Lacina, Karel, Kala, Tomáš. Regionální a mezinárodní marketing
Popis:
Regionální politika státu je možno obecně charakterizovat jako koncepční a výkonnou činnost státu a jeho regionální správních orgánů. Její klíčové cíle jsou následující:
- Snaha o přispívání k harmonickému a vyváženému vývoji regionů
- Úsilí o snižování rozdílů mezi úrovněmi rozvoje regionů,
- Podpora hospodářského a sociální rozvoje regionů s důrazem na aktivování jejich nedostatečně využívaného hospodářského a sociálního potenciálu.
Takto definovanou regionální politiku stát v zásadě provádí na dvou klíčových úrovních:
- V rovině státu jako celku: prostřednictvím ústředních orgánů státní správy
- Na úrovni samotného regionu, tudíž prostřednictvím orgánů regionální samosprávy. Zdůrazňuje zvláště vazbu na obce a mikroregiony s akcentem na rozvoj municipalit, mikroregionů a regionu a jako celku.
Klíčová slova:
politika
stát
region
samospráva
mikroregion
Obsah:
- 1. Regionální marketing
2. Role institucí eu v usměrňování regionální politiky evropských států
3. Ekonomické zabezpečení klíčových „evropských politik“ zaměřených na
Podporu rozvoje regionu
4. Regionální politika státu: jeden ze základních předpokladů úspěšnosti
5. Role regionálního marketingu v plánování rozvoje územíúsilí o dynamičtější rozvoj
Národnej ekonomiky
6. Aplikace mkt přístupů na místní a na regionální úrovni
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.