Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Výpisky ze článků - Řízení lidských zdrojů

«»
Přípona
.docx
Typ
poznámky
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
8091
Poslední úprava
30.05.2016
Zobrazeno
1 476 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firemní kultura v teorii a praxi

prvky firemní kultury, orientace pracovníků, hodnotící rozhovor, brainstorming, supervizor, chyby personalisty při prac.pohovoru, mobbing, metoda work-life balance, outplacement, rozdíl mezi systémy all-in-one a best-of-breed, APM

Firemní kultura znamená viditelné a neviditelné, vědomé i nevědomé myšlení, chování, vyjadřování se, prezentování se, dodržování určitých pravidel všemi zaměstnanci dotyčné firmy nebo organizace.

Kulturu netvoří jen fyzické objekty, nýbrž i sociální procesy, to znamená uznávání určitých hodnot, stejné smýšlení a chování apod. jednotlivců a skupin. Tyto procesy probíhají neustále, takže se každá kultura s časem mění.

Firemní identita a image není to samé!!!!

Corporate Identity může být budována s dobrým úmyslem či s nějakým cílem, avšak odezva na ni ve formě Corporate Image může být ve skutečnosti úplně jiná.

Důvody změny kultury - lepší konkurenceschopnost, zvyšuje kvalitu soužití a spolupráce všech jejich zaměstnanců. Zlepšuje i jejich motivaci a tím i produktivitu práce, inovační potenciál, potažmo celkové výsledky.

Podnět a příkaz k vypracování obměněné nebo nové podnikové kultury vychází od vrcholového managementu, který určí cíle, jichž má být dosaženo. Samotné vypracování pozměněné nebo nové kultury provede speciálně vytvořený tým z vnitropodnikových znalců kultury nebo externích poradců.

Lavinový efekt - O co jde? U kritické masy se jedná o dostatečný počet zaměstnanců, kteří byli získáni pro akceptování a zavedení nové kultury. Jako příklad mechanismu propagace jisté kultury uveďme rozšíření mobilních telefonů, internetu a elektronické pošty.

Klíčová slova:

firemní kultura

organizace

hodnocení pracovníků

nespokojenost

bezpečnost

age management

mobbing

boxing



Obsah:
  • Firemní kultura v teorii a praxi
    Organizační kultura v mezinárodních společnostech
    Analýza pracovních míst (APM)
    Získávání a výběr pracovníků
    Metody hodnocení pracovníků
    Předpoklady a úskalí výkonového odměňování
    Jak pracovat s nespokojeností zaměstnanců?
    Jak se mění přístupy k životu a práci
    Bezpečnost na prvním místě
    Budování pracovních vztahů v týmu
    Age management
    Mobbing a boxing
    Tvorba sociálního programu
    Personální informační systém budoucnosti
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše