Marketing ve stavebnictví - studijní opora
Studijní materiál200 s. / 4. roč. / pdf
1 Úvod 1.1 CíleNásledující studijní text - studijní opora pro předmět „Marketing ve stavebnictví" vám pomůže získat základní informace o marketingových systémech požívaných ve stavební praxi a dozvíte se o jejich důležitosti při řízení stavebního podniku.Osvojíte si znalosti o postupech při vytváření marketingových kampaní a strategií jak ve fázi plánovací tak i ve fázi realizační.Hlavním cílem předkládaného textuje pochopení postupů v hlavních oblastech marketingové práce podniku.• Marketingové...
|
|
1,6 |
1x |
|
Případová studie - BIM, s.r.o. - Pokládka vyhřívaných plovoucích podlah
Projekt18 s. / 4. roč. / doc
2. Charakteristika firmySpolečnost BIM s.r.o. vznikla dne 1.12.2005 zápisem do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně. Předmětem naší činnosti je pokládka plovoucích podlah a další služby s tím spojené. Budeme podnikat na trhu v oblasti Jihomoravského kraje. Velikost naší firmy je střední, což bylo právě jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli zvolit právní formu - společnost s ručením omezeným. Dalším hlediskem byla také potřebná výše základního kapitálu a způsob ručení. Naši firmu...
|
|
1,1 |
0x |
|
Vypracované testové otázky z předmětu Marketing ve stavebnictví
Vypracované otázky7 s. / 4. roč. / doc
SWOT a SLEPSLEPT- analýza prostředí v širších souvislostech (události, trendy, perspektivy trhu)- analýza umožňuje identifikovat a zdůraznit faktory, kt pravděpodobně vytvoří budoucí příležitosti či rizika- cílem analýzy je zjistit, kt vlivy jsou pro chování podniku podstatné, jakou situaci mohou vyvolat a jaké signální informace je zapotřebí sledovatS - sociální aspekty (demografie, migrace, způsob života, vliv odborů, hodnotové preference,struktura zaměstnanosti)L - legislativní aspekty (mezin...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový plán - Projekt - Stavební podnik
Projekt11 s. / 4. roč. / doc
2. SITUAČNÍ ANALÝZA PODNIKU:A) Analýza trhu• V posledních letech nedochází k velkému nárůstu konkurence• Důsledkem je, že v naší oblasti se nachází firmy s dlouholetými zkušenostmi a část menších firem na našem poli působnosti upadla vlivem finanční krize• Reklamy a komunikace konkurenčních firem s klientem postrádá „kulturu“.• Šanci má podle nás ten, kdo dokáže dravě, vkusně a slušně zajistit kompletnost zakázek za rozumnou cenu v co nejkratším termínu, ale ne na úkor kvality provedeníB) Analýz...
|
|
0,4 |
1x |
|
Investice stavebního podniku
Seminární práce14 s. / 4. roč. / docx
2. CHARAKTERISTIKA FIRMY:Právní forma: Naše společnost vznikla 1. 1. 2012 zápisem do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C., vložka 54376. Společnost zakládají tři společníci Jaroslav Šulc, Marek Lattenberg a Ondřej Menšík.Předmětem činnosti této společnosti je provádění podlahářských prací. Právní formou naší firmy je společnost s ručením omezeným. Hlavním důvodem této právní formy je nízký základní kapitál. Minimální zapisovaný základní kapitál je 200 000 Kč a majitelé r...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový plán společnosti
Projekt9 s. / 4. roč. / doc
- charakteristika firmy:V roce 2009, po dlouholeté praxi v oboru, se společníci rozhodli k založení této firmy z důvodu zacelení mezery na trhu v oblasti distribuce a montáže unikátních oken nové technologie, které byly na českém trhu novinkou. Vzhledem k podpisu smlouvy s výrobcem těchto oken, máme dodnes zaručenou exkluzivitu distribuce v ČR.Tento výrobek je specifický novou výrobní technologií- pro maximální pevnost rámu je použita uzavřená ocelová výztuha čtvercového tvaru, 6 komorové křídlo...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketing podniku - výroba plastových oken
Projekt13 s. / 4. roč. / doc
ÚVODRozhodli jsme se založit firmu, zabývající se výrobou plastových oken. Právní formu jsme zvolili jako společnost s ručením omezeným zhruba do XXXXXX zaměstnanců. Pole působnosti naší firmy je Brno a okolí. Po personální stránce hodláme zaměstnat pracovníky vyučené v oboru. Základní kapitál pro zahájení činnosti firmy poskytnou zakladatelé z vlastních úspor a částečně pokryté úvěrem. Účetnictví firmy bude zajištěno z vlastních zdrojů. Pro získání našich potencionálních zákazníků si zvolíme pr...
|
|
0,6 |
0x |
|