Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Poznámky z předmětu Marketing

«»
Přípona
.docx
Typ
poznámky
Stažené
0 x
Velikost
4,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
13181
Poslední úprava
28.12.2018
Zobrazeno
937 x
Autor:
winnetou
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Strategický marketing
Marketing - manažerská funkce odpovědná za identifikaci předvídání a uspokojování požadavků zákazníka tak, aby společnost dosáhla zisku

20 % zákazníků přináší 80 % zisku - segmentace, zaměřit se na ty zákazníky, co se vrátí

Marketing se chápe jako sociální manažerský proces, jehož pomocí získávají lidé to, co potřebují nebo po čem touží a to na základě produkce komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za peníze

Marketing je proces plánování a realizace koncepcí tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a sužeb s cílem dosáhnout směny, která uspokojí požadavky jednotlivců a organizace

Vývoj marketingu
- 50 léta - trh prodávajícího - vše co je na trhu vyrobeno se realizuje
- 60 léta - prodejní techniky a jejich zdokonalení
- 70 - klasický marketing
- 90 - funkční marketing - tržně orientovaný - zákazník, výnosy / konkurence / životní styl
- 21. - po roce 2009 = úspora nákladů, nové kanály komunikace, individuální přístup k chování klienta
- Tradiční marketing - spočívá v segmentaci trhu a marketingový mix je zaměřen na odlišení se od konkurence…. Tento způsob má však NYNÍ svá omezen
- Aktivní trvalý dialog s klientem

Klíčová slova:

marketing

integrovaná komunikace

behavioral framework

řízení procesu

konkurenční výhoda



Obsah:
  • Strategický marketing
    vývoj marketingu a koncepce
    CONTENT = příběh, hodnota
    Strategický marketing
    Zdroje konkurenční výhody - od největší po nejmenší
    Iintegrovaná MKT komunikace
    Spotřebitelský trh versus trh průmyslový
    Typy průmyslových zákazníků
    TALC (Osvojování si nových technologií / výrobků)
    DISTRIBUCE NA B2B trzích
    Faktory podporující použití distribučních kanálů
    Faktory nepodporující použití distribučních kanálů
    Behavioral framework - co zákazník v cílovém segmentu
    Fuel band proposition idea
    McDonalds Segmentation -
    Proces segmentace - nejdůležitější, co marketér dělá
    Řízení procesu se zákazníky - CRM
    Jak se internetová marketingová komunikace liší od tradiční marketingové komunikace
    Marketing 4,0 - C´s
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše