Strategie environmentálního marketingu
Referát18 s. / 4. roč. / doc
1.1 Co se rozumí pod pojmem „Strategie environmentálního marketingu“?Nejprve je potřeba se zamyslet nad pojmy marketing a marketingová strategie obecně. Marketingem rozumíme určitou filosofii podnikání, proces, jehož úkolem je vyhledávání, akceptování a uspokojování zákazníka způsobem, který přináší dosažení cílů s ohledem na konkurenci. Marketingovou strategií rozumíme plánování a určení cílů marketingové politiky na delší období, výběr opatření k jejich realizaci; navazuje na základní politiku...
|
|
0,3 |
5x |
|
Facility management, outsourcing
Seminární práce13 s. / 4. roč. / pdf
Problematika výrazné redukce režijních - provozních nákladů v podnikatelských subjektech představuje v současné době významnou pobídku, která nutí manažery firmě hledat taková řešení, jež přinesou absolutní snížení těchto nákladů aniž dojde ke snížení objemu nebo správného definování celé řady činností z oblasti podpůrných procesů. Metoda, použitá k řešení tohoto strategického imperativu, se nazývá facility management.Je předmětem celé řady úvah, plánů a modelů, nabízejících současným manažerům ...
|
|
0,2 |
1x |
|
Rozvoj venkovského podnikání - Externality
Seminární práce15 s. / 4. roč. / doc
Externality, neboli efekt přelévání, nastává tehdy, když výroba nebo spotřeba jednoho subjektu způsobuje nezamýšlené náklady nebo přínosy jiným subjektům. Náklady nebo přínosy jsou přenášeny na jiné subjekty, aniž by ti kteří náklady způsobili, či příjmy získali, za ně platili nebo- li jinak řečeno, k externalitám dochází v ekonomice vždy, když "jedinec nebo firma vyvine činnost, která má vliv na jiného jedince nebo firmu a která není zároveň druhou stranou zaplacená (nebo za kterou není druhá s...
|
|
0,1 |
2x |
|
Odpadové hospodářství - projekt z předmětu Rozvoj venkovského podnikání
Projekt56 s. / 4. roč. / doc
Firma SARO s.r.o. vznikla v roce 2000 a začala se zabývat sběrem, zpracováním a recyklací plastového a kovového odpadu z komunálních i průmyslových zdrojů. Jedná se o závod na efektivní využití odpadů, které dříve končily bez užitku na skládkách. Kapacita zařízení byla volena tak, aby odpovídala potřebám regionů Most a Chomutov, tedy asi pro 350.000 obyvatel. Bylo počítáno s tím, že účinnost sběru dosáhne postupně zahraničních výsledků, t.j. asi 10 kg plastů na rok, na občana. V současné době SA...
|
|
1,6 |
0x |
|
Výroba replik starožitného nábytku - projekt v rámci předmětu Rozvoj venkovského podnikání
Projekt41 s. / 4. roč. / doc
1. Popis případuRealizace projektu je založena na fikci. Při zpracování byly zohledněny teoretické znalosti studentů získané studiem doporučené literatury a dále ke zpracování projektu byly použity veřejně přístupné informace získané zejména prostřednictvím Internetu. 2. Současná situace společnosti a vstupní údaje2.1 Základní informacePředmětem projektu je založení nové společnosti s ručením omezeným s názvem Starožitný nábytek spol. s r.o. se sídlem v Praze. Při výběru právní formy podniku byl...
|
|
0,6 |
0x |
|
Strategie značky na starém a novém trhu, budování značky
Referát8 s. / 4. roč. / doc
Značka, či obchodní značka jako taková je pojem, který je obecně známý a vyvolává v patřičném kontextu vcelku jasnou představu o svém významu. Na úvod je však třeba říci, něco k jejímu významu - hodnotě. Jaká je vlastně definice „hodnoty obchodní značky“. Je to sada aktiv (a pasiv), která jsou spojena se jménem a symbolem značky, jež zvyšuje (nebo snižuje) hodnotu, kterou výrobek či služba přináší firmě nebo zákazníkovi. Značka se stala velmi frekventovaným výrazem v oblasti marketingové komunik...
|
|
0,1 |
7x |
|
Projekt k předmětu Rozvoj venkovského podnikání
Projekt20 s. / 4. roč. / doc
V roce 2005 dojde k velkým změnám v účetní praxi. Hlavní z nich je ta, že v tomto roce Česká republika (dohromady s ostatními členskými zeměmi EU) zavede evropské Mezinárodní standarty pro účetnictví a finanční výkaznictví (dříve známé jako Mezinárodní účetní standarty) neboli IFRS. Všechny společnosti v EU, jejichž akcie budou obchodovatelné na evropských burzách budou muset vykazovat finanční výsledky dle evropských mezinárodních standartů IFRS. Pro finančně a majetkově propojené společnosti (...
|
|
0,4 |
0x |
|