Mezinárodní marketing - Pro prezenční formu studia
Studijní materiál128 s. / 2. roč. / pdf
1 PODSTATA MEZINÁRODNÍHO MARKETINGU A JEHO SPECIFIKACíle kapitoly:1. Popsat vývoj mezinárodního podnikání.2. Objasnit vznik mezinárodního marketingu.3. Vysvětlit jednotlivé koncepce mezinárodního marketingu.Klíčová slova kapitoly:Mezinárodní podnikání, mezinárodní marketing, tuzemský marketing, vývozní marketing, globální marketing, interkulturní marketing.Po druhé světové válce dochází ke zvýšení internacionalizace ekonomických aktivit ve světě. Do mezinárodního obchodu, který je chápán převážn...
|
|
1,5 |
0x |
|
Vypracované zkouškové otázky z Mezinárodního marketingu
Vypracované otázky23 s. / 2. roč. / doc
1. Rozdíly mezi mezinárodním a tuzemským marketingem:• Sociální a kulturní odlišnosti a jejich vliv na chování a rozhodování spotřebitelů• Odlišnosti v obchodních jednáních v průmyslovém prostředí• Jazykové bariéry• Legislativní předpisy• Potenciální dosah cca 190 zemí - podnik se musí rozhodnout do které země nebo skupiny zemí bude vyvážet. Musí si zvolit určitá kritéria provést segmentaci a výběr vhodných trhů.• Převládající snaha upřednostňování domácích výrobků zejména ve vyspělých zemích - ...
|
|
0,2 |
1x |
|
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / doc
1 Koncepce mezinárodního marketingu, specifika mezinárodního marketinguMezinárodní marketing• Podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích.• Cílem mezinárodní marketingové strategie je vytvářet maximální hodnotu pro firemní partnery díky optimalizaci firemních zdrojů a vyhledávání podnikatelských příležitostí na mezinárodních trzích.Specifika mezinárodního marketingu• sociálně-kulturní odlišnosti• existence globálních marketingových sítí• obch...
|
|
0,4 |
2x |
|
Vypracované státnicové otázky - Mezinárodní marketing
Státnicové otázky13 s. / 3. roč. / doc
Definice mezinárodního marketingu, koncepce mezinárodního marketingu, vývozní koncepce, mezinárodní marketingové řízení (interkulturální marketing), specifika mezinárodního marketingu.Definice - podnikatelská filosofie, jejímž cílem je uspokojování potřeb a zákazníků na mezinárodních trzích. Cílem mezinárodní marketingové strategie je vytvářet maximální hodnotu pro firemní partnery díky optimalizaci firemních zdrojů a vyhledávání podnikatelských příležitostí na mezinárodních trzích.Vývozní marke...
|
|
0,2 |
3x |
|
Mezinárodní marketing společnosti McDonald's
Seminární práce17 s. / 2. roč. / docx
ÚvodK vypracování seminární práce na téma Mezinárodní marketing subjektu, jsme si zvolily společnost McDonald’s. Společnost McDonald’s je totiž společnost, která patří mezi jedny z nejznámějších mezinárodních společností ve světě, a v rámci České republiky ji můžeme zařadit mezi největší zaměstnavatele. Za zmínku také stojí fakt, že se jedná z větší části o společnost, která poskytuje hojně franšízy a v České republice drží prvenství jako společnost s největším počtem sítí restaurací u nás.
|
|
0,2 |
22x |
|
Výpisky z předmětu Mezinárodní marketing
Poznámky15 s. / 4. roč. / docx
Cílem mez. marketingu: objasnit vztahy a základní specifika mezi tuzemským marketingem, mezinárodním marketingem a jeho koncepcemi (exportem, kulturním a interkulturním marketingem / mezinárodním obchodem). Mezinárodní obchod, bývá chápán jako mezinárodní pohyb zboží. Podstatou mezinárodního obchodu je uplatňování buďto absolutní výhody nebo komparativní výhody zemí při vzájemném obchodování. Národní marketing je marketing orientovaný na národní (domácí) trh. V domácím prostředí čelí firma poměr...
|
|
0,1 |
0x |
|