Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Týmová práce v manažmentu

«»
Přípona
.doc
Typ
poznámky
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
8447
Poslední úprava
03.08.2016
Zobrazeno
1 135 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
TÝMOVÁ PRÁCE

tým: seskupení lidí, kteří se sdružili aby snáze dosáhli společného cíle.Přičemž schopnosti, dovednosti a zkušenosti všech členů na sebe vzájemně navazují.

týmová práce: společně vynakládané úsilí účelově sestavené skupiny lidí ke splnění přijatého úkolu.Pomocí týmové práce se úkoly plní snáz a rychleji, než by to dokázal organizovaný útvar nebo jednotlivec.

výhody a nevýhody týmové práce:
výhody: větší rozsah zkušeností a dovedností,vědomostí,výměna velkého množství názorů,nižší pravděpodobnost chyby, které může dopustit jednotlivec,vzájemná podpora a inspirace.
nevýhody: pomalejší rozhodování,větší nároky na čas členů,střety různorodých názorů a pohledů na věc,soupeření a vznik konfliktů

zavádění týmové práce:
pomocí 3 etap: 1etapa:
*definování úkolů,které v podniku budou řešeny týmovou prací
*stanovení cílů , kterých má být dosaženo,vč. určení odpovědnosti
*navržení vedoucích jednotlivých týmů a členy týmu
*vytvoření podmínek pro fungování týmu

Klíčová slova:

týmová práce

výběr členů

pracovníci

úspěšnost týmů

role členů



Obsah:
  • výhody a nevýhody týmové práce:
    zavádění týmové práce:
    jaké úkoly jsou vhodné pro týmovou práci?
    požadavky na vedoucího týmu:
    do týmu bývají doporučovány zejména tyto typy pracovníků:
    životní cyklus týmu:
    znaky a úkoly různých forem týmů:
    zásady úspěšnosti týmu:
    role členů týmu:
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše