Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Management a marketing

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
7091
Poslední úprava
14.12.2015
Zobrazeno
821 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnikatelský záměr - rozumíme plány, projekty a záměry, které zpracováváme pro vnitropodnikové nebo mimopodnikové účely. PZ je záležitost dynamická, jeho platnost je omezena měnícím se ekon. prostředím, tokem informací z jeho realizace, časovým plněním jednotlivých kroků a dosaženými výsledky. (slouží jako podklad při žádosti o úvěr bance)

1) Úvodní shrnutí - identifikace firmy, cíle podnikání, hlavní výrobní program, hlavní zákazníci
2) Popis firmy - proč vznikla, hlavní společníci, výrobní profil, licence, známky, zavedenost
3) Popis výrobků - výrobního programu = o jaký výrobek se jedná, v čem spočívají jeho kvality
4) Charakteristika odvětví - jak celá koncepce zapadá do určitého oboru (odvětví)
5) Konkurence - jména, velikost, technologie, licence, silné a slabé stránky
6) SWOT analýza -určení strategie (vnější a.- přílež. a ohrožení, vnitřní a.- silné a slabé stránky)
7) Marketing - kdo bude to co nabízíme kupovat (marketingový mix)
8) Výroba a výrobní profil - popis postupu výroby, dodávky nejdůležitějších komponent, kapcity
9) Organizační systém - stanovení fcí a počtu lidí, jejich kvalifikace a způsob získání
10) Vliv podnikání na životní prostředí - omezení případných nežádoucích vlivů
11) Finance = stanovení potřeby fin. zdrojů a jejich zajištění, bod zvratu,kapitálová potřeba (výsledovka, rozvahy, výkaz Z/Z)

Klíčová slova:

podnikatelský záměr

integrace

strategie

prognóza

týmove pole

analýza


O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše