Marketingová komunikaceFirma má možnost výběru:• Připraví si (integrovanou) komunikaci a následně hledá specializované experty pro každý komunikační nástroj.• Tvoří komunikační plán a kontaktuje komunikační agenturu, aby plán zrealizovala.• Pracuje s jednou integrovanou komunikační agenturou -strategický komunikační plán tvoří společně a agentura ho plně realizuje.• Firma tvoří plán ve spolupráci s jednou (specializovanou) agenturou a ta si potom najímá specialisty na další nástroje komunikace.V...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.