vybrali z důvodu snadného přístupu k informacím díky blízkému vztahu člena naší skupiny k hlavní účetní a majiteli firmy.Společnost vznikla v roce 1994 se zaměřením na výrobu a montáž plastových, později pak hliníkových a dřevěných oken a dveří a na další činnosti s tím spojené. Výrobní závod v Sobotce, produk...
|
|
0,4 |
0x |
|
Oceňování podniku - T-Mobile Czech Republic, a.s.
Seminární práce35 s. / 4. roč. / doc
1. ÚvodPro svou seminární práci z předmětu oceňování podniku jsem si vybral společnost T-Mobile, Czech Republic, a.s.Cílem této práce je popsat zvolené charakteristiky společnosti, provedení relevantních analýz společnosti včetně rozboru těchto analýz a následného sestavení finančního plánu a provedení ocenění samotného podniku.2. Analýza makroprostředí Vývoj ekonomiky v roce 2004 souhrnně odpovídal původním předpovědím spojeným především s uplatněním první fáze reformy veřejných financí a se za...
|
|
0,9 |
8x |
|
Rozbor výkonnsti firmy - FC Zbrojovka Brno, a.s.
Seminární práce23 s. / 5. roč. / docx
Začátkem 20. století se v Brně zrodilo hned několik fotbalových seskupení, mezi která patřily např. Svatoboj, Blesk, DSK Olympia, Achilles, Technika, německý Brünner RK a Moravská Slávia.První zmínky, které nás vedou k dnešnímu klubu FC Zbrojovka Brno, směřují do tehdy jedné předměstské části Brna, Židenic. V Židenicích již existoval klub, který nesl název Horymír, a také Studentský tým Židenice. Roku 1907 se zde na volném prostranství usadil již zmiňovaný klub Achilles. Po několika sezonách se ...
|
|
0,9 |
3x |
|
Metodické listy ku předmětu Makroekonomie II pro studenty kombinovaného Mgr. studia
Studijní materiál49 s. / 4. roč. / rar
1) ÚvodCíl: Návaznost obsahu bakalářského a magisterského předmětu. Struktura předmětu. Hlavní makroekonomické veličiny. Makroekonomie II navazuje na bakalářský předmět Makroekonomie I. Obsahuje rozšíření vybraných témat ze tří oblastí. 1) ÚvodI. Rozšíření behaviorálních základů 2) Spotřební výdaje3) Investiční výdaje4) Čistý export. Měnový kurzII. Krátkodobá fluktuace produktu 5) Rozšířený model důchod - výdaje 6) Model IS - LM. Fiskální a měnová politika7) Mundellův - Flemingův modelIII. Dlouh...
|
|
0,9 |
2x |
|
Regionální operační programy a politika zaměstnanost
Seminární práce26 s. / 4. roč. / docx
Seminární práce popisuje Regionální operační programy, které Česká republika v letech 2007 - 2013 využívá, popř. bude využívat. Jedná se o využití finančních prostředků, kterými chce Evropská unie v problematických oblastech pomáhat různým regionům, ve snaze dosáhnout odstranění jakýchkoliv regionálních rozdílů. Dále se v této práci zaměřím na Tematické operační programy, ze kterých upřednostním Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost, ze kterého vychází politika zaměstnanosti. Velký důraz...
|
|
0,6 |
0x |
|
Vybrané kapitoly z předmětu Jednotný trh EU
Přednášky49 s. / 2. roč. / doc
Přehled světové ekonomiky ve XX. stoletíRozhodující kategorie a pojmy používané při hodnocení stavu a kapacity ekonomiky: Obyvatelstvo Zdroje Technologie Instituce Obyvatelstvo:- v 19. století se počet obyvatel v Evrpě zdvojnásobil, mimo Evropu byl nárůst pouze o 20% - v Evropě klesala úmrtnost (hlavně u dětí)- v 19.století se v Evropě projevila „urbanizace“ (stěhování obyvatel do měst), ve světě se urbanizace projevila až ve 20.století - migrace v Evropě koncem 19.století a počátkem 20. století...
|
|
0,6 |
0x |
|
Rozbor výkonnosti podniku - G-mont, s.r.o.
Seminární práce66 s. / 5. roč. / docx
Do předmětu Rozbor výkonnosti podniku jsme si měli zvolit k vypracování semestrální práce jeden konkrétní podnik. Napsat základní informace o něm, portfolio výrobků, poskytovaných služeb a tak dále. Analyzovat výrobní program firmy, hlavní trhy, na kterých firma působí a hlavní segment zákazníků, kteří od dané společnosti nakupují výrobky či služby v podobě montáží daných zařízení. Jedná se o firmu G-mont s. r. o. vyrábějící garážová, průmyslová vrata, brány na elektrický pohon, rolety, markýzy,...
