Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Lacina, Karel, Kala, Tomáš. Regionální a mezinárodní marketing

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2850
Poslední úprava
11.03.2014
Zobrazeno
883 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Regionální politika státu je možno obecně charakterizovat jako koncepční a výkonnou činnost státu a jeho regionální správních orgánů. Její klíčové cíle jsou následující:
- Snaha o přispívání k harmonickému a vyváženému vývoji regionů
- Úsilí o snižování rozdílů mezi úrovněmi rozvoje regionů,
- Podpora hospodářského a sociální rozvoje regionů s důrazem na aktivování jejich nedostatečně využívaného hospodářského a sociálního potenciálu.
Takto definovanou regionální politiku stát v zásadě provádí na dvou klíčových úrovních:
- V rovině státu jako celku: prostřednictvím ústředních orgánů státní správy
- Na úrovni samotného regionu, tudíž prostřednictvím orgánů regionální samosprávy. Zdůrazňuje zvláště vazbu na obce a mikroregiony s akcentem na rozvoj municipalit, mikroregionů a regionu a jako celku.

Klíčová slova:

politika

stát

region

samospráva

mikroregion



Obsah:
  • 1. Regionální marketing
    2. Role institucí eu v usměrňování regionální politiky evropských států
    3. Ekonomické zabezpečení klíčových „evropských politik“ zaměřených na
    Podporu rozvoje regionu
    4. Regionální politika státu: jeden ze základních předpokladů úspěšnosti
    5. Role regionálního marketingu v plánování rozvoje územíúsilí o dynamičtější rozvoj
    Národnej ekonomiky
    6. Aplikace mkt přístupů na místní a na regionální úrovni
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše