Cíle předmětu• Orientovat se v soustavě strategických a programových dokumentů v linii evropské a národní, rozeznat sektorové odlišnosti. • Použít základní znalosti v oblasti strategického plánování v praxi (řízení dotačního titulu). • Zpracovat části veřejného výdajového programu ve vazbě na strategie a koncepce. • Pracovat s informačními zdroji v oblasti strategií a programů VS a správně používat terminologii v této oblasti. Obsah předmětu1. Strategie (pojem, principy strategického řízení). 2....
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.