1. Základní pojmy marketingu služeb a cestovního ruchu1.1. Co je marketingMarketing se zabývá vztahy mezi kupujícími a prodávajícím a činnostmi, které mají tyto vztahy dovést k uspokojivému závěru. Na rozdíl od ekonomiky, která se zabývá nabídkou a poptávkou, marketing vychází z myšlenky, že ústředním zájmem všech lidí pracujících v organizaci je zákazník.Zákazník je centrem pozornosti firmyZákazník je manipulován, aby kupoval za použití jakýchkoliv legálních i jiných prostředkůPhilip Kotler (19...
1 Řízení cestovního ruchu v České republice1.1. Řízení v podmínkách globalizaceEkonomický a sociální rozvoj na přelomu tisíciletí je charakterizován rostoucí globalizací. V procesu globalizace veškeré ekonomické činnosti, provázené tvrdým konkurenčním bojem mohou obstát pouze silné, na trh orientované, systémově řízené jednotky. Cestovní ruch na přelomu tisíciletí není od těchto trendů ušetřen: - liberalizace letecké dopravy, - celosvětový přebytek letových, hotelových a lůžkových kapacit, - vzn...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.