Cenová strategie a taktika organizace se považuje za systém, který je závislý na mnoha vzájemně ovlivňujících se částech. Mnoho odborníků v oblasti podnikání dospělo k názoru, že vhodná aplikace cenové strategie hraje jednu z nejvýznamnějších úloh při zajišťování efektivního uspokojování potřeb zákazníků a optimálního fungování organizace v tržní ekonomice při dosahování základních podnikatelských cílů organizace.Základní charakteristikou současného podnikatelského prostředí je rychlá a neustálá...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.