Prvouka - test pro 2. ročník ZŠ
Testy5 s. / 4. roč. / doc
1. Dopiš, co ve větách chybí.Rok má ___ měsíců. Každý rok se střídají ___ roční období. První jarní den je _______________. Vánoce slavíme _________________. Mezi podzimní měsíce patří ___________________________________________.2. Poznáš, kolik je hodin? 3. Vezmi si pastelky. Kořenovou zeleninu podtrhni červeně, listovou zeleně, plodovou modře a cibulovou žlutě.Česnek, paprika, petržel, dýně, salát, mrkev, rajče, okurka, cibule, špenát.
|
|
4,4 |
1x |
|
Případová studie - Rušivé chování
Studijní materiál5 s. / 4. roč. / docx
ÚvodV následujícím popisu situace, které jsem byl svědkem si uvedeme příklad, se kterým se zajisté setkal každý pedagog nehledě na to, jak dlouho se věnuje pedagogické činnosti. Zaměříme se na rušivou činnost žáků a v teoretické části vysvětlíme rozdíl mezi rušivým a nespolupracujícím žákem. Rušivá činnost žáků je pravděpodobně nejčastější nežádoucí jev během výuky. Pomocí dostatečných teoretických znalostí a pedagogických zkušeností není neřešitelným problémem. Popis situaceBěhem náslechů jsem ...
|
|
0,1 |
2x |
|
Reflexe pedagogické praxe
Studijní materiál22 s. / 2. roč. / docx
PŘÍPRAVA NA VYUČOVACÍ HODINUa) Předmět: Výchova ke zdraví Třída: 8. Ab) Téma hodiny: RODINA, 1 vyučovací hodinac) Výukové cíle: Kognitivní: Žák vyjmenuje druhy rodin, umí rozlišit systém státní sociální podpory.Afektivní: Žáci si umí naslouchat, respektují názory spolužáků, chápou hodnotu rodiny.Psychomotorický: Žák se prezentuje v roli rodiče a dítěte v rodině.d) Úlohy k tématu a k dosažení cílů» úlohy na kognitivní cíle - vyřeš tajenku, vyjádři svými slovy, co pro tebe znamená pojem rodina, vy...
|
|
0,4 |
10x |
|
Zvuky a tóny - cvičení na předmět Pedagogická praxe
Studijní materiál4 s. / 5. roč. / doc
1. Kartičky rozstříhej. Rozstříhané kartičky rozděl do 2 skupin podle toho, jestli věc na obrázku vydává tóny, nebo zvuky.2. Obrázky s předměty, které vydávají tóny, vybarvi. Pojmenuj hudební nástroje, jež jsou zobrazeny na kartičkách.3. Co mají společného tyto postavy? ___________________________________________Obrázky vybarvi.Nápověda: Prohlédni si jejich oblečení.
|
|
0,6 |
1x |
|
Zpráva z pedagogické praxe
Referát12 s. / 4. roč. / doc
V druhém semestru magisterského studia jsem chodila na praxi na Základní školu pro zrakově postižené, Kamenomlýnská, Brno. Strávila jsem zde 2 týdny. První týden jsem pobývala ve druhé třídě. V této třídě je zapsáno 7 žáků, vzhledem k onemocnění, po dobu mého pobytu do třídy chodilo 3-6 žáků. Třídu vede paní učitelka s bohatou praxí. K mému překvapení ve třídě neměl žádný žák závažnou zrakovou vadu. Většina dětí byla plně vidících, pouze jedna dívka měla nystagmus a jeden chlapec sníženou zrakov...
|
|
0,1 |
21x |
|
Písničkové hádanky
Projekt7 s. / 5. roč. / doc
Příloha pro učiteleTyto pracovní listy používám k soutěži při hudební výchově.Pravidla soutěže:1. Ukáži žákům obrázek k písničce.2. Žáci si na papír napíší název písničky.3. Pokud uhodnou hned podle obrázku, dostanou za odpověď 10 bodů.4. V dalším kole soutěží žáci, kteří ještě body nezískali.5. Zahraji na klavír melodii písničky.6. Kdo uhodne, získá 5 bodů.7. Prozradím název písničky a pak si ji zazpíváme.Vyhrává ten, kdo má nejvíce bodů.
|
|
0,4 |
49x |
|
Písničkové hádanky 2
Projekt6 s. / 5. roč. / doc
Příloha pro učitele:
Tyto pracovní listy používám k soutěži při hudební výchově.Pravidla soutěže:1. Ukáži obrázek k písničce.2. Žáci si na papír napíší název písničky.3. Pokud uhodnou hned podle obrázku, dostanou za odpověď 10 bodů.4. V dalším kole soutěží žáci, kteří ještě body nezískali.5. Zahraji na klavír melodii písničky.6. Kdo uhodne, získá 5 bodů. 7. Prozradím název písničky a pak si ji zazpíváme.
|
|
0,3 |
40x |
|