1. Strategie marketingové komunikace, postup její tvorby - konkrétní podoba komunikačního mixu závisí ve velké míře na tom, zda podnik klade větší důraz na strategie TAHU nebo TLAKUStrategie TAHU (=PULL = protahovací)založena na komunikaci, jež má vytvořit poptávku na straně spotřebitelů - uplatňuje se u spotřebního zbožípředpoklad - spotřebitel motivovaný hlavně reklamou a PP bude výrobek žádat u maloobchodníka, který se obrátí na velkoobchodníka a ten na výrobní firmuspotřebitelská poptávka ta...
1. KOMUNIKACE, KOMUNIKAČNÍ PROCES, TERMINOLOGIE PROMOTIONKomunikace- veřejné dopr. prostředky, spojení, dorozumívání- prostor ke spojení dopr. prostředky- filozoficky ve významu individualistický kontakt mezi lidmi chápán jako vzájemná souvislost vybudovaná na odlišnosti a neopakovatelnosti jednotlivé osobnostiDruhy komunikace:- osobní (individuální)- neosobní (masová, hromadná, tisk, TV)Teorie komunikace:- komunikace jako sdělení - výzkum v 40. letech v USA (C.Shannon pro F.Bell Telephone defin...
Cíle předmětu• Seznámit s obecnými principy komunikace• Charakterizovat rámec činností marketingové komunikace• Charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace• Seznámit s možnostmi využití médií pro marketingovou komunikaci• Uvést do problematiky přípravy komunikačních kampaní a činností komunikačních agenturNapište první produkt či značku, která vás napadne pro jednotlivé kategorie:• Nábytek• Auto• Oblečení• Cestovní kancelář• Kávu• Čaj• Pivo• Mobilní telefon
ÚvodVybrala jsem si ekonomickou fakultu na Západočeské univerzitě v Plzni. Webové stránky univerzity jsou: www.zcu.cz a webové stránky přímo na ekonomickou fakultu jsou: http://www.fek.zcu.cz/. Ekonomická fakulta byla založena v roce 1990 a je jednou z osmi fakult Západočeské univerzity v Plzni. Tato fakulta působí na dvou místech, a to v Chebu a v Plzni. Obchodní a marketingová hodnota www stránekPrvní dojem z www stránekPrvní strana hned upoutá svým designem a strukturou.Grafický designStřídaj...
Znaky: OptimismusZaměření na tradiční symbolyStřízlivostInformaceCoca - Cola má mnoho prodejců (obchodních zástupců), kteří jsou fyzickými osobami zastupujícími společnostTito prodejci propagují produkty ve svých určených regionechTito jedinci vytváří se zákazníky velmi úzké, přátelské a loajální vztahy, které zajišťují jejich věrnost i v budoucnu. Takže prodejci zastupují společnost a oslovují řetězce a různé podniky a zprostředkovávají pro ně produkty společnosti.
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.