Učební podpora, kterou právě držíte v ruce, je cíleně zaměřena na výuku algoritmizace a programování pro studenty těch studijních oborů, které nejsou specializované na výuku informačních technologií. Primárním cílem tedy nebude vychovat studenta jako programátora, ale snaha o prohloubení analytického a logického myšlení, snaha o dosažení takových dovedností v programování, aby mohly být úspěšně a efektivně využity při řešení složitých problémů spojených se studiem odborných předmětů a závěrečnýc...
Počítačová geometrie a grafika.VEKTOROVÁ GRAFIKAZákladem vektorové grafiky je matematika. V sedmdesátých letech francouzský matematik a konstruktér Pierr Béziere vyvinul matematickou metodu jíž byl schopen popsat libovolný úsek křivky pouze za pomoci čtyř bodů. Stačí tak znát dva krajní tzv. kotevní body, které definují danou úsečku a dva tzv. kontrolní body určující vlastní tvar křivky. Spojnice mezi kontrolním a kotevním bodem je tečnou k výsledné křivce. Tímto způsobem lze popsat i tu nejslož...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.