Popis:
1. Úvod
Jako téma této práce jsem si zvolila tvorbu webových stránek, které mají sloužit jako firemní prezentace menší firmy. Tato firma pracující v oboru služeb, konkrétně zprostředkování prodeje nemovitostí a finančních služeb, je současně má vlastní firma, kterou vedu samostatně a ve které pracuje pět pracovníků. Vzhledem k tomu, že se tomuto oboru na této úrovni věnuji již téměř osm let a poznala jsem podrobně styl práce a postupy několika větších firem z oboru, ve kterých jsem před vlastní samostatnou činností pracovala, mám dobrý přehled o potřebách a požadavcích zákazníků- klientů, o jejich názorech na velké realitní firmy, nebo o jejich představách, jak má vypadat práce realitní kanceláře a realitního makléře.
Tyto zkušenosti z praxe a srovnávání s konkurenčními firemními weby, kterých je na internetu nepřeberné množství, mě současně při úvahách o nových webových stránkách umožnily stanovit základní kritéria a požadavky na firemní webové stránky tak, aby na jedné straně splnily snahy o maximální odlišení firemní nabídky od všeobecně rozšířených zvyklostí a vzhledů ostatních konkurenčních firemních webů, na straně druhé aby splnily představy klientů o realitním internetovém serveru, o jeho možnostech a schopnostech, a současně o nabízených službách a možnostech využití těchto služeb v maximální možné míře pomocí moderních internetových technologií.
Klíčová slova:
popis firmy
analýza stránek
návrh funkcí
provedení
výběrové řízení
Obsah:
- 1. Úvod str. 4
2. Popis firmy str. 5
2. 1. Analýza potřeb firmy, stanovení vlastností www stránek str. 6 - 9
2. 2. Stanovení základních vlastností webových stránek str. 10
3. Popis stávajícího provedení www stránek str. 11
4. Popis návrhu a funkcí www stránek str. 12- 17
5. Výběrové řízení na firmy pro zhotovení www stránek str. 17- 20
6. Závěr str. 21
Použitá literatura str. 22
Zdroje: