1. Historický vývoj destinačního managementu. Současné trendy.Destinace• Jedná so o "místo určení" či geograficky určený "cíl cesty• Destinace je představována svazkem různých služeb koncentrovaných v určitém místě nebo oblasti.• Jsou vzájemně konkurující si jednotky, které plní řadu funkcí- společným cílem je prodej, funkci marketingovou, funkci nabídkovou, funkci zastoupení různých zájmových skupin a funkci plánovací• Snaží se o perfektní a kvalitní organizaci celého řetězce služeb • Vazba řet...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.