|
|
11,5 |
9x |
|
MF1 Záměr založení malé stavební společnosti
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
b) VyhodnoceníV okrese Kladno se nachází dva konkurenti, a to KEY SOLUTIONS a HALBOS Nábytek.HALBOS se zaměřuje především na nábytek a úpravu interiérů v rámci které dělá i podlahy, takže jako konkurent se nezajímá o všechny naše zakázky. Na rozdíl od KEY SOLUTIONS jejíž specializace je čistě návrh, dodávka a realizace podlah, a navíc je svojí velikostí podobná té naší. A proto se velmi pravděpodobně budeme ucházet o stejné zakázky. Další možný konkurent se nachází v okrese Mělníku je stejně úzc...
|
|
3,5 |
0x |
|
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, význam, funkce a dopady
Seminární práce24 s. / 4. roč. / doc
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je víceletým tematickým programem v gesci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, v jehož rámci je možné v programovacím období 2007-2013 čerpat finanční prostředky z Evropského sociálního fondu, jednoho ze strukturálních fondů Evropské unie. Zaměřuje se na oblast rozvoje lidských zdrojů prostřednictvím vzdělávání ve všech jeho rozmanitých formách s důrazem na komplexní systém celoživotního učení, utváření vhodného prostředí pro výzku...
|
|
0,2 |
0x |
|
Studijní materiály k předmětu Ekonomie II
Studijní materiál136 s. / 1. roč. / pdf
1. MakroekonomieStandardní ekonomie bývá členěna na mikroekonomii a makroekonomii.Mikroekonomie (mikros = malý) zkoumá chování spotřebitele nebo firmy, tedy chování určitých dílčích segmentů ekonomiky.Teorie dílčí rovnováhy zkoumá tyto segmenty samostatně, zkoumáme-li vzájemné vazby mezi těmito subjekty, hovoříme o teorii všeobecné rovnováhy.Makroekonomie ( makros = velký) zkoumá tendence ve vývoji celé domácího ekonomiky, zabývá se agregátními (souhrnnými) veličinami. Předmětem jejího zkoumání ...
|
|
1,0 |
1x |
|
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminární práce22 s. / 4. roč. / doc
Seminární práce popisuje Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost jako jeden z fondů Evropské Unie, konkrétně Evropského sociálního fondu. OP VK umožňuje určeným zemím evropského společenství využívat finančních prostředků, kterými chce Evropská Unie pomáhat regionům v problematických oblastech. Snaží se tak dosáhnout naprostého odstranění jakýchkoli regionálních rozdílů. Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je vytvořen v rámci Operačních programů stanovených Evropskou ...
|
|
0,7 |
0x |
|
Skripta z předmětu Manažerské účetnictví
Skripta187 s. / 5. roč. / pdf
1 ÚVOD DO MANAŽERSKÉHO ÚČETNICTVÍCÍLE KAPITOLYAž se seznámíte s touto kapitolou, měli byste umět:o vysvětlit obecnou funkci účetnictví,o vysvětlit obsah předmětu manažerské účetnictví a popsat jeho vývoj, o zdůvodnit potřebu manažerského účetnictví pro firmu a pochopit hlavní rozdíly mezi finančním a manažerským účetnictvím.1.1 Postavení, funkce a základní struktura účetnictvíZákladní ekonomickou funkcí podniku je efektivní přeměna na trhu získaných vstupních činitelů na takové výstupy, které js...
|
|
1,9 |
14x |
|
Semestrální týmový projekt z předmětu Základy marketingu - Dream - Reader
Semestrální práce29 s. / 4. roč. / doc
1. Úvod a cíl práceCílem naší seminární práce je zavést nový výrobek, který sami vymyslíme a navrhneme, na trh. A podrobně popsat zavedení tohoto výrobku na trh. Dále údaje o firmě, analýze trhu, strategie podnikání, segmentace trhu a vše o výrobku, včetně jeho historie a budoucnosti. Po dlouhém přemýšlení a dohadování jsme se všichni shodli na produktu sluchátka Dream-reader.Historie firmy Myšlenka zakladatelů firmy vznikla již roku 2004, zajímali jsme se o zkoumání lidského mozku a myšlení běh...
|
|
0,4 |
3x |
|
Vývoj zaměstnanosti v letech 2009-2013
Seminární práce27 s. / 4. roč. / docx
Trh práce se během několika málo let značně změnil. Přechod od bývalého režimu a jeho centrálně řízené ekonomiky (existence pracovní povinnosti a trestu příživnictví) k demokracii a tržnímu hospodářství sebou přinesl problémy s tím spojené - ekonomické i sociální. Vznikají v důsledku neustálého snižování zaměstnanosti, zvyšování nezaměstnanosti, problematického uplatňování skupin osob na trhu práce (např. lidé v předdůchodovém věku, ženy s dětmi, lidé s nižším, či dokonce pouze se základním, vzd...
|
|
0,2 |
0x |
|
Strukturální fondy - studijní materiál
Studijní materiál34 s. / 2. roč. / doc
1. REGION jako strukturální základ EUZkušenost ukazuje, že regionální politika může být účinná jen tehdy, jestliže se soustředí na omezený počet dostatečně velkých území. V roce 1999 proto byly přijaté předpisy strukturálních fondů, které zohlednily požadavky na snížení počtu programů pomoci a vyjasnění kritérií výběru regionů, u kterých si rozvoj vyžaduje co nejvyšší veřejnou podporu.EU se geograficky sestává z členských států (27). Dále byla Evropa rozdělena na nomenklaturní územní statistické...
