Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o.
Seminární práce73 s. / 2. roč. / doc
1. Popis případuCílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Wincor Nixdorf s. r. o., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů.2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady2.1. Současná situace společnosti a vstupní údajeFirma Wincor Ni...
|
|
4,5 |
4x |
|
Podnikatelský plán pro společnost MSS European Technic, s.r.o.
Semestrální práce37 s. / 5. roč. / docx
1 Popis případuCílem práce je pomocí analýz a předpokladů sestavit jednoduchý marketingový a finanční plán pro námi zvolenou společnost na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Tyto analýzy sestavit pro společnost MSS European Technic, s.r.o.. Tato společnost je na počátku své existence, a proto jsou hlavní body práce převážně vyhodnocovány subjektivně za pomoci statistických předpokladů a odhadů.Na počátku práce je společnost popsána, jsou zde uvedeny nejdůležitější základní a právní i...
|
|
0,3 |
0x |
|
Seminární projekt z předmětu Strategický marketing - Vodafone Czech Republic a.s.
Seminární práce35 s. / 4. roč. / pdf
1 Popis případu (cíl práce a metodika)- potřeba přizpůsobovat se novým trendům a technologiím.
-
potřeba neustálé komunikace s kýmkoliv kdekoliv,
-
=> zavedení nové služby VODYPE formou strategického partnerství se společností SKYPE pod hlavičkou mobilního operátora Vodafone Czech Republic,
-
cíl projektu: navýšení počtu stávajících zákazníků o 3% a tím dosažení takového hospodářského výsledku, díky kterému dojde k posílení pozice na trhu poskytovatelů mobilních služeb.2 Současná sit...
|
|
0,7 |
1x |
|
Marketingová strategie firmy Kofola a.s.
Seminární práce68 s. / 5. roč. / docx
1. Popis případuCílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Kofola, a. s., syntéza zjištěných poznatků do výsledných doporučení. Tím je nalezení tržní příležitosti na trhu nealkoholických nápojů a upevnění tak firemní strategie, kterou v roce 2012 měla společnost Kofola, a. s. strategii dostat se na 2. místo na trhu nealko nápojů v ČR. Kofola, a. s. působí hned na čtyřech trzích - krom České republiky, také na Slovensku, v Polsku a Rusku. Navrhovaná strategie se bude týkat pouze česk...
|
|
1,8 |
10x |
|
Podnikatelský záměr výrobního podniku CEREA, spol. s.r.o.
Seminární práce26 s. / 5. roč. / doc
1. Popis případuVýrobní podnik CEREA, spol. s.r.o. se zabývá produkcí a prodejem mléčných výrobků. Je zaměřena na dvě řady výrobků, a to jogurty SUNY a Rice. Tímto projektem bychom chtěli dosáhnout zvýšení tržního podílu na trhu a rozšířit výrobkové portfolio o řadu tvarohových jogurtů. 2. Současná situace společnosti a vstupní údajeV této kapitole se zmíníme o základní charakteristice společnosti CEREA , výrobě a nabídce produktů a o technickém vybavení společnosti.
|
|
0,3 |
2x |
|
Matice - poznámky
Poznámky7 s. / - roč. / doc
1. Ansoffova maticeRizika spojená se vstupem nového produktu na trh klasicky vyjadřuje matice Ansoffova - podle umísťování výrobků na trzích se zde rozlišují čtyři strategie. 1.1. Strategie tržní penetrace Usiluje o využití tržního potenciálu danými výrobky na stávajících trzích formou zintenzívnění užití produktu u stávajících zákazníků, získáváním zákazníků, kteří dosud nakupovali u konkurence nebo výrobek dosud nepoužívali.1.2. Strategie rozvoje trhu Představuje proniknutí na nové trhy se stá...
|
|
0,4 |
1x |
|