Podnikatelská etika a etické chování organizace
Seminární práce18 s. / 3. roč. / docx
Předkládaná práce se zabývá konceptem etiky v oblasti podnikání firem a objasňuje souvislost mezi pojmy podnikatelská etika a etické chování organizace. Úvodní část je věnována vysvětlení samotného pojmu etika a jejímu rozdělení. Následuje stručný nástin vztahu mezi etikou a ekonomií a specifikace pojmu podnikatelská etika. Dále práce zachycuje vztah mezi podnikatelkou etikou a podnikatelskou morálkou, představuje některá pojetí a přístupy vztahu etiky a podnikání, základní morální hodnoty podni...
|
|
0,1 |
4x |
|
Strategie organizační reformy v oblasti budování pracovních týmů
Seminární práce11 s. / 3. roč. / docx
Krok 1: Určení cíle plánované organizační reformyOrganizace, u které bude řešen problém, je organizace reálná, jedná se o osobu samostatně výdělečně činnou (OSVČ), pod kterou náleží pracovní tým a sama OSVČ je součástí organizace. Vybranou organizací je tým Amazing Women ve společnosti Mary Kay.Mary KaySpolečnost Mary Kay® je jednou z největších kosmetických společností zabývajících se přímým prodejem pleťové a dekorativní kosmetiky. Dnes je zastoupena ve více než 35 zemích světa a pracuje pro n...
|
|
0,1 |
20x |
|
Řízení znalostí v organizaci
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Jelikož společnost v posledních letech stále více prochází změnami, musí se podnik neustále tomuto měnícímu se prostředí přizpůsobovat, připravovat se na další změny, respektovat nové trendy a využívat všech možností, které doba nabízí. Organizace potřebují udržet své postavení na trhu, proto musí hledat způsoby, jak být konkurenceschopné. Hlavním předpokladem pro získání výhody je i znalostní management, tedy kvalita lidí, které má firma k dispozici. Znalostní management je nástroj pro zpřístup...
|
|
0,2 |
3x |
|
Organizační vzdělávání
Seminární práce14 s. / 3. roč. / docx
Úvod- Určení cíle plánované organizační reformyPro vypracování seminárního úkolu jsem si zvolil fiktivní organizaci, jejíž problémy jsem si sám vymyslel. Firma, kterou jsem si zvolil pro vypracování seminárního úkolu je fiktivní střední podnik, zaměstnávající kolem jednoho sta zaměstnanců. Firma působí v oblasti telemarketingu a zabývá se oslovováním potenciálních klientů, kterým nabízí své služby po telefonu. Firma se však potýká se zvýšenou fluktuací na pozicích operátorů telemarketingu.Zaměst...
|
|
0,1 |
3x |
|
Aplikace stakeholderského přístupu
Seminární práce14 s. / 3. roč. / doc
Model je účelové zjednodušení reality. Z nepřeberného množství vlastností reality jsou vybírány pouze ty vlastnosti, které jsou z hlediska zkoumání podstatné, od ostatních se abstrahuje. Existuje velké množství modelů podniku, z nichž každý podnik zobrazuje, s větším či menším úspěchem, z určitého úhlu a za určitým účelem.1 STAKEHOLDERSKÝ PŘÍSTUPModel prezentovaný v této stati je východiskem metodiky předmětného výzkumu. Je koncipován na bázi stakeholderského přístupu. Důvodem pro volbu právě té...
|
|
0,1 |
0x |
|
Moderní vývojové trendy řízení v organizaci a jejich dilemata
Skripta127 s. / 2. roč. / doc
Soudobý management je dynamicky se vyvíjející disciplínou zahrnující mnoho různých teorií, myšlenkových proudů, přístupů a metod. Management čerpá z řady věd a vědních disciplín, mezi které patří společenské vědy, jako zejména mikroekonomie, podniková ekonomie, institucionální ekonomie, sociologie, sociální psychologie, psychologie práce apod., i vědy formálního zaměření, jako teorie systémů, kybernetika, informatika atd. Řada poznatků a spolu s nimi i podnětů pro další rozvoj managementu přichá...
|
|
1,1 |
0x |
|
Seminární práce na téma "Organizační vzdělávání"
Seminární práce5 s. / 3. roč. / docx
Pro vypracování seminárního úkolu jsem si zvolil fiktivní organizaci, jejíž problémy jsem si sám vymyslel. Firma, kterou jsem si zvolil pro vypracování seminárního úkolu je fiktivní střední podnik, zaměstnávající kolem jednoho sta zaměstnanců. Firma působí v oblasti telemarketingu a zabývá se oslovováním potenciálních klientů, kterým nabízí své služby po telefonu. Firma se však potýká se zvýšenou fluktuací na pozicích operátorů telemarketingu.Zaměstnanci této sekce si stěžují, že při prvním nást...
|
|
0,1 |
1x |
|
Referát na téma Outsourcing
Referát3 s. / 3. roč. / doc
Vysvětlení pro nezasvěcené: Slyšeli jste možná tento pojem v souvislosti s novými metodami řízení. Je pro něj obtížné hledat jednoduchý a přitom výstižný překlad. Toto anglické slovo vzniklo spojením slov OUTSIDE (vnější) a RESOURCING (zdroj).Outsourcing je tedy pojem americké obchodní angličtiny. Český ekvivalent neexistuje.Význam pojmu OutsourcingPojmem outsourcing se obecně označuje zajištění určité části činnosti firmy jinou, externí organizací. Zjednodušeně tedy outsourcing představuje jaký...
|
|
0,1 |
1x |
|
Transakční a transformační styl vedení
Poznámky3 s. / 2. roč. / doc
V 80.letech min. století se ve výzkumu objevují nové názory nazývané souhrnně Nové vedení. Dosavadní výzkum hledal optimální styl vedení a pokoušel se racionálně vysvětlit rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými manažery. Nová doba tento přístup překonává - dobrý vedoucí musí mít vizi, kterou dovede strhnout pracovníky. Vedle racionálních prvků se do řízení dostávají emocionální a iracionální momenty: vztahy mezi vedoucími a následovateli, symbolismus, mystika, fantazie. Dosavadní vedoucí byl manaž...
|
|
0,1 |
0x |
|