Strategie vztahů se spotřebitelem, jejich navázání, strukturování a rozvíjení
Seminární práce38 s. / 4. roč. / doc
1. ÚVODKaždý z nás se rozhoduje na základě jiných kritérií, jiného vkusu a jiných motivů. Jde o to porozumět tomu, co se děje okolo nás i v nás, a dokázat to ovládnout. Každý z nás se pokouší formulovat si otázky týkající se světa kolem něho, porozumět prostředí kolem sebe i sobě samému a rozhodovat o tom, jak žít vlastní život. Svět spotřebního chování - svět, ve kterém všichni žijeme, ovlivňuje nás a my zpětně působíme na to, co „nabídne“ on nám, jak dokáže uspokojit naše potřeby, aby nešlo je...
|
|
0,5 |
0x |
|
Semestrální práce z předmětu Marketing - Jogurt Activia
Semestrální práce24 s. / 3. roč. / docx
ÚvodZa předmět marketingové analýzy jsme si zvolili jogurt Activia. Nejprve představíme produkt jako takový, dále značku Activia a prodejce Danone, jeho cíle a strategie. Dále představíme podobu českého trhu s jogurty. Poté se podíváme na námi provedené situační analýzy - marketingový mix, analýzu konkurence, Porterův model pěti sil, analýzu PESTLE a další. Poslední částí práce je dotazníkové šetření, ve kterém se spotřebitelů ptáme na jejich povědomí o Activii, jejich spokojenost s tímto produk...
|
|
0,2 |
6x |
|
Semestrální týmový projekt z předmětu Základy marketingu - Dream - Reader
Semestrální práce29 s. / 4. roč. / doc
1. Úvod a cíl práceCílem naší seminární práce je zavést nový výrobek, který sami vymyslíme a navrhneme, na trh. A podrobně popsat zavedení tohoto výrobku na trh. Dále údaje o firmě, analýze trhu, strategie podnikání, segmentace trhu a vše o výrobku, včetně jeho historie a budoucnosti. Po dlouhém přemýšlení a dohadování jsme se všichni shodli na produktu sluchátka Dream-reader.Historie firmy Myšlenka zakladatelů firmy vznikla již roku 2004, zajímali jsme se o zkoumání lidského mozku a myšlení běh...
|
|
0,4 |
3x |
|
Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti V...
|
|
0,1 |
4x |
|
Analýza kavárny Jiné Café s.r.o. a stanovení možných kroků konkurenta prostřednictvím metody ACH
Seminární práce26 s. / 5. roč. / docx
V rámci předmětu Competitive Intelligence bude zpracována seminární práce zabývající se analýzou společnosti Jiné Café s.r.o. a bude provedeno hodnocení konkurenčního prostředí.Před zpracováním práce byla prostudována odborná literatura věnovaná této problematice, při níž byla použita metoda systematického pozorování a následně detailní analýza. Jako zdroj informací budou v práci použita primární data z interních zdrojů i sekundární data z veřejně dostupných zdrojů. Pro svou práci jsem si zvolil...
|
|
0,8 |
6x |
|
Seminární práce na téma Marketingový mix - iRobot Scooba 450
Seminární práce23 s. / 3. roč. / docx
Pro svou práci, jejímž cílem je vytvoření marketingového mixu a zhodnocení stávajícího způsobu jakým ho společnost (značka) realizuje, jsem si vybral produkt značky iRobot Scooba 450. Tento produkt a značku jsem si vybral, protože se mi líbí jeho unikátní funkce vytírání, kterou aktuálně jiný produkt na trhu nenabízí. Samotnou funkci produktu jsem na vlastní oči viděl při prezentaci produktu u autorizovaného prodejce. Kromě produktu samotného se mi líbí celá produkce značky specializující se na ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketing Management - přednášky
Přednášky34 s. / 2. roč. / doc
1.Proč marketing ? Strategie dle Portra 1.prvenství v celkových nákladech 2.diferenciace výrobku 3.soustředění pozornosti 2.Definice marketingu Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby,nabídky a směny hodnotných výrobků s ostatními. 3.Marketingové řízení Marketingové řízení je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, zboží a služeb s cílem vytvářet směny, které...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový mix - Tefal GC 702D Optigrill
Seminární práce19 s. / 3. roč. / docx
Pro vytvoření marketingového mixu jsem si vybral elektrický gril Tefal GC 702D Optigrill od společnosti Tefal. Firma uvedla tento výrobek na trh druhé polovině roku 2014 a jedná se o první elektrický gril, který griluje automaticky -měří tloušťku a množství ingrediencí a následně přizpůsobí čas a teplotu přípravy. Tento výrobek jsem si vybral, protože má velký potenciál na trhu uspět i se na něm udržet a protože výrobce francouzská firma Tefal je známa svojí kvalitou.Cílem této práce je vytvořit...
|
|
0,1 |
0x |
|
Strategie rozvoje mikroregionu Mohelnicko v oblasti cestovního ruchu
Seminární práce11 s. / 1. roč. / doc
Úvod Ke zpracování seminární práce na téma strategie rozvoje mikroregionu jsem si vybrala území mikroregionu Mohelnicka. I když nejsem rodačkou v tomto mikroregionu, již šestým rokem zde žiji, a to konkrétně ve městě Mohelnice. Za oblast rozvoje jsem si zvolila cestovní ruch, a to z mnoha důvodů. Jedním z nich je má odborná znalost tohoto odvětví. Na střední odborné škole jsem studovala služby cestovního ruchu a v bakalářském studijním programu jsem se specializovala na...
|
|
0,1 |
3x |
|
Marketingový informační systém - vypracované státnicové otázky
Státnicové otázky153 s. / 3. roč. / pdf
1. Marketingový informační systémvymezení důležitosti informace v rozhodování marketingových manažerů, primární a sekundární zdroje dat, vnitřní informační systém a zdroje informací v podniku, marketingový zpravodajský systém a zdroje externích informací, podpůrná analýza marketingových rozhodnutí, statistická banka a banka modelů, základní vymezení marketingového výzkumuVymezení důležitosti informace v rozhodování marketingových manažerůVýznam informace- Informace si představte jako tok, řeku -...
|
|
3,0 |
2x |
|
Poznámky z přednášek a cvičení - Marketing a podniková politika - zimní semestr
Poznámky21 s. / 1. roč. / pdf
Současný marketing je podnikatelská koncepce, usiluje o nalezení rovnováhy mezi zájmy 2 protichůdných stran: ZÁKAZNÍK x FIRMA1. úkolem marketingu je orientace na zákazníka a uspokojování jeho potřeb při současné tvorbě zisku v dlouhodobém měřítku.Definice:Jedna z koncepcí podnikání výrazně zaměřená na uspokojování zákazníka při souběžné tvorbě zisku v dlouhodobém měřítku.VÝVOJ A TYPY MARKETINGU- ve vztahu k úrovni poptávky (podle Kotlera) rozlišujeme:• konverzní marketing - je spojen s negativní...
|
|
0,2 |
0x |
|
Seminární práce z Marketingového mixu - Nestlé Bifidus
Seminární práce18 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod Má práce se zabývá marketingovým mixem výrobkové řady Nestlé Bifidus. Impulsem k výběru tohoto typu výrobkové řady byla televizní reklama, kterou jsem zahlédla ve španělské televizi, a především fakt, že jsem spotřebitelkou tohoto produktu. Cílem mé práce je zaměřit se na jednotlivé části marketingového mixu za účelem lepšího pochopení daného výrobku (výrobkové řady) na trhu. Pokusím se zjistit, jestli je daná cena vyhovující pro současné i potenciální zákazníky, zda firma Nestlé vhodně ...
|
|
0,3 |
3x |
|
Marketingové řízení - vypracované okruhy ke zkoušení
Vypracované otázky37 s. / 4. roč. / docx
1. Vývoj trhu a marketingu - tradiční a moderní pojetí trhu (zákazník 21. století). Zákazník - psychologický proces zákazníka, přístupy k uspokojování potřeb zákazníka, charakteristika českého zákazníka, model spotřebního chování (Howard a Shetha ), zjišťování spotřebního klimatu (test tržní situace, tržní barometr, index spotřebitelské důvěry), hodnotový management, ECR, ECSI. Tradiční pojetí trhuVztahy k zákazníkům • hlavní důraz je kladen na prodej a produkt• realizace masového nediferencovan...
|
|
0,6 |
1x |
|
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / doc
1 Koncepce mezinárodního marketingu, specifika mezinárodního marketinguMezinárodní marketing• Podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích.• Cílem mezinárodní marketingové strategie je vytvářet maximální hodnotu pro firemní partnery díky optimalizaci firemních zdrojů a vyhledávání podnikatelských příležitostí na mezinárodních trzích.Specifika mezinárodního marketingu• sociálně-kulturní odlišnosti• existence globálních marketingových sítí• obch...
|
|
0,4 |
2x |
|
Analýza postavení výrobku Coca-Cola mezi kolovými nápoji
Seminární práce34 s. / - roč. / pdf
1. ÚvodPro zpracování této seminární práce jsme si vybrali produkt Coca-Cola, protože je dnes v současné společnosti velmi známá a lidé se s ní potkávají skoro na každém kroku. Naše téma, kterou jsme si vybrali je postaveni výrobku Cola-Cola mezi kolovými nápoji. V naši práci rozebereme makroprostředí firmy, určíme segmenty, na které se zaměřuje firma a rozebereme silné a slabé stránky firmy, příležitosti a ohrožení, které společnost Coca-Cola může mít.Náš výzkum zaměříme na zákazníky Coca-Coly ...
|
|
1,4 |
14x |
|
Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o.
Seminární práce73 s. / 2. roč. / doc
1. Popis případuCílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Wincor Nixdorf s. r. o., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů.2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady2.1. Současná situace společnosti a vstupní údajeFirma Wincor Ni...
|
|
4,5 |
4x |
|
Zápočtový materiál z předmětu Marketingové aplikace
Studijní materiál19 s. / 5. roč. / docx
1 Druhy cenové diskriminace 1.1 Cenová diskriminace 1. stupněPřistupuje ke každému zákazníkovi zvlášť a stanoví mu ideální cenovou hladinu dle jeho očekávání. Jedná se spíše o teoretickou alternativu, protože například náklady spojené s takovým průzkumem trhu jsou příliš vysoké. Příkladem může být stanovení individuální ceny při odborné poradenské činnosti (právník si od movitého klienta nechá zaplatit vyšší cenu).1.2 Cenová diskriminace 2. stupněCenová diskriminace druhého stupně je založena na...
|
|
1,4 |
0x |
|
Seminární projekt z předmětu Strategický marketing - Vodafone Czech Republic a.s.
Seminární práce35 s. / 4. roč. / pdf
1 Popis případu (cíl práce a metodika)- potřeba přizpůsobovat se novým trendům a technologiím.
-
potřeba neustálé komunikace s kýmkoliv kdekoliv,
-
=> zavedení nové služby VODYPE formou strategického partnerství se společností SKYPE pod hlavičkou mobilního operátora Vodafone Czech Republic,
-
cíl projektu: navýšení počtu stávajících zákazníků o 3% a tím dosažení takového hospodářského výsledku, díky kterému dojde k posílení pozice na trhu poskytovatelů mobilních služeb.2 Současná sit...
|
|
0,7 |
1x |
|
Kompletní přednášky z předmětu Marketing a Marketingové dovednosti
Přednášky89 s. / 2. roč. / doc
Tržní cyklus:potřeby→ požadavky→ poptávka→ nabídka→ směna→ transakce→ trh→ potřeby- trh = soubor kupujících a prodávajících, kteří se podílejí na určitých transakcích- potřeba = určitý pocit nedostatku či strádání, potřeba se stává přáním tím, že je specifikována tak, aby ji bylo možné uspokojit- poptávka představuje přání získat z peníze produkt určité značky- nabídka je jakýkoliv produkt, který dokáže uspokojit nějakou potřebu- směna -aktem získávání žádaného produktu -podmínky: -musí existova...
|
|
0,5 |
0x |
|
Analýza systému vzdělávání ve společnosti ON Semiconductor Czech Republic, s.r.o.
Bakalářská práce69 s. / - roč. / doc
Lidské zdroje představují jedinečný kapitál. Pouhým úsilím a tvořivostí zaměstnanců mo-hou totiž organizace dosáhnout prosperity a konkurenční výhody. Úspěšné podniky si tuto skutečnost dobře uvědomují, a proto věnují vzdělávání a rozvoji svých zaměstnanců velkou pozornost. Nejdůležitější potenciál, do kterého je třeba investovat, pro ně představuje právě lidský faktor. Vzdělávání zaměstnanců v současnosti nabývá na významu. Důvody nalézáme především v souvislosti s rostoucí složitostí a nejisto...
|
|
2,5 |
0x |
|
Marketingová strategie podnikatelského subjektu cukrárna Budař
Bakalářská práce85 s. / 3. roč. / pdf
V posledních letech lze sledovat rozmach živnostenského podnikání. Pro mnohé je tento způsob obživy cestou, jak si zajistit nezávislost a vyhnout se situaci, kdy by byl člověk v dlouhodobé nezaměstnanosti. Do začátku podnikání je důležité mít dostatek financí. Ovšem řada lidí si neuvědomuje, že pouze peníze k podnikání nestačí. Je třeba široká znalost trhu, na který chceme vstoupit a také sledovat neustále měnící se požadavky spotřebitelů. Podnikatelský subjekt je mnohdy vystaven četným rizikům ...
|
|
1,3 |
0x |
|
Státní zámek Bučovice - zhodnocení marketingových příležitostí
Bakalářská práce51 s. / 3. roč. / doc
I. ÚVODPojem marketing je v kulturní sféře, jejíž součástí pa-mátkové objekty jsou, již známým pojmem. Někdy je mylně zužo-ván pouze na propagační aktivity a komunikaci s veřejností, ale obecně lze říci, že i kulturní instituce si vytváří a řídí se marketingovými strategiemi. Marketingové strategie pomáhají kulturním institucím přinášet své „produkty“ na trh. V případě památkového objektu na „trh volného času“, „trh vzdělávání“, „trh vědeckých výzkumů“, případně „trh umění“. Kulturní insti-tuce ...
|
|
0,3 |
0x |
|
Vypracované zkouškové otázky z Mezinárodního marketingu
Vypracované otázky23 s. / 2. roč. / doc
1. Rozdíly mezi mezinárodním a tuzemským marketingem:• Sociální a kulturní odlišnosti a jejich vliv na chování a rozhodování spotřebitelů• Odlišnosti v obchodních jednáních v průmyslovém prostředí• Jazykové bariéry• Legislativní předpisy• Potenciální dosah cca 190 zemí - podnik se musí rozhodnout do které země nebo skupiny zemí bude vyvážet. Musí si zvolit určitá kritéria provést segmentaci a výběr vhodných trhů.• Převládající snaha upřednostňování domácích výrobků zejména ve vyspělých zemích - ...
|
|
0,2 |
1x |
|
Seminární práce z předmětu Marketing - Personální marketing
Seminární práce18 s. / 2. roč. / doc
1. Jako první bych se rád zaměřil na personální marketing a jeho schopnosti:Kvalita řízení lidských zdrojů významně ovlivňuje ziskovost, zjistila studie Personální benchmarking: Mezi mírou absence zaměstnanců a rentabilitou společnosti existuje přímá souvislost, zjistila studie o řízení lidských zdrojů společnosti PricewaterhouseCoopers. Celosvětový průzkum dospěl k závěru, že organizace s průměrem 5 dnů absence na jednoho zaměstnance za rok vykazují o 60 % vyšší ziskovost než organizace s průmě...
|
|
0,2 |
2x |
|
Vnější projevy nástrojů společenské odpovědnosti u vybraných firem a jejich vliv na konečného spotřebitele
Semestrální práce24 s. / 5. roč. / docx
Cíl práceCílem této práce je analyzovat vnější projevy společensky odpovědného chování (dále jen CSR) u vybraných firem, jak velkých, tak i malých a zjistit jakým způsobem je u těchto firem vedeno a dodržováno. Blíže budou popsány jen vybrané faktory vnějších projevů CSR ze všech třech základních pilířů. Teda z oblasti ekonomické, sociální a environmentální.Jelikož společensky odpovědné chování působí na stakeholdery, neboli zájmové skupiny, a ty toto chování zpětně také ovlivňují, je nutno podr...
|
|
0,3 |
0x |
|
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie
Prezentace26 s. / 3. roč. / ppt
Cena - kontraktační mix• Cena představuje množství peněžních jednotek požadovaných za produkt - není neměnná, dá se s ní pružně pracovat.Ceny jsou záležitostí prodejce a zákazníka. Navrhovaná cena pro zákazníka musí být v souladu s cenovou politikou podniku. Cenovou politika podniku ovlivňují interní ( náklady) a externí (konkurence) faktory. Zahrnuje všechna rozhodnutí, na trh zaměřené kroky, které se promítají do stanovení ceny produktu. Zákazník musí být s účtovanou cenou spokojen a tato cena...
|
|
0,7 |
0x |
|
Podnikatelský plán pro společnost MSS European Technic, s.r.o.
Semestrální práce37 s. / 5. roč. / docx
1 Popis případuCílem práce je pomocí analýz a předpokladů sestavit jednoduchý marketingový a finanční plán pro námi zvolenou společnost na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Tyto analýzy sestavit pro společnost MSS European Technic, s.r.o.. Tato společnost je na počátku své existence, a proto jsou hlavní body práce převážně vyhodnocovány subjektivně za pomoci statistických předpokladů a odhadů.Na počátku práce je společnost popsána, jsou zde uvedeny nejdůležitější základní a právní i...
|
|
0,3 |
0x |
|
Mezinárodní marketing - Pro prezenční formu studia
Studijní materiál128 s. / 2. roč. / pdf
1 PODSTATA MEZINÁRODNÍHO MARKETINGU A JEHO SPECIFIKACíle kapitoly:1. Popsat vývoj mezinárodního podnikání.2. Objasnit vznik mezinárodního marketingu.3. Vysvětlit jednotlivé koncepce mezinárodního marketingu.Klíčová slova kapitoly:Mezinárodní podnikání, mezinárodní marketing, tuzemský marketing, vývozní marketing, globální marketing, interkulturní marketing.Po druhé světové válce dochází ke zvýšení internacionalizace ekonomických aktivit ve světě. Do mezinárodního obchodu, který je chápán převážn...
|
|
1,5 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení
Státnicové otázky16 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika fází marketingového řízení a prvky strategického řízení.Marketingové řízení = proces plánování a implementace koncepcí, cen, propagace, distribuce, idejí, zboží a služeb pro vytváření změn, které uspokojují cíle organizace.Strategické řízení = proces rozvíjení a udržování uskutečnitelného souladu mezi cíli organizace a jejími zdroji. Základním nástrojem strategického řízení je strategické plánování, integruje společné aktivity rozhodujících představitelů veřejnosti, veřejné sp...
|
|
0,1 |
3x |
|
Poznámky z přednášek a cvičení - Marketing a podniková politika - letní semestr
Poznámky25 s. / 1. roč. / pdf
4P - MARKETINGOVÝ MIX1. PRODUCT - VÝROBEK…je jakýkoliv:1. hmotný statek (televizor, jídlo…)2. služba (kadeřník…)3. myšlenka (vynález - patent, licence, know-how)...který(á) se stává předmětem směny na trhu a je určen(a) k uspokojení lidských potřeb a přání1.1. UŽITEK VÝROBKUzboží každodenní spotřeby = např. rohlíkyimpulsivní zboží = levné doplňky (např. žvýkačky)mimořádné zboží = je vyvoláno nějakou okamžitou potřebou (např. nemrzn.kapalina)zvláštní a speciální zboží = drahé zboží, rozmýšlíme si...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketing a podniková ekonomika - kompletní závěrečné otázky
Vypracované otázky65 s. / 2. roč. / doc
1. Jaká je výhoda ukazatele MVA (tržní přidaná hodnota)?- Dá se zjistit za předpokladu, že akcie daného podniku jsou obchodovány na burze.- V současné době se již nepoužívá.- Nedá se zjistit např. u veřejné obchodní společnosti.- Pro jeho zjištění jsou nutné údaje z výsledovek nejméně za dva po sobě jdoucí roky.- Nedá se zjistit u podniků, jejichž akcie jsou obchodovány na burze.// Žádná// MVA sice může výborně vypovídat o přírůstku (či poklesu) bohatství akcionářů, ale její použitelnost je omez...
|
|
0,7 |
2x |
|
Marketing a podniková politika - přednášky z části Podniková politika
Přednášky101 s. / 3. roč. / doc
1. Podstata podniku a podnikáníPodniková ekonomika = vědní disciplína zaměřená na jeden ze subjektů tržního hospodářství - podnik, který je plánovitě organizován hospodářskou jednotkou, v níž se na základě marketingového přístupu zhotovují a na trhu prodávají věcné statky, popř. služby - Podnik působí v určitém okolí, uspokojuje určité potřeby a realizuje zisk.-tržní hospodářství je podmínkou marketingového přístupu(ne jediná)Charakteristika podnikání- zákl. motivem podnikání je dosažení zisku, ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketing a podniková politika - stručné zápisky
Poznámky29 s. / 3. roč. / pdf
Podstata podniku- Podnikání - soustavná činnost za účelem dosažení zisku a uspokojení spotřebitelů - Základní rysy: - Základním motivem podnikání je dosažení zisku a uspokojvání potřeb zákazníků
-
Podnikání je spojeno s určitým rizikem (snaha o jeho minimalizaci)
-
Každé podnikání potřebuje vstupní kapitál (vlastní nebo cizí)- Cíl managementu je zvyšování hodnoty firmy (mimo tržního podílu a zisku také například prvenství na trhu, inovativnost ...)- Podnikání má společenský rozměr (sociá...
|
|
0,4 |
0x |
|
Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě
Prezentace21 s. / 3. roč. / pptx
Nový produkt • = výrobek úplně nový, který ještě na trhu není, nebo který je určitým způsobem vylepšený neboli zdokonalenýZa nový výrobek považujeme:
•
Zcela nové výrobky
•
Nové výrobkové řady
•
Rozšíření existujících výrobních řad
•
Vylepšení a revize stávajících výrobků
•
Přemístění
•
Snížení nákladůProces vývoje nového produktu - etapy
•
Tvorba nápadů
•
Hodnocení a třídění nápadů
•
Koncepční řešení nového výrobku a jeho testování
•
Vypracování marketing...
|
|
0,3 |
0x |
|
Návrh marketingové komunikace rekreačního areálu
Bakalářská práce84 s. / - roč. / pdf
1 ÚvodV dnešnej dobe je cestovný ruch jedno z najrozvíjajúcejších sa odvetví v ekonomike, stáva sa stále významnejším a nepostradateľným faktorom regionálneho rozvoja v štáte. Cestovný ruch je odvetvím, ktoré bude prosperovať aj v budúcnosti, lebo stále viac a viac ľudí vyhľadáva rekreáciu, odpočinok od každodenného života, ktorý je únavný a stresujúci. Za tému bakalárskej práce som si vybral návrh marketingovej komunikácie rekreačného areálu. Z veľkého počtu tém na bakalársku prácu som si zvoli...
|
|
7,3 |
0x |
|
Výzkum veřejného mínění o obchodech s oblečením
Semestrální práce34 s. / 1. roč. / docx
Tématem semestrální práce je Výzkum veřejného mínění týkající se obchodů s oblečením. Cílem této práce je zjištění názorů a preferencí respondentů na nákup oblečení ve čtyřech typech prodejen (obchodní dům nebo hypermarket, prodejna “střed”, butik, diskontní prodejna). Pomocí strukturovaného dotazníku byly dané otázky zodpovězeny 50 respondenty z různých lokalit. V první části této práce budou charakterizováni respondenti, dle pohlaví, rodinného stavu, věku, a dále domácnosti dle počtu osob a je...
|
|
0,3 |
0x |
|
Seminární práce z provozu a hospodaření podniku - Podnikatelský záměr
Seminární práce14 s. / 5. roč. / doc
1. část: Analýza podniku1.1. ÚVODPro vypracování mého podnikatelského záměru jsem si vybrala podnik Reny, který se zabývá specifickou činností - šitím oblečení na míru. Cílem mé práce je posouzení současného stavu a vytvoření takového podnikatelského záměru, aby pomohl zvýšit tržní hodnotu podniku. 1.2. STRUČNÁ CHARAKTERISTIKA PODNIKUPodnik RENY se nachází na Praze 6 přímo na hlavní třídě, která je pro podnik výhodou. Zabývá se šitím oblečení na míru pro náročné zákazníky. Podnik na trhu působí ...
|
|
0,2 |
2x |
|
Mezinárodní obchod a marketing - vypracovaný okruh ke státnicím
Státnicové otázky90 s. / 3. roč. / doc
1. Základní koncepce mezinárodního marketingu, vývozní marketing, globální marketing, interkulturní marketing.-charakter české ekonomiky → nutnost zapojit se do mezinárodního obchodu• malý vnitřní trh• omezenost přírodních zdrojů• omezenost kapitálových zdrojů• vysoký stupeň specializace průmysluMezinárodní marketing= filozofie podnikání, konkrétní strategie firmy• podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích• cílem mezinárodní marketingové st...
|
|
1,3 |
4x |
|
Semestrální práce z Marketingu „Nízkonákladové aerolinky“
Semestrální práce5 s. / 2. roč. / pdf
Létat, či nelétat?... Když se dostane na téma proč nelétat, většina z nás ihned ví proč - cenová nedostupnost. V současné době jsou lety stále nákladné, a tak se raději využívá pozemní dopravy. Nyní ale nastávají revoluční chvíle - nízkonákladová létání, tj. létání za velmi rozumné ceny. Na Ruzyni v roce 2004 přistávalo již čtrnáct levných dopravců…Levné aerolinky jsou na pokraji krvavé lázně. Cenová válka by proto měla skončit, přejí si Ryanair a easyJet, největší evropské nízkonákladové leteck...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketing finančních služeb - výcuc ze skript
Studijní materiál20 s. / 2. roč. / docx
1 Úloha marketingu ve finančních službáchTrh finančních služeb - systém institucí a instrumentů, zabezpečujících pohyb peněz a kapitálu (nabízené ve formě cenných papírů) ve všech jeho formách mezi různými ekonomickými subjekty, a to na základě poptávky a nabídky. Poptávka má celkem 3 kritéria, a to bezpečnost, likvidita a výnosnost pořizovaného kapitálu.Finanční trh:- privátní - veškeré aktivity jsou neveřejné a probíhají mezi oběma subjekty přímo- zprostředkovatelský - existuje 3. subjekt (zpr...
|
|
0,3 |
0x |
|