Semestrální práce z předmětu Marketing - Jogurt Activia
Semestrální práce24 s. / 3. roč. / docx
ÚvodZa předmět marketingové analýzy jsme si zvolili jogurt Activia. Nejprve představíme produkt jako takový, dále značku Activia a prodejce Danone, jeho cíle a strategie. Dále představíme podobu českého trhu s jogurty. Poté se podíváme na námi provedené situační analýzy - marketingový mix, analýzu konkurence, Porterův model pěti sil, analýzu PESTLE a další. Poslední částí práce je dotazníkové šetření, ve kterém se spotřebitelů ptáme na jejich povědomí o Activii, jejich spokojenost s tímto produk...
|
|
0,2 |
6x |
|
Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti V...
|
|
0,1 |
4x |
|
Seminární práce na téma Marketingový mix - iRobot Scooba 450
Seminární práce23 s. / 3. roč. / docx
Pro svou práci, jejímž cílem je vytvoření marketingového mixu a zhodnocení stávajícího způsobu jakým ho společnost (značka) realizuje, jsem si vybral produkt značky iRobot Scooba 450. Tento produkt a značku jsem si vybral, protože se mi líbí jeho unikátní funkce vytírání, kterou aktuálně jiný produkt na trhu nenabízí. Samotnou funkci produktu jsem na vlastní oči viděl při prezentaci produktu u autorizovaného prodejce. Kromě produktu samotného se mi líbí celá produkce značky specializující se na ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketing Management - přednášky
Přednášky34 s. / 2. roč. / doc
1.Proč marketing ? Strategie dle Portra 1.prvenství v celkových nákladech 2.diferenciace výrobku 3.soustředění pozornosti 2.Definice marketingu Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby,nabídky a směny hodnotných výrobků s ostatními. 3.Marketingové řízení Marketingové řízení je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, zboží a služeb s cílem vytvářet směny, které...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový mix - Tefal GC 702D Optigrill
Seminární práce19 s. / 3. roč. / docx
Pro vytvoření marketingového mixu jsem si vybral elektrický gril Tefal GC 702D Optigrill od společnosti Tefal. Firma uvedla tento výrobek na trh druhé polovině roku 2014 a jedná se o první elektrický gril, který griluje automaticky -měří tloušťku a množství ingrediencí a následně přizpůsobí čas a teplotu přípravy. Tento výrobek jsem si vybral, protože má velký potenciál na trhu uspět i se na něm udržet a protože výrobce francouzská firma Tefal je známa svojí kvalitou.Cílem této práce je vytvořit...
|
|
0,1 |
0x |
|
Seminární práce z předmětu Marketing - Personální marketing
Seminární práce18 s. / 2. roč. / doc
1. Jako první bych se rád zaměřil na personální marketing a jeho schopnosti:Kvalita řízení lidských zdrojů významně ovlivňuje ziskovost, zjistila studie Personální benchmarking: Mezi mírou absence zaměstnanců a rentabilitou společnosti existuje přímá souvislost, zjistila studie o řízení lidských zdrojů společnosti PricewaterhouseCoopers. Celosvětový průzkum dospěl k závěru, že organizace s průměrem 5 dnů absence na jednoho zaměstnance za rok vykazují o 60 % vyšší ziskovost než organizace s průmě...
|
|
0,2 |
2x |
|
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie
Prezentace26 s. / 3. roč. / ppt
Cena - kontraktační mix• Cena představuje množství peněžních jednotek požadovaných za produkt - není neměnná, dá se s ní pružně pracovat.Ceny jsou záležitostí prodejce a zákazníka. Navrhovaná cena pro zákazníka musí být v souladu s cenovou politikou podniku. Cenovou politika podniku ovlivňují interní ( náklady) a externí (konkurence) faktory. Zahrnuje všechna rozhodnutí, na trh zaměřené kroky, které se promítají do stanovení ceny produktu. Zákazník musí být s účtovanou cenou spokojen a tato cena...
|
|
0,7 |
0x |
|
Návrh marketingové komunikace rekreačního areálu
Bakalářská práce84 s. / - roč. / pdf
1 ÚvodV dnešnej dobe je cestovný ruch jedno z najrozvíjajúcejších sa odvetví v ekonomike, stáva sa stále významnejším a nepostradateľným faktorom regionálneho rozvoja v štáte. Cestovný ruch je odvetvím, ktoré bude prosperovať aj v budúcnosti, lebo stále viac a viac ľudí vyhľadáva rekreáciu, odpočinok od každodenného života, ktorý je únavný a stresujúci. Za tému bakalárskej práce som si vybral návrh marketingovej komunikácie rekreačného areálu. Z veľkého počtu tém na bakalársku prácu som si zvoli...
