Popis:
1.
typy: operativní (není svolávána dopředu,nepořizují se zápisy)
výrobní (pravidelná,předání informací)
manažerská(lidé z topmanagemetnu,dopředu,zápis)
řešitelská (vyřešit problém)
kontrolní (jestli funguje jak má)
krizová (např. při potopě)
přínos porad pro pracovníka: informace,odstranění překážek v práci,zjištění očekávání nadřízeného, podíl na rozhodování, získání zpětné vazby, výměna zkušeností, příležitost ukázat se
přínos porad pro vedoucího: motivace lidí, předání a získání informací, rozvoj týmové práce, získání nápadů a námětů, nástroj přesvědčování, poznání schopností lidí, autorita
přínos porad pro organizaci: zlepšování klimatu, překonávání paradigmat, lepší koordinace, systematické řešení problémů,analyzování problému,identifikování problému
organizační nedostatky při poradách: nesystematičnost,chybějící programy, nedělají se zápisy, zbytečně obtížné zápisy, nekompatibilita cílů porad, nepodstatné záležitosti, zbavování se odpovědnosti,body týkající se malého počtu účastníků, chybějící podklady
Klíčová slova:
pracovní porada
delegování
vedení porady
analýza práce
manažment
Obsah:
- VÝZNAM A TYPY PRACOVNÍCH PORAD
typy
přínos porad pro pracovníka
přínos porad pro vedoucího
přínos porad pro organizaci
organizační nedostatky při poradách
chyby ve vedení porad:
chyby účastníků
PŘED PORADOU:
zásady vedení porady
PO PORADĚ:
obsah zápisu
nezapomeňte na
charakteristika dobrého zápisu
DELEGOVÁNÍ
A. výhody delegování pro manažera:
B. pozitivní výsledky pro zaměstnance:
příznivé výsledky pro podnik
bariéry delegování:
ANALÝZA PRÁCE:
co delegovat
co nedelegovat
výběr vhodného pracovníka
podpora delegování