Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Co je Competitive Intelligence (CI) ?

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
8581
Poslední úprava
30.08.2016
Zobrazeno
980 x
Autor:
katerina.loumova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Problematika shromažďování, analyzování a vyhodnocování informací o firmách bývá označována jako Company Intelligence nebo při důrazu na konkurenční prostředí obecně Competitor Intelligence. Všeobecně se používá akronym CI. Definování CI není vždy jednoznačné, záleží na pojetí přístupu.
V podstatě jde ale o práci zjišťování, sledování a vyhodnocování konkurenčního prostředí s cílem odhalit slabé a silné stránky konkurence, rozpoznat její strategické záměry. Používá se někdy i termínu konkurenční zpravodajství.
CI představuje významnou oblast, kde se role nových médií a technologií velmi rychle projevila (tedy i role internetu). Svým způsobem je CI ve své nejdokonalejší podobě týmovou prací, na které se nemusí podílet jen expert ve vlastní sféře obchodu a marketingu, ale i lidé z výzkumu nebo informační specialisté.

Klíčová slova:

company intelligence

competitive intelligence

konkurence

publikované zdroje

internet

kategorizace



Obsah:
  • Company Intelligence
    Zdroje pro CI, BI, MI
    Zdroje mají obyčejně 2 formy:
    Nepublikované zdroje
    „Polopublikované“ zdroje aneb co je „grey literature“
    Publikované informace
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše