Analýza systému vzdělávání ve společnosti ON Semiconductor Czech Republic, s.r.o.
Bakalářská práce69 s. / - roč. / doc
Lidské zdroje představují jedinečný kapitál. Pouhým úsilím a tvořivostí zaměstnanců mo-hou totiž organizace dosáhnout prosperity a konkurenční výhody. Úspěšné podniky si tuto skutečnost dobře uvědomují, a proto věnují vzdělávání a rozvoji svých zaměstnanců velkou pozornost. Nejdůležitější potenciál, do kterého je třeba investovat, pro ně představuje právě lidský faktor. Vzdělávání zaměstnanců v současnosti nabývá na významu. Důvody nalézáme především v souvislosti s rostoucí složitostí a nejisto...
|
|
2,5 |
0x |
|
Tradiční česko-slovenská kuchyně
Seminární práce15 s. / - roč. / doc
• Sídlo - Zlín• Služba - restaurační zařízení• Klasifikace - terciální sektor• Zvyšování kvality služeb - personál• Strategie - marketing vztahů• Hlavní konkurenti - Potrefená husa, Koliba u Černého medvěda, Myslivna• majitel = ředitel• provozní s požadovaným vzděláním• vrchní číšník a obsluha • vrchní kuchař a pomocní kuchaři• uklizečky Majitel je zároveň ředitelem firmy. Za provoz restaurace je zodpovědné provozní, který vytváří základní harmonogram pro vrchní číšníky a vrchního kuchaře, kteří...
|
|
0,2 |
0x |
|
Kompletní přednášky ke předmětu Marketing obchodu a služeb
Přednášky22 s. / - roč. / doc
SLUŽBY1. primární sektor - těžba2. sekundární sektor - zpracovatelský průmysl3. terciální sféra - služby4. kvarciální sektor - školství, policie, armádaSlužba je činnost, kdy jedna strana nabízí druhé, je nehmatatelná a neplyne z ní žádné vlastnictví. Může, ale nemusí být spojena s fyzickým výrobkem.Terciální sféra:1) Terciální sektor = nezbytné služby, tj. prádelny, opravny, hotely, restaurace2) Kvartální sektor = usnadňuje a zefektivňuje práci (doprava, finance, komunikace (média)3) Kvinterní ...
|
|
0,2 |
0x |
|
Demarketing
Seminární práce5 s. / - roč. / doc
Úvod Cílem mé seminární práce je zamyslet se nad problematikou demarketingu. Ve své seminární práci uvedu několik teoretických poznatků o demarketingu a zmíním konkrétní příklady využití této metody v praxi a to na problematice v oblasti cestovního ruchu.1 Vymezení pojmu „demarketing“Demarketing je marketing zaměřený na snížení poptávky po produktu, protože poptávka po něm je větší než nabídka. Jedná se o odrazení poptávky. Někdy je třeba odrazovat selektivně, někdy celkově. Cílem dema...
|
|
0,1 |
3x |
|
Marketing obchodu a služeb
Seminární práce31 s. / - roč. / doc
Jako skupinka jsme se rozhodly pro reálnou již existující firmu Restaurace Růžek, která by potřebovala oživit, zlepšit služby a přilákat nové zákazníky, protože v současné době poci-ťuje pokles tržeb. Pro reálnou firmu jsme se rozhodly zejména z toho důvodu, že o ní máme dostatečné informace a že práce, kterou zde navrhneme a zpracujeme, nemusí zůstat pouze prací seminární, ale může být také realizována
|
|
0,4 |
0x |
|