Popis:
Jakost, kvalita:
celkový souhrn znaku produktu nebo služby, které ovlivnují schopnost uspokojovat stanovené a predpokládané potreby
Základní typy dokumentace:
• prírucka jakosti - poskytuje ucelenou informaci o systému managementu jakosti firmy
• smernice - poskytuje ucelené informace o tom, jak se provádí jednotlivé procesy (co, kdo, kdy)
• postupy / instrukce - poskytují informace o tom, jak se jednotlivé cinnosti provádí (jak)
• záznamy - poskytují objektivní dukazy o provedených cinnostech nebo dosažených výsledcích
Řízení dokumentu a záznamu
• Rízení dokumentu je proces, který zajištuje, že správné a platné dokumenty jsou na správném míste k dispozici.
• Rízení záznamu je proces identifikace, uchovávání, ochrany a vyporádávání záznamu.
Klíčová slova:
jakost
kvalita
procesy
ISO 9001
odpovědnost
lidské zdroje
pracovní prostředí
infrastruktura
Obsah:
- 4 Systém managementu kvality
4.1 Všeobecné požadavky
4.2 Požadavky na dokumentaci
5 Odpovednost managementu
5.1 Angažovanost a aktivita managementu
5.2 Zamerení na zákazníka
5.3 Politika kvality
5.4 Plánování
5.5 Odpovednost, pravomoc a komunikace
5.6 Prezkoumání systému managementu
6 Management zdroju
6.1 Poskytování zdroju
6.2 Lidské zdroje
6.3 Infrastruktura
6.4 Pracovní prostredí
7 Realizace produktu
7.1 Plánování realizace produktu
7.2 Procesy týkající se zákazníka
7.3 Návrh a vývoj
7.4 Nákup
7.5 Výroba a poskytování služeb
7.6 Rízení monitorovacího a mericího zarízení
8 Merení, analýza, zlepšování
8.2.1. Spokojenost zákazníka
8.2.2. Interní audit
8.2.3 Monitorování a merení procesu
8.2.4 Monitorování a merení produktu
8.3 Rízení neshodného produktu
8.4 Analýza dat
8.5 Zlepšování, NO, PO