|
|
7,3 |
0x |
|
Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě
Prezentace21 s. / 3. roč. / pptx
Nový produkt • = výrobek úplně nový, který ještě na trhu není, nebo který je určitým způsobem vylepšený neboli zdokonalenýZa nový výrobek považujeme:
•
Zcela nové výrobky
•
Nové výrobkové řady
•
Rozšíření existujících výrobních řad
•
Vylepšení a revize stávajících výrobků
•
Přemístění
•
Snížení nákladůProces vývoje nového produktu - etapy
•
Tvorba nápadů
•
Hodnocení a třídění nápadů
•
Koncepční řešení nového výrobku a jeho testování
•
Vypracování marketing...
|
|
0,3 |
0x |
|
Seminární práce z provozu a hospodaření podniku - Podnikatelský záměr
Seminární práce14 s. / 5. roč. / doc
1. část: Analýza podniku1.1. ÚVODPro vypracování mého podnikatelského záměru jsem si vybrala podnik Reny, který se zabývá specifickou činností - šitím oblečení na míru. Cílem mé práce je posouzení současného stavu a vytvoření takového podnikatelského záměru, aby pomohl zvýšit tržní hodnotu podniku. 1.2. STRUČNÁ CHARAKTERISTIKA PODNIKUPodnik RENY se nachází na Praze 6 přímo na hlavní třídě, která je pro podnik výhodou. Zabývá se šitím oblečení na míru pro náročné zákazníky. Podnik na trhu působí ...
|
|
0,2 |
2x |
|
Semestrální práce z Marketingu „Nízkonákladové aerolinky“
Semestrální práce5 s. / 2. roč. / pdf
Létat, či nelétat?... Když se dostane na téma proč nelétat, většina z nás ihned ví proč - cenová nedostupnost. V současné době jsou lety stále nákladné, a tak se raději využívá pozemní dopravy. Nyní ale nastávají revoluční chvíle - nízkonákladová létání, tj. létání za velmi rozumné ceny. Na Ruzyni v roce 2004 přistávalo již čtrnáct levných dopravců…Levné aerolinky jsou na pokraji krvavé lázně. Cenová válka by proto měla skončit, přejí si Ryanair a easyJet, největší evropské nízkonákladové leteck...
|
|
0,1 |
1x |
|
Zpracované okruhy z Marketingu ke zkoušce
Vypracované otázky43 s. / 3. roč. / doc
1. Základní pojmy - Trh - chování spotřebitelů a prodávajících, jeho vývoj, podstata a vývoj marketingu - podnikatelské filozofie, funkce marketingu ve firmě, celospolečenské koncepce. Marketingová koncepce - marketingové řízení, marketingový výzkum, marketingové prostředí, marketingový mix. Definice marketingu. Definice marketingu = proces plánování, realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb s cílem dosáhnout takové směny, která uspokojí požadavky jednotl...
|
|
2,2 |
4x |
|
Vypracované zkouškové otázky z Marketingu
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / pdf
1. Charakteristika marketingově řízené firmy (př. Starbucks)- řízení na základě cílů, plánování, organizaci a kontrolu všech aktivit zaměřených na odbyt, nástroje odbytové politiky a infrastrukturu tak, aby byla uspokojena poptávka na stávajících i potenciálních trzích při současném dosažení podnikových cílů a s ohledem na konkurenční vztahyMarketingově orientovaná firma:• Získává zákazníky k tomu, aby se spolupodíleli na koncipování produktu
•
Dokáže lépe identifikovat výnosnější zákazníky a...
|
|
1,1 |
2x |
|
Vypracované zkouškové okruhy z Marketingu
Vypracované otázky28 s. / 3. roč. / doc
1. Základní pojmy - Trh - chování spotřebitelů a prodávajících, jeho vývoj, podstata a vývoj marketingu - podnikatelské filozofie, funkce marketingu ve firmě, celospolečenské koncepce. Marketingová koncepce - marketingové řízení, marketingový výzkum, marketingové prostředí, marketingový mix. Definice marketingu. Definice marketingu = proces plánování, realizace koncepcí, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb s cílem dosáhnout takové směny, která uspokojí požadavky jednotl...
|
|
0,9 |
1x |
|
Case study - Marketingový audit společnosti a návrh inovace
Studijní materiál17 s. / 3. roč. / pdf
Kdo jsme?Jsme tradiční pánské kadeřnictví a holičství. Staráme se o vzhled našich zákazníků více než jeden rok a naši provozovnu naleznete v centru Prahy na Karlově náměstí. O zákazníky se zde starají až 4 barbeři, kteří jsou ochotni poskytnout ty nejlepší služby, které nabízíme. Snažíme se pro každého zákazníka udělat maximum. A všichni zaměstnanci se ztotožňují s naším sloganem:P&J Barbershop: Místo, kde elegance získává podobu.Hlavním předmětem podnikání je poskytování holičských a kadeřn...
|
|
1,4 |
2x |
|
Marketingový mix - McDonald's, s.r.o.
Seminární práce15 s. / 1. roč. / pdf
ÚvodJednou z nejdůležitějších potřeb člověka je potřeba fyziologická. Kromě potřeby dýchání či spánku, máme potřebu jíst a pít. Toho využili mnozí podnikatelé a založili si vlastní restaurace, aby uspokojili jak své potřeby, tak i ty naše. Doba ale postoupila dopředu, je uspěchaná, a lidé nemají na nic čas. A to je právě to, čeho využívají společnosti jako je McDonald´s. McDonald´s patří mezi tzv. „fast foody“, což znamená restaurace s rychlým občerstvením. Fast foody využívají času, který je pr...
|
|
0,6 |
10x |
|
Zpracované zkouškové otázky z Marketingu
Vypracované otázky14 s. / 4. roč. / pdf
1. Co je v tržních podmínkách marketingu prvotní nabídka nebo poptávka?Nelze jednoznačně říci, nutný soulad nabídky a poptávky. Marketing usiluje o to, aby podnik vyráběl a prodával zboží, které zákazník potřebuje a uspokojí tak jeho potřeby.2. Za jakých tržních podmínek nastává nesoulad poptávky a nabídky, jaké nastávají tržní situace a jaké jsou pro ně vhodné marketingové koncepce a strategie?Marketingová koncepce vyjadřuje soubor aktivit s trvalou orientací na uspokojování potřeb spotřebitelů...
|
|
0,1 |
0x |
|
Studijní text - Základy marketingu
Studijní materiál78 s. / 2. roč. / pdf
Marketing a marketingové aktivity pronikly v posledních letech do činnosti prakticky všech organizací, institucí i celé společnosti. Z toho důvodu se stávají znalosti týkající se marketingu nezbytnými pro odborníky téměř ze všech oborů. Ukazuje se, že velká část studijních programů a oborů na nejrůznějších fakultách má ve svých curriculech zařazen předmět Marketing.Předkládaný studijní materiál Základy marketingu byl zpracován v rámci rozvojového projektu MŠMT Modulární skladba ekonomických disc...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketing - přednášky zimního semestra
Přednášky28 s. / 1. roč. / doc
1) PODSTATA A ROLE MARKETINGUMarketing: - koncepce jednotné výrobní a obchodní politiky- vychází z vývoje potřeb a požadavků trhu a zaměřuje se na její přeměnu ve specifickou poptávku, jejímž uspokojením se firma snaží docílit optimálního ekonomického efektu- je předem prodané zboží (např. Student Agency)- je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají, to co potřebují, prostřednictvím tvorby nabídky a směny hodnotných produktů (Philip Kotler)- firemní filosofie (slušnost...
|
|
0,3 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z Marketingu
Státnicové otázky35 s. / 3. roč. / doc
1. Podstata, pojetí a funkce marketinguI. koncept marketingu - vysvětlení pojmu, definice, chyby z hlediska chápání marketinguII. vývoj marketingu - vývoj, potřeba u násIII. základní podnikatelské filosofieIV. shrnutíI. Koncept marketinguOtázky pro podnik:1. Bude trh schopen absorbovat to, co podnik vyrobil?2. Budou spotřebitelé akceptovat cenu stanovenou podnikem?3. Je mezi spotřebitelem a podnikem vybudován takový vztah, který napomáhá realizovat produkci podniku?Marketing- most spojující výro...
|
|
0,3 |
3x |
|
Marketingový plán společnosti ze stavebnictví
Seminární práce18 s. / 4. roč. / docx
2. CHARAKTERISTIKA FIRMY:Právní forma: Naše společnost vznikla 1. 1. 2012 zápisem do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C., vložka 54376. Společnost zakládají tři společníci Jaroslav Šulc, Marek Lattenberg a Ondřej Menšík.Předmětem činnosti této společnosti je provádění podlahářských prací. Právní formou naší firmy je společnost s ručením omezeným. Hlavním důvodem této právní formy je nízký základní kapitál. Minimální zapisovaný základní kapitál je 200 000 Kč a majitelé r...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketing - vypracované otázky
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / docx
1. Podstata, pojetí a funkce marketingu. Alternativní koncepce marketingových aktivit. Podstata marketingu- Integrovaný komplex činností zaměřených na trh.- Nakupování, prodej, dopravu, skladování, financování, převzetí rizika, standardizaci, roztřídění výrobku dle kvality, zajištění informací …Pojetí (definice) marketingu- Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby nabídky a směny výrobku a hodnot s ostatn...
|
|
1,2 |
17x |
|
Souhrn z Marketingu ke zkoušce
Studijní materiál68 s. / 3. roč. / docx
Řízení strategické změny- Strategická změna: Organizační příprava na zavedení strategie- nutné znát organizační možnosti podniku, popř. bariéry, které by mohly zavedení strategie komplikovat- schopnost podniku splnit strategické úkoly závisí na 3 základních organizačních předpokladech:o koordinace VP jednoteko motivace pracovních skupin i jednotlivců splnit strategický úkolo technické a manažerské schopnosti řešit problémy a koordinovat řešení- Řízení změny: Rekonfigurace operačních procesů- zam...
|
|
0,2 |
0x |
|
Přednášky z předmětu Marketing
Přednášky70 s. / 3. roč. / rar
Marketing je:• Druh podnikatelské filosofie• Práce s trhem• Tvorba reklamy a zviditelnění na trhu• Tržně orientovaný způsob řízení podnikatelského subjektu• Taková aktivita, kteá je zaměřena na uspokojování lidských potřebZabývá se:• Výzkumem trhu• Cenovou politikou• Segmentací trhu• Finančním řízením trhu• Reklamou• Promotions• Návrhem a vývojem produktuJe vhodný pro:• Velké podniky• Střední podniky• Státní a družstevní podniky• Soukomé podnikatele a živnostníkyZemě vzniku pojmu:• USAPRODUKTY: ...
|
|
11,0 |
0x |
|
Poznámky z předmětu Marketing
Poznámky26 s. / 3. roč. / docx
Strategický marketingMarketing - manažerská funkce odpovědná za identifikaci předvídání a uspokojování požadavků zákazníka tak, aby společnost dosáhla zisku20 % zákazníků přináší 80 % zisku - segmentace, zaměřit se na ty zákazníky, co se vrátíMarketing se chápe jako sociální manažerský proces, jehož pomocí získávají lidé to, co potřebují nebo po čem touží a to na základě produkce komodit a jejich směny za komodity jiné anebo za penízeMarketing je proces plánování a realizace koncepcí tvorby cen,...
|
|
4,6 |
0x |
|
Studijní opora z Marketingu
Studijní materiál64 s. / 2. roč. / pdf
Držíte v ruce studijní materiál k předmětu Marketing, který vám bude sloužit v obou formách studia (denním i distančním) v rámci bakalářského studijního programu Management a ekonomika, obor Řízení a management průmyslového podniku a Personální management v průmyslových podnicích.Předmět Marketing si klade za cíl jednak seznámit studenty s podstatou marketingu, marketingovou koncepcí a filozofií, jednak je naučit používat marketingové postupy a nástroje při řízení organizací a institucí. Tematic...
|
|
1,0 |
1x |
|
Vypracované otázky ze zkoušky z předmětu Marketing
Vypracované otázky8 s. / 3. roč. / doc
Marketing = správné zboží správným zákazníkům ve správný čas na správném místě za správnou cenu a za přispění správné propagace3 základní koncepce marketingu:- cílená orientace ne zákazníka- marketingové úsilí všech zaměstnanců- tvorba zisku musí být cílevědomáOrientace průmyslových zákazníků- na fakta o výrobcích- na značku a image- na jistotu- na osobní poznání5 konkurenčních sil podle Portera- potenciální noví konkurenti- dodavatelé- kupující- náhradní (nové) výrobky = substituty- konkurenti ...
