1 Úloha marketingu ve finančních službáchTrh finančních služeb - systém institucí a instrumentů, zabezpečujících pohyb peněz a kapitálu (nabízené ve formě cenných papírů) ve všech jeho formách mezi různými ekonomickými subjekty, a to na základě poptávky a nabídky. Poptávka má celkem 3 kritéria, a to bezpečnost, likvidita a výnosnost pořizovaného kapitálu.Finanční trh:- privátní - veškeré aktivity jsou neveřejné a probíhají mezi oběma subjekty přímo- zprostředkovatelský - existuje 3. subjekt (zpr...
Ve fungující tržní ekonomice má finanční trh svoji nezastupitelnou úlohu. Je místem, kde se potkávají poptávka po finančních prostředcích s jejich nabídkou. Dochází k přerozdělování finančních prostředků od subjektů, které jich mají dostatek, k subjektům, které mají nedostatek finančních prostředků. Finanční sektor se v České republice v posledních letech dynamicky vyvíjí, především díky velké dynamice segmentu retailového a privátního bankovnictví. Obzvlášť v retailovém bankovnictví došlo k v p...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.