|
|
0,4 |
0x |
|
ANALÝZA VÝNOSNOSTI ZALOŽENÍ PODNIKU
Semestrální práce17 s. / 2. roč. / doc
Úvod k analýze Jakékoliv finanční rozhodování podniku musí být podloženo finanční analýzou, proto jednou z rozhodujících fází finančního managementu je finanční analýza.Na jejích výsledcích je založeno:řízení financí řízení a financování oběžných aktiv a investic cenová a dividendová politika podniku aj.Zdrojem údajů pro finanční analýzu jsou:interní finanční výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztrát, výkaz o cash flow) výroční zprávy různá statistická šetření údaje manažerského účetnictví exte...
|
|
0,2 |
1x |
|
Strategie environmentálního marketingu
Referát18 s. / 4. roč. / doc
1.1 Co se rozumí pod pojmem „Strategie environmentálního marketingu“?Nejprve je potřeba se zamyslet nad pojmy marketing a marketingová strategie obecně. Marketingem rozumíme určitou filosofii podnikání, proces, jehož úkolem je vyhledávání, akceptování a uspokojování zákazníka způsobem, který přináší dosažení cílů s ohledem na konkurenci. Marketingovou strategií rozumíme plánování a určení cílů marketingové politiky na delší období, výběr opatření k jejich realizaci; navazuje na základní politiku...
|
|
0,3 |
5x |
|
Návrh ocenění podniku - Centropen a.s.
Seminární práce37 s. / 5. roč. / docx
ÚvodKaždé oceňování podniku je individuálním a velmi složitým procesem. Jedná se o stále rozsáhlejší disciplínu. Důvody ocenění mohou být velmi různorodé. Ocenění potřebujeme při koupi a prodeji podniku, nebo také při vstupu nových společníků do společností, či při fúzích a přeměnách podniků. Cíle a východiska seminární práceCílem seminární práce je komplexní ocenění firmy podniku Centropen a.s. Oceňování podniku je stanovení jeho tržní hodnoty s přihlédnutím k mnoha různým faktorům působících n...
|
|
0,2 |
2x |
|
Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti V...
|
|
0,1 |
4x |
|
Analýza kavárny Jiné Café s.r.o. a stanovení možných kroků konkurenta prostřednictvím metody ACH
Seminární práce26 s. / 5. roč. / docx
V rámci předmětu Competitive Intelligence bude zpracována seminární práce zabývající se analýzou společnosti Jiné Café s.r.o. a bude provedeno hodnocení konkurenčního prostředí.Před zpracováním práce byla prostudována odborná literatura věnovaná této problematice, při níž byla použita metoda systematického pozorování a následně detailní analýza. Jako zdroj informací budou v práci použita primární data z interních zdrojů i sekundární data z veřejně dostupných zdrojů. Pro svou práci jsem si zvolil...
|
|
0,8 |
6x |
|
Management - Jakost - seminární práce
Seminární práce27 s. / 4. roč. / doc
ÚvodVšichni se shodují na tom, že nízká jakost produktů je pro podnik špatná. Z marketingového hlediska je však problém složitější. Na jedné straně zákazníci, které podnik napálí nízkou jakostí svých produktů, se zpravidla již nevrátí a svou získanou zkušenost si nechají pro sebe, ale na straně druhé se jakost také spojuje s cenou a náklady. Požadavek, aby za nízkou cenu byla nabízena vysoká kvalita, se zpravidla překládá jen v reklamě. Marketingoví odborníci dnes říkají kvalitní výrobek bude te...
|
|
0,1 |
5x |
|
Podnikatelský záměr - Vitamíny dle přání
Seminární práce18 s. / 1. roč. / docx
V uplynulých letech začalo docházet v České republice k velké poptávce po ovoci a zelenině pěstované v naších podmínkách a nejraději v BIO kvalitě. Současně však nedochází k nárůstu firem zabývajících se zemědělstvím, zelinářstvím či ovocnářstvím. Většinou tento typ podnikání volí lidé, kteří navazují mnohdy na rodinné tradice a mají alespoň částečné majetkové zázemí. Někteří s tímto druhem podnikání začínají z vlastního životního přesvědčení, z filozofie navrácení se k přírodě a k životu v soul...
|
|
0,1 |
1x |
|
Strategie organizační reformy v oblasti budování pracovních týmů
Seminární práce11 s. / 3. roč. / docx
Krok 1: Určení cíle plánované organizační reformyOrganizace, u které bude řešen problém, je organizace reálná, jedná se o osobu samostatně výdělečně činnou (OSVČ), pod kterou náleží pracovní tým a sama OSVČ je součástí organizace. Vybranou organizací je tým Amazing Women ve společnosti Mary Kay.Mary KaySpolečnost Mary Kay® je jednou z největších kosmetických společností zabývajících se přímým prodejem pleťové a dekorativní kosmetiky. Dnes je zastoupena ve více než 35 zemích světa a pracuje pro n...
|
|
0,1 |
20x |
|