|
|
1,4 |
0x |
|
Marketingový mix - Ferrero
Seminární práce16 s. / 3. roč. / docx
1. ÚvodTato seminární práce je koncipována na téma „Marketingový mix vybraného podniku“. Jako podnik jsem zvolil společnost Ferrero, která se zabývá výrobou čokolád, mléčných produktů a dalších cukrářských výrobků.Jako produkt jsem si zvolil Nutellu, jejíž recept vznikl v roce 1940, avšak to byla ještě známá pod názvem „Pasta Gianduja“.Tento výrobek jsem si vybral, protože je světově oblíbený, a s chutí si ho dají i naši rodiče či prarodiče.2. CílJak jsem výše uvedl, tak seminární práce se týká ...
|
|
0,7 |
9x |
|
Marketing cestovního ruchu
Seminární práce11 s. / 2. roč. / doc
Cílem této seminární práce je nastínit a následně pochopit základní specifika marketingu v cestovním ruchu a jejich vzájemnou provázanost a také uvést přehled faktorů, které mají vliv na marketing cestovního ruchu, a to s důrazem na specifika Evropy. Na vnější faktory jsem se zaměřila nejvíce a to ze strany politické, ekonomické, sociální a technologické, protože mě jejich problematika při čtení literatury zaujala nejvíce a myslím si, že i dopady těchto faktorů na marketing cestovního ruchu, kte...
|
|
1,0 |
2x |
|
Výroční zpráva - Bosch GmbH
Jiné15 s. / 5. roč. / doc
1. ÚVODNÍ SLOVO PŘEDSEDY PŘEDSTAVENSTVAVážení akcionáři,rozhodovací období bylo pro akciovou společnost Bosch GmbH obdobím plným intenzivní práce, ale také obdobím s řadou zvratů a neočekávaných událostí.Prakticky celé rozhodné období bylo ovlivňováno politickými a celosvětovými událostmi. Problém výkyvu výroby se podařilo přes počáteční problémy vyřešit tak, aby nedošlo k poškození zákazníků a akcionářů.Jsem rád, že mohu konstatovat, že jsme navzdory těmto turbulentním a nevyrovnaným poměrům na...
|
|
0,7 |
0x |
|
Stavební podnik II - Marketing
Seminární práce18 s. / 2. roč. / docx
Naše společnost DAŠÍDO s.r.o., jejíž hlavní činností je pokládání dlažby a obkladů, předmětem obchodní činnosti je pokládka interiérové dlažby libovolných materiálů a montáž obkladů libovolných materiálů. Společnost zaměstnává 6 vyučených řemeslníků, kteří jsou rozděleni na 2 pracovní skupiny po 3. Dále jeden ze společníků firmy zastává funkci administrativního pracovníka a zbylí dva vykonávají funkci vedoucích každé pracovní skupiny. Firma se primárně orientuje na trh v kraji Vysočina konkrétně...
|
|
0,4 |
0x |
|
Všechny přednášky z Marketingu
Přednášky42 s. / 3. roč. / docx
ÉRY TRHUÉRA PŘEŽITÍ - nejdelší období od počátku výroby až po počátek průmyslové revoluce (okolo roku 1750)- charakteristický rys této éry - všechny výrobní a obchodní aktivity jsou podřízeny po dlouhou dobu především zachování existence- jde o přežití jednotlivce (samozásobitele)PRODUKTIVNÍ ÉRA - začíná nástupem průmyslové revoluce (zhruba 1790) - končí kolem roku 1950- důraz je hlavně na produkci, výroba se koncentruje, specializace, zapojení strojů- došlo k obrovskému zvýšení schopnosti vyráb...
|
|
3,9 |
1x |
|
Vypracované otázky ze zkoušky z Marketingu
Vypracované otázky8 s. / 3. roč. / doc
Marketing = správné zboží správným zákazníkům ve správný čas na správném místě za správnou cenu a za přispění správné propagace3 základní koncepce marketingu:- cílená orientace ne zákazníka- marketingové úsilí všech zaměstnanců- tvorba zisku musí být cílevědomáOrientace průmyslových zákazníků- na fakta o výrobcích- na značku a image- na jistotu- na osobní poznání5 konkurenčních sil podle Portera- potenciální noví konkurenti- dodavatelé- kupující- náhradní (nové) výrobky = substituty- konkurenti ...
|
|
1,4 |
0x |
|
Marketing – základy
Přednášky41 s. / - roč. / doc
Zápočet:2 písemné testy (v půlce a na konci); *buď oba za stejný počet b., nebo 1. za 30%, druhý za 70%., nutno dosáhnout celkem alespoň 60% z možných bodů.O co jde:zejména 4P – product, place, promotion, price(výrobek, distribuce-metody; propagace, cena)propagace ==> marketingová komunikace: reklama, podpora prodeje, public relations (vztahy k veřejnosti), osobní prodej;Na závěr: mezinárodní marketingPoslání – tzv. „mise“ podnikumusí být:dostatečně jasná, aby měla dopad na jednání ...
|
|
0,3 |
0x |
|
Rozbor marketingového mixu ve firmě IT Planet s.r.o.
