Tělesné verbální prostředky
Seminární práce8 s. / 2. roč. / doc
1. Hlavní tělesné prostředkyNeverbální komunikaceProstřednictvím neverbální komunikace si s druhými lidmi předáváme informace o tom, jak vnímáme sami sebe, jak svého partnera a o vlastních emocích, napětí a rozpoložení. Neverbální signály vysíláme většinou podvědomě a přijímáme je také podvědomě. Mnozí z nás však pod tlakem konvenční morálky předstírají, že jsou v pohodě i když nejsou, že jsme jim sympatičtí, že je něco zajímá, že všemu rozumí apod. Pak se snaží přizpůsobit i mimoslovní komunika...
|
|
0,2 |
0x |
|
„Dress code“ - Seminární práce z předmětu Obchod a obchodní dovednosti
Seminární práce7 s. / 3. roč. / doc
Dress code. Pro angličtináře jednoduché slovo, u kterého bez problémů pozná, co si pod ním představit. Ale co ti, kteří angličtině zrovna neholdují? Tak těm můžu doporučit, aby si pozorně přečetli pár následujících stran a při výběru vhodného oblečení do zaměstnání, rozhodně neudělají chybu! Pokud bych měla svými slovy stručně shrnout, co tento výraz znamená, řekl bych asi toto: „Je to jakási norma, jakou management (zaměstnavatel) očekává od zaměstnanců z hlediska oblékání. Je to tedy stanovený...
|
|
0,1 |
2x |
|
Stížnosti v pracovní komunikaci
Seminární práce4 s. / 3. roč. / doc
Stížnosti v pracovní komunikaci- v obchodní komunikaci má stížnost pozitivní význam.- stížnost je rychlá, přesná a levná zpětná vazba- je víc lidí, kteří si nestěžují (nespokojenost si nechávají pro sebe) = z toho plyne, že nemohu čekat, až zákazník příjde. (je třeba motivovat zákazníky a vyřizovat jejich stížnosti)Existují oblasti, kde ochota stěžovat si je nízká. (zdravotníctví, státní správa, školství, sport)Způsob, jakým se firma chová ke stížnostem patří do softkvality firmy.Komu si stěžují...
|
|
0,1 |
0x |
|
Prezentace konkrétní firmy
Seminární práce4 s. / 3. roč. / doc
V dnešním modernizovaném světě, je nepřehledné množství firem nabízejících veškeré produkty které je jen člověk schopen upotřebit. Firmy si navzájem konkurují a cílem téměř každé firmy je zviditelnění se, přilákání co největšího počtu zákazníků a hlavně dosažení maximálního zisku. Je mnoho cest k tomuto cíli při jejichž vzájemných kombinacích lze dosáhnout uspokojivých výsledků. A právě jedna z nejdůležitějších a nejvyužívanějších je prezentace firmy. Je mnoho druhů prezentací například: Prezent...
|
|
0,1 |
0x |
|