Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketing v oblasti vinařství

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
3088
Poslední úprava
09.04.2014
Zobrazeno
488 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Každý vinař, který chce svá vína předkládat veřejnosti jako zboží vhodné pro obchodní činnost,
musí zvládnout marketingovou činnost, která je v oblasti vinařství dosud málo rozvinutá a
menším vinařům také málo srozumitelná.

Období, kdy víno bylo zemědělským produktem, který si spotřebitel nakupoval u „svého“ vinaře,
kterému důvěřoval, je nenávratně pryč. Prodej vína se přesunul do supermarketů, do vinoték, do
gastronomie a do sklepů či dvorů menších producentů.


• S nástupem nového tisíciletí se největší díl práce vinaře soustřeďuje na zákazníka a
na službu zákazníkovi. Trh je vínem přesycen a přežít mohou jen ti, kteří dokážou
koncentrovanou nabídkou získat velmi kritické konzumenty a pochopí, že marketing je nejenom
základ a metoda, ale současně strategie a filozofie.


Moderní marketing není žádná agresivní metoda prodeje užívající různé lsti, aby vnutila
jakékoliv zboží zákazníkovi. Nutí k zamyšlení nad trhem a má snahu splnit zákazníkovo přání
tak, aby byl kvalitou výrobků a služeb nejen přesvědčen, ale přímo nadšen.


Klíčová slova:

vinár

obchod

marketing

vinotéka

výrobek



Obsah:
  • 9.1 Analýza obecného okolí podniku
    9.1.1 Politické faktory
    9.1.2 Ekonomické faktory
    9.1.3 Sociálně - kulturní faktory
    9.1.4 Technologické faktory
    9.1.5 Ekologické faktory
    9.2 Analýza oborového okolí podniku - Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí
    9.2.1 Vyjednávací síla dodavatelů
    9.2.2 Vyjednávací síla zákazníků
    9.2.3 Hrozba vstupu nových konkurentů
    9.2.4 Hrozba substitutů
    9.2.5 Rivalita v odvětví
    9.3 SWOT analýza firmy
    10 Návrhy a doporučení - strategie v oblasti marketingu
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše