1. Základní koncepce mezinárodního marketingu, vývozní marketing, globální marketing, interkulturní marketing.-charakter české ekonomiky → nutnost zapojit se do mezinárodního obchodu• malý vnitřní trh• omezenost přírodních zdrojů• omezenost kapitálových zdrojů• vysoký stupeň specializace průmysluMezinárodní marketing= filozofie podnikání, konkrétní strategie firmy• podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích• cílem mezinárodní marketingové st...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.