Prezentace31 s. / 1. roč. / ppt
Historie firmy- IT planet s.r.o. byla založena 29.11.2005 jako dceřiná společnost firmy LIBRA Electronics a.s. za účelem výroby a distribuce PC, pod původním názvem AAC Distribution v Českých Budějovicích- Po rozhodnutí majitelů firmy LIBRA Electronics a.s. o ukončení činnosti byla prodána Davidovi Petrovičovi, zaměstnanci firmy LIBRA a.s.- Pak ji přejmenoval z AAC Distribution na IT Planet s.r.o. a zaměstnal větší část zaměstnanců českobudějovické firmy LIBRA Electronics a.s.- Po jednom roce či...
|
|
1,9 |
0x |
|
Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě
Seminární práce10 s. / 3. roč. / docx
Jako téma své prezentace na předmět Marketing jsem si vybrala téma Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě. Toto téma se mi zdá zajímavé, a proto jsem si ho vybrala.Svou práci jsem rozdělila do dvou částí. V první části, části teoretické si objasníme pojem nový výrobek, řekneme si, co se považuje za nový výrobek a v jakých případech se výrobek dá považovat za nový. Dále si vyjasníme problematiku ohledně etap vývoje nového produktu a jednotlivě je vysvětlí...
|
|
0,4 |
0x |
|
Soubor přednášek z Marketingu
Přednášky63 s. / 3. roč. / pdf
Marketing- druh podnikatelské filosofie- aktivita, která je zaměřena na uspokojování lidských potřeb- práce s trhem- tržně orientovaný způsob řízení podnikatelského subjektu- tvorba reklamy a zviditelnění na trhu4 P - hmotné produkty7 P - nehmotné produktyZákazník dostává:- produkt- hodnota pro zákazníkazabývá se:- výzkumem trhu- cenovou politikou- segmentací trhu- finančním řízením firmy -> tolik tam nepatří- reklamou- návrhem a vývojem produktudefinice:= manažerský proces sloužící k identif...
|
|
10,6 |
0x |
|
Poznámky marketingových pojmů
Poznámky10 s. / 1. roč. / docx
Pojmy - MarketingMarketing= je sociální proces, při kterém jednotlivci a skupiny získávají to, co si přejí a co potřebují prostřednictvím tvorby, nabídky a směny hodnotných produktů a služeb s ostatnímiPřání= potřeby utvářené vnější kulturou a osobností jedincePotřeba= stav pociťovaného nedostatkuPoptávka= přání podložená kupní silouMarketingová nabídka= Určitá kombinace produktů, služeb, informací nebo prožitků, které trh nabízí k uspokojení potřeb nebo přáníHodnota pro zákazníka= Zákazníkovo h...
|
|
0,9 |
0x |
|
Marketingový mix - Nástroje marketingového řízení - studijní opora
Skripta43 s. / 3. roč. / pdf
ÚvodCílem studia této části marketingové problematiky je naučit se nahlížet na činnost podniku a v souvislosti s tím i na jeho činnosti a funkce jako na nástroje marketingového řízení. Poté by mělo být již relativně snadné projít strukturou nástrojů s nimiž se student mnohdy seznámil již v managementu a podnikové ekonomice a nacházet mezi těmito nástroji vztahy a jejich společný tržní - marketingový rozměr. Smyslem je získat schopnost vnímání manažerské a ekonomické problematiky v tržním kontext...
|
|
0,5 |
1x |
|
Sony - seminární práce z Marketingu
Seminární práce20 s. / - roč. / doc
1. ÚvodPri zvolení produktu na seminárnu prácu bolo pre nás prioritné poznať produkt osobne a mať dostatok informácii o danom produkte.Za najvhodnejšiu variantu sme si zvolili novinku od spoločnosti SONY - hernú konzolu PlayStation 3.SONY je jedna z najväčších mediálnych korporácií, ktorá sídli v japonskom Tokiu. Je to predovšetkým výrobca elektroniky, videa, videohier, nástrojov na komunikáciu a produktov informačných technológií pre konzumný aj profesionálny trh.História spoločnosti SONY:Histó...
|
|
2,6 |
4x |
|