Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Kompletné přednášky - Marketingové řízení

«»
Přípona
.pdf
Typ
přednášky
Stažené
0 x
Velikost
1,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
11138
Poslední úprava
27.11.2017
Zobrazeno
850 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
- dle Kotlera jsou marketingem ze 75% aktivity, které zákazník nevidí
- marketing má vývoj více jak 100 let
B2B - business to business - trh výrobních prostředků
B2C - business to customer - spotřebitelský trh

Definice marketingu
a) pohled ekonomů

proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od prodejce ve směnném procesu a naopak
hodnota pro prodejce
prodejce «» kupující
hodnota pro kupujícího
» PRODUKT
- cokoliv co organizace může nabídnout ke směně, co uspokojí potřeby zákazníka
» UŽITNÁ HODNOTA
- užitná hodnota je mírou satisfakce, kterou získává každá strana podílející se na směně
- Je cílem aktivit vedoucích ke směně
- Propůjčuje produktu hodnotu, která je pro kupujícího větší než hodnota např. peněz, které kupující vynaloží v procesu směny
- Užitná hodnota:
o Formy (hmotnost - nejméně je vzdělání)
o Místa (dostupnost - někdy i nedostupnost zvyšuje užitnou hodnotu viz. luxusní výr.)
o Času (včasnost)
o Vlastnictví (koupě, pronájem, darem)
b) pohled marketingových scholastiků
Peter Drucker: „There is only one valid definition of business purpose: to create a customer.“
Theodore Levitt: „Customer buy a quarter-inch holes not quarter inches drills.“
Nástin základních tezí:
- zákazník a jeho potřeby jsou středobodem „marketingového vesmíru“
- funkce marketingu spočívá v identifikaci zákazníkových potřeb, aby bylo možné tyto potřeby uspokojovat je třeba neustále inovovat

Klíčová slova:

marketingové řízení

prodejní orientace

chování zákazníka

životní cyklus

vnímání



Obsah:
  • Definice marketingu
    Prodejní orientace
    Úloha marketingu ve firmě: - základní možnosti
    Klasické instrumentárium marketingu
    Cause related marketing (crm)
    Co není crm
    VÝhody crm
    Tuzemské příklady
    Green marketing (gm)
    Rizika spojená s aplikací gm
    Protiklady tržně orientovaného řízení podniku současnosti
    Chování zákazníka - vnitřní faktory
    Socializace a asimilace
    Životní cyklus rodiny
    Základní vlivy referenčních skupin na spotřební chování
    Zjištění problému - vnímání
    ...
    ...
    ...
    Distribuce podle intenzity
    Franchisa jako distribuční prvek
    Algoritmus stanovení ceny
    Prvky značky
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše