ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu - poznámky
Popis:
CR prochází dynamickým rozvojem v mnoha rovinách:
• Exponenciální - vyhledávání, vytváření nabídka nových destinací; růst počtu domácích i mezinárodních turistů a návštěvníků; vtažení rostoucího počtu rezidentů do turismu
• Kvalitativní - zvyšování kvality poskytovaných služeb; nově nabízené produkty, včetně produktů podporujících trend udržitelného rozvoje cestovního ruchu; nové kanály nabídky produktů a jejich vzájemná kombinace v komunikaci s potenciálními klienty; nové způsoby nabídky produktů (různé typy package, zvýhodněná nabídka produktů „stálým“ klientům, využití VR, multimédií atd.);
Klíčová slova:
cestovní ruch
kvalita
rozvoj
marketing
turismus
Obsah:
- Úvod
Pilíře mkt
Typické součásti mkt strategií v cr
Trh cr
Trendy trhu cr - celosvětové
Trendy trhu cr - evropa
Shrnutí
Specifika mkt cr
Produkt v cr
Cena
Aspekty ceny v cr
VYužití manipulace s cenou
Distribuce
Propagace v cr
Reklama
Programování a vytváření package
Spolupráce
INformační a komunikační technlogie
Propagace
Cíle (přesněji možné cíle) v cr:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.