1. ÚVOD Předmětem seminární práce je návrh strategie hotelu Kladno pro jeho budoucí období. Trh je doslova saturován nabídkou hotelových služeb a získat nové zákazníky je dnes stále obtížnější. Řešení vedle kvalitních služeb představuje dobře propracovaná strategie.2. CÍLE A METODIKA Seminární práce je koncipována tak, aby bylo možné navrhnout tu nejvhodnější strategii. Cílem seminární práce bude provedení několika strategických analýz. Dalším cílem je najít vhodný způsob posílení konkurencescho...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.