Management vzdělávacího procesuŘízení procesu • tvorby od RVP k ŠVP
•
od formulace vize a cílů k evaluaci vzdělávacího procesu
•
Formulace obsahu
•
Formulace metod výuky - činnost učitele a činnost žáků
•
Formulace diagnostických a evaluačních nástrojů Klasifikace metod
•
Vychází z koncepce vzdělání
•
Osobnostní a sociální pojetí
•
Konstruktivistické pojetí
•
Humanisticko-kreativní pojetí Volba metod Kriterium zdroje (pramene) poznání
•
Slovní, názorné praktické ...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.