1 ÚvodJeště před několika lety bylo vzdělávání související s používáním počítače zaměřeno především na rozvíjení algoritmických a následně pak programátorských schopností. To se však v průběhu posledních let rapidně změnilo. Žáci a studenti jsou vedeni k uživatelskému přístupu, ke schopnosti pracovat s moderní technologií, orientovat se ve světě Internetu, umět si vyhledat potřebné informace. Tato cesta je v současných podmínkách zcela nezbytná a užitečná.Přesto by se výuka základů algoritmickéh...
Domácí úkoly, algoritmy a datové struktury DSA FEL ČVUT STMAdam Šimek
DSA-HW1 Mehlhorn - 3.19
Úkolem bylo popsat jak implementovat frontu pomocí dvou zásobníku a dokáazat konstantní amortizovanou složzitost operací push a pop (více jich není).
DSA-HW2 Mehlhorn 2.7
Úkolem bylo změnit běh algoritmu, tak aby funkce compare rozlišovala pouze mezi stavy "větší nebo rovno" a "menší než".
DSA-HW3 Mehlhorn 2.14
2.1 Obecny vztah pro pravdepodobnost chyby - Na ulohu je treba pohlížet jako na...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.