Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Stav služeb Competitive inteligenge v kontextu firemních informačních center a jeho možné příčiny

«»
Přípona
.doc
Typ
esej
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4910
Poslední úprava
26.01.2015
Zobrazeno
1 529 x
Autor:
petr.rajnoha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ekonomické kreativní činnosti si vyžadují dva základní předpoklady, aby mohly být dlouhodobě úspěšné. Jsou jimi dostatečné množství financí a informace. Z této dvojice na důležitosti čím dál více získávají informace. K dobrému podnikání nemusí být vždy zapotřebí příliš peněz, mnohem důležitější jsou v mnoha případech informace a to vysoce kvalitní. Jejich jakost se odvíjí od míry aktuálnosti, relevance a dostupnosti (je zde určitá přímá závislost mezi tajností a nedostupností informace a její důležitostí). Tím se však dostaneme jen na polovinu cesty ke kvalitní informaci. Druhou část tvoří tzv. přidaná hodnota informací a způsob jejich použití. Tím je myšleno rozhodnutí manažera, které učiní na základě oněch informací, a následný pozitivní efekt v ekonomické činnosti.

Klíčová slova:

informační centrum

aplikace

podnikatelé

teoretické poznatky

competitive intelligence



Zdroje:
  • Blažek, Petr. Dá se jim věřit?. Ekonom
  • Brázdilová, Miroslava. Jak moc se firmy zajímají o své konkurenty? In Inforum 2005, 11. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích, 24.-26. května 2005. Praha : Albertina icome Praha s.r.o., 2005
  • Čabrudová, Anna. Problémy začlenenia informačních stredísk do nového informačného prostredia podniku. In Inforum 2004, 10. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích, 25.-27. května 2004. Praha : Albertina icome Praha s.r.o., 2004
  • Kopáčiková, Judita. Informačná podpora podnikania a firemné informačné strediská na Slovensku: Súčasný stav a perspektivy. In Inforum 2004, 10. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích, 25.-27. května 2004. Praha : Albertina icome Praha s.r.o., 2004
  • Papík, Richard. Jak na obchodní, firemní a další hospodářské informace v Evropské unii ? [online]. Tábor : LAAR, a.s., 2004
  • Vejlupek, Tomáš. Jak vytvářet poznatkovou bázi pro konkurenční zpravodajství [online]. In Inforum 2004, 10. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích, 25.-27. května 2004. Praha : Albertina icome Praha s.r.o., 2004
  • 552/2005 Sb. Zákon, kterým se mění zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a některé další zákony.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše