1. Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu.Strategický řídící proces• je souborem činností a rozhodnutí, která vedou k formulování plánu podniku i jeho realizaci• jeho úkolem je dlouhodobé usměrňování činnosti podniku tak, aby bylo naplněno jeho poslání a zajištěny cíle• zahrnuje rozhodnutí a kroky s jednotným úkolem: vyvinout komplexní dlouhodobou strategii pro přežití a hospodářský růst• aktivity řídícího procesu1. definování poslání podniku2. speci...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.