Analýza postavení výrobku Coca-Cola mezi kolovými nápoji
Seminární práce34 s. / - roč. / pdf
1. ÚvodPro zpracování této seminární práce jsme si vybrali produkt Coca-Cola, protože je dnes v současné společnosti velmi známá a lidé se s ní potkávají skoro na každém kroku. Naše téma, kterou jsme si vybrali je postaveni výrobku Cola-Cola mezi kolovými nápoji. V naši práci rozebereme makroprostředí firmy, určíme segmenty, na které se zaměřuje firma a rozebereme silné a slabé stránky firmy, příležitosti a ohrožení, které společnost Coca-Cola může mít.Náš výzkum zaměříme na zákazníky Coca-Coly ...
|
|
1,4 |
14x |
|
Výzkum veřejného mínění o obchodech s oblečením
Semestrální práce34 s. / 1. roč. / docx
Tématem semestrální práce je Výzkum veřejného mínění týkající se obchodů s oblečením. Cílem této práce je zjištění názorů a preferencí respondentů na nákup oblečení ve čtyřech typech prodejen (obchodní dům nebo hypermarket, prodejna “střed”, butik, diskontní prodejna). Pomocí strukturovaného dotazníku byly dané otázky zodpovězeny 50 respondenty z různých lokalit. V první části této práce budou charakterizováni respondenti, dle pohlaví, rodinného stavu, věku, a dále domácnosti dle počtu osob a je...
|
|
0,3 |
0x |
|
Vypracované skúškové otázky z predmetu Marketingový výskum
Vypracované otázky6 s. / 1. roč. / docx
Co je účelem MAV? Pravidla MAV?- musí se provádět objektivně v souladu se zavedenými zásadami, musí být vždy v souladu s národní a mezinárodní legislativou platnou v zemích, kde se daný výzkumný projekt provádí- maximalizace zisku, pomáhá poznat zákazníka, dodavateleCo je MAV?- proces zaměřený na sběr dat, jejich analýzu a vyhodnocení výsledků potřebných k řešení určitého problému- typy: a) stálý x příležitostnýb) interní x externíc) primární x sekundární
d) kvalitativní x kvantitativní
Stálý...
|
|
0,1 |
0x |
|
Výzkumná marketingová studie - sekundární výzkum - Hotelová zařízení
Semestrální práce15 s. / 1. roč. / docx
Cílem této práce je provést výzkumnou marketingovou studii pomocí sekundárních dat, která byla zadána firmou UniqueAccommodations, s. r. o. Tato firma se zaměřuje na provozování hotelů a poskytování ubytovacích služeb po celé České republice. Důvodem firmy pro vypracování této studie je zájem o otevření hotelu v Severních Čechách, konkrétně v oblasti Ralska, které je známé pro krásnou přírodu, ale také pro oblast bývalého vojenského prostoru. Ing. Jan Novák, jednatel firmy UniqueAccommodations, ...
|
|
0,3 |
0x |
|