Popis:
Lidé utrácejí větší část svých příjmů za cestování, stravování v restauracích a další služby, související s trávením volného času. Svět nabírá větší dynamiku, roste životní úroveň a mění se životní styl. To vše se projevuje v poptávce po službách v oblasti komunikací, zdravotní a vzdělání. Také komplexní nabídka bankovních, pojišťovacích, investičních účetních a právních služeb odráží stále náročnější požadavky na finanční a profesionální služby. Odvětví služeb se za posledních čtyřicet let stalo dominantní sférou v naší ekonomice. Str. 10
Růst odvětví služeb je vyvolán mnoha faktory. Jsou to především: demografické, sociální, ekonomické a politické vlivy.
Klíčová slova:
marketing
ekonomie
služba
změna
financie
Obsah:
- Sociální změny
Ekonomické změny
Politické a právní změny
Referenční trhy
STANOVENÍ EFEKTIVNÍHO POSLÁNÍ SLUŽEB
Proces segmentace trhu
PROPAGACE A KOMUNIKACE SLUŽEB
Zhodnocení podmínek
Formulace mkt strategie
Alokace zdrojů a sledování
Sledování, kontrola a hodnocení