SKUPINA A1. Na čem závisí úspěch hotelu - schopnost definovat vlastní nabídku- identifikace potenciálních hostů- Identifikace příležitostí a ohrožení na trhu- schopnost aktivizovat potenciální hosty k využití služeb 2. Marketingový proces - charakterizuj, vyjmenuj- Sběr a rozbor informací Kde jsme? - Stanovení cílů Kde bychom chtěli být?- Dodržování základních pravidel MK Jak se tam dostaneme?- Použití jednotlivých částí MK mixu Co děláme pro to, abychom se tam dostali? - Plánování Kdy, kdo a co...
1. Vyjmenuj marketingový proces (6 kroků)1. Sběr a rozbor informací - Kde jsme? 2. Stanovení cílů - Kde bychom chtěli být?3. Dodržování základních pravidel MK - Jak se tam dostaneme?4. Použití jednotlivých částí MK mixu - Co děláme pro to, abychom se tam dostali? 5. Plánování - Kdy, kdo a co udělá pro to, abychom se tam dostali?6. Realizace a kontrola - Zda jsme se tam již dostali?2. První 4 kroky popiš1. Sběr a rozbor informací- Informace o hotelu- Průzkum spotřebitelské poptávky- Sledování